Скайнум - програма для кав'ярні, яка пропонує комплекс послуг по автоматизації. Контролюйте виручку, доходи, витрати і збитки, ведіть облік товарів, вчасно здійснюйте закупівлю продукції за допомогою хмарної платформи Skynum.
Простий інтерфейс
Програма для обліку кав'ярні проста і зручна у використанні. Для її підключення вам не потрібно наймати програмістів, прокладати локальну мережу і навчати персонал. Щоб почати роботу, потрібно всього лише зареєструватися на сайті. Потім ви зможете продовжити роботу в браузері або завантажити програму на комп'ютер, ноутбук або планшет.
Облік різних сортів кави
Кав'ярні працюють з великою кількістю різних сортів кави. Для цього в Skynum передбачена функція ведення обліку товарів за модифікаціями (різновиди одного і того ж товару). Наприклад, постачальник поставляє вам каву різних сортів, але від одного виробника. Ви створюєте картку кави однієї марки і вказуєте які є сорти.
Облік залишків продукції
Skynum допоможе стежити за залишками в кожній кав'ярні. Залишок продукції автоматично оновлюється в системі після кожної операції. Ви зможете простежити всю історію переміщення товарів від їх початкового приходу до реалізації.
У картці кожного товару можна встановити граничну кількість для мінімального залишку товару.
Програма обліку для кави з собою
Ще один корисний інструмент, який пропонує програма Skynum - формування комплектів з автоматичною збіркою. Наприклад, клієнт хоче взяти лате з собою. По суті це комплект «лате», в який входить одноразовий стакан, кришка, кава, молоко, два пакетики з цукром, паличка для розмішування і вода.
Замовлення «кава з собою» збирається попередньо і продаються вже готовими комплектами. Таким чином, в момент продажу капучино зі складу списуються всі частини комплекту. У товарному чеку вказується тільки кінцеве найменування послуги «капучино з собою», а вся інша інформація з обліку інгредієнтів зберігається в системі.
Автоматизація закупівель у постачальників
У Скайнум ви зможете швидко і легко створювати заявки постачальникам, спираючись на залишки товару на складі і норми запасу товару. Всі дані про постачальників зберігаються в одній системі, все листування документується. У Skynum ви зможете об'єднати заявки відразу з декількох кав'ярень.
Коли прибуває машина з товаром, в системі вже є готові прибуткові накладні, які сформувалися на основі замовлень постачальникам. Вам залишається тільки роздрукувати накладну, звірити ціни і кількість товару і провести накладну.
Підтримка користувачів
З'явилися питання в процесі автоматизації? Відповіді на них ви зможете знайти в нашій Базі знань. У ній розписані всі функції і можливості платформи Skynum.
Хочете, щоб вам допомогли з автоматизацією і розібрали ваш випадок? Зв'яжіться з нашою Службою підтримки. Ми завжди готові відповісти вам.