Більшість магазинів працюють з різноманітними програмами лояльності. Деякі намагаються комбінувати їх між собою. До прикладу, можливість накопичення бонусів та отримання знижки. Одним із досить частих способів підвищення лояльності клієнтів є введення в роботу фіксованої знижки. Даний тип програми є зручним та ефективним доповненням або ж може служити як базовий варіант.

В цій статті ми детально розберемо як працює фіксована знижка, кому вона необхідна та яким чином її використовувати на практиці. Тобто ви дізнаєтесь всю необхідну інформацію по наданні знижок.

Також у нас підготовлена ціла група статей про інші програми лояльності. Дізнайтесь про роботу з бонусною системою, спеціальною ціною та дисконтами.

Що таке фіксована знижка?

Фіксована знижка - це певний сталий відсоток знижки, котрий не змінюється в залежності від суми витрат або інших умов. Простіше кажучи це постійна знижка.

Найчастіше клієнти отримують дисконтну карту на сталу знижку. Наприклад, постійна знижка на 5%. Вона відрізняється від багаторівневої системи, адже має лише один фіксований розмір дисконту.

Як це працює? Якщо дуже коротко, то клієнт отримує картку постійного покупця з певною знижкою і надалі може її використовувати кожен раз при покупці.

Зверніть увагу, що в окремих випадках розмір знижки може змінитись. Це може бути знижка до дня народження. Тому враховуйте цей момент також при встановленні умов.

Кому підійде фіксована знижка?

Постійна знижка підійде будь-якому бізнесу, адже вона може застосовуватись у всіх напрямках. Вона працює універсально і дуже легко налаштовується.

За потреби ви можете використовувати дану знижку лише для певної обмеженої групи контрагентів, тобто покупців. Це дозволить виділити групу постійних клієнтів.

І все ж таки - кому найкраще підійде введення фіксованої знижки?

  • Аптеки;
  • Магазини косметики та парфумерії;
  • Магазини автозапчастин;
  • Салони краси, перукарні, барбершопи;
  • Магазини одягу, взуття та аксесуарів;
  • Квіткові магазини;
  • Магазини побутової хімії;
  • Зоомагазини;
  • Магазини дитячих іграшок;
  • Магазини подарунків та сувенірів і т.д.

Тобто об’єм можливих магазинів максимально широкий, тому ви з легкістю зможете запустити дану програму лояльності для свого бізнесу.

Що дасть фіксована знижка вашому бізнесу?

Фіксована знижка - це в першу чергу про зручність та ефективну взаємодію з клієнтом. Вона дозволяє виділити певну категорію клієнтів, надавши їм особливий статус. Або ж даний вид знижки може використовуватись і для всіх покупців, якщо ваш асортимент товарів дозволяє це.

Отож фіксована знижка допоможе утримати клієнта та залучити його до постійних покупок, адже він вже має сталу знижку, на яку може розраховувати. Навіть на цьому моменті ви отримуєте перевагу перед іншими бізнесами.


Ще один важливий момент - на основі дисконтних карток створюється власна база покупців, котру можна використовувати для збереження важливих даних по кожному з клієнтів.

Ну і також постійна фіксована знижка має цілий ряд переваг, котрі підштовхують вас до її використання:

  • швидка та легка організація даної програми лояльності;
  • прості умови використання для клієнта;
  • покупець знає розмір своєї знижки;
  • знижка «на місці», тобто без додаткових умов;
  • залучення клієнтів шляхом «постійності».
Звісно варто пам’ятати, що ця програма лояльності не завжди добре працює на довгостроковий варіант, адже клієнти втрачають інтерес та мотивацію для збільшення своїх покупок.

Як працює фіксована знижка та як її започаткувати?

Ми вже розбирали основний принцип роботи постійної знижки, але в цьому розділі дізнаєтесь детальніше, як все ж таки працювати з даною системою. А також зазначимо на які нюанси варто звернути уваги при її започаткуванні.

  • Знижка у відсотках чи у сумі?

Коли мова йде про постійну знижку, то її розмір може визначатись двома параметрами - сумою або відсотком від покупки.

Наприклад, у вас магазині косметики ви видаєте дисконтну карту вашому покупцю. Зазвичай в такому випадку з карткою надається знижка у відсотках - 3%, 5% або 10%. Але в окремих ситуаціях знижка може виражатись в певній сумі - 50 грн, 100 грн або 500 грн.

Саме тому потрібно одразу визначити які саме у вас будуть знижкові карти. Інколи ви можете використовувати і той, і той спосіб.

  • Для кого діє знижка?

Не всі покупці можуть отримати дану знижку, тому потрібно визначитись - для кого саме вона буде використовуватись. Це може бути певна група контрагентів або ж за потреби і всі клієнти.

Давайте знову розглянемо на прикладі. Програма лояльності по типу фіксованої знижки доступна лише групі клієнтів «Постійні покупці». В такому випадку вона закріпляється лише за ними. Це знову ж таки зручно при використанні декількох програм лояльності.

Крім того, фіксована знижка часто використовується для робітників компанії.

  • На які товари діє знижка?

Ще один важливий момент - не всі товари можуть мати знижку. Для цього також вибирають групу товарів, на котрі не розповсюджується дисконт.

На практиці це працює наступним чином: знижка враховується на всі товари, крім акційних пропозицій та алкоголю. Саме дороговартісний алкоголь дуже часто не підлягає знижкам.

  • Спеціальні пропозиції

Без спеціальних пропозицій теж не обійтись навіть при фіксованій знижці. Звісно все залежить від ваших умов, але все ж таки можна навіть постійну знижку зробити більш індивідуальною.

В першу чергу це стосується дня народження. Наприклад, якщо у клієнта день народження, то розмір знижки зростає на декілька днів. Це дійсно потішить ваших покупців та дасть відчути себе важливим.

  • Одноразова чи багаторазова?

Переважну частину знижок звісно започатковують як багаторазові, тому їх і називають постійними. Але також деякі підприємці вводять ще й одноразові фіксовані знижки.

До прикладу, це актуально при знижці у вигляді певної суми, а не відсоткового розміру. Тут йде мова про знижку в 200 або 100 грн і т.д.

Як бачите, в даній програмі лояльності умови значно простіші, ніж в багаторівневій або ж бонусній. Саме за це її і люблять підприємці.

Приклади фіксованих знижок

Фіксовані знижки зустрічаються у великій кількості торгівельних бізнесів і є досить частими у використанні. Проте вони рідко працюють як основна програма лояльності. Ми згадаємо деякі приклади для зрозумілості.


  • Мережа аптек «D.S.»

Аптеки мережі «D.S.» мають дисконтну картку, котра використовується у вигляді фіксованої знижки в 3% на покупки. Тобто клієнти отримують карту, а надалі використовують її для зниження ціни.

Це досить зручно для аптек, адже їм непотрібне використання бонусів, але при цьому вони заохочують клієнтів прийти до себе знову. 3% не є великою втрати для мережі, тому це дійсно працююча схема.

  • Магазин взуття «Alpina»

«Alpina» має комплексну програму лояльності, котра складається і з бонусної, і з фіксованої дисконтної. Крім того, вони мають три різних карти, котрі відрізняються розмірами знижок.

Наприклад, при наявності преміальної дисконтної картки клієнти можуть накопичувати бонуси та отримувати фіксовані знижки: на нову колекцію - 30%, на стокову колекцію - 5%.

  • Магазин спортивних речей «MEGASPORT»

«MEGASPORT» має теж систему фіксованих знижок, котра існує разом з нарахуванням бонусів. Програма дуже схожа на варіант, що описаний вище.

При покупці нової колекції покупці отримують знижку в розмірі 10%, при покупці стокової - 5%. Також ще одним пунктом є те, що знижки не сумуються з вже наявними акціями.

Підключення фіксованої знижки на платформі Skynum

Платформа Skynum - це про функціональність та ефективне ведення бізнесу. Зручна автоматизація бізнес-процесів дозволяє налагодити роботу та зробити її зручною.

Завдяки широким можливостям системи ви можете підключити будь-яку програму лояльності для свого магазину, в тому числі і налаштувати фіксовану знижку. Програми легко комбінуються, а простий у використанні інтерфейс дозволяє інтуїтивно підключити все між собою.

Крім програм лояльності, Skynum нараховує ще чимало корисних функцій:

  • облік товарів на необмеженій кількості складів та магазинів;
  • наявність усіх необхідних документів складської роботи;
  • генерування шаблонів документів для друку за власним дизайном;
  • продаж товарів через товарні накладні, замовлення та онлайн-касу;
  • можливість інтеграцій зі сучасними платформами;
  • облік прибуткових та видаткових платежів;
  • створення та/або підключення власного інтернет-магазину.

Зі Скайнум ваше керування торговельним бізнесом стане набагато зручнішим та доступнішим, адже ви будете в курсі всіх новин і подій, знаходячись в будь-якій точці світу.

Як ви могли помітити, фіксована знижка - це дійсно важливий елемент для підвищення лояльності клієнтів, але при цьому він досить легкий у використанні. Спробуйте вже сьогодні підключення нових програм, адже зі Skynum - це легко.