img

Програма для кав'ярні

Хмарна платформа для продажу та обліку продукції в кав'ярні.

Програма для кав'ярні

Платформа для контролю продажу в кав'ярні

Складський облік

Автоматичний розрахунок залишків продукції. Швидка інвентаризація, виявлення недостач і надлишку товару. Контроль грошей і платежів.

Касова програма

Готівкова та безготівкова форма оплати за допомогою платіжного терміналу. Підключення торгового обладнання.

CRM система

Програма лояльності допомагає залучити нових клієнтів і утримати постійних. Бонусні та дисконтні картки.

Звітність

Звіти по прибуткам і витратам. Виявляйте найвищий показник продажу позиції. Слідкуйте за закупівельними цінами і вчасно корегуйте ціни в меню.

Програма для обліку продуктів в кав'ярні

Програма для обліку продуктів в кав'ярні

Використовуючи програму складського обліку Skynum, ви зможете простежити кожне переміщення продукції, від її приходу до реалізації. Платформа працює в режимі онлайн, тому ви зможете контролювати всі складські процеси, перебуваючи в будь-якій точці світу.

Робота кав'ярні тісно пов'язана з грошима. Ви платите постачальникам за продукти, виплачуєте зарплату працівникам, платите за оренду і проводите інші операційні розрахунки. У платформі Skynum фіксуються всі вхідні і вихідні платежі, розраховуються заборгованості перед постачальниками і залишок грошей.

Онлайн каса для кав'ярні

Касова програма Skynum - комплексне рішення для кав'ярні. Працюйте прямо в браузері, не встановлюючи програмне забезпечення, або скачайте програму на Ipad, планшет, комп'ютер, ноутбук або телефон. Програма підтримує Windows, Mac OS, Android і IOS.

Каса працює позмінно. В системі створюються користувачі з налаштованими правами доступу. Перед тим як приступити до роботи, касир відкриває зміну і вказує реальний залишок грошей в касі. В кінці роботи касир закриває зміну, і система відображає виручку, яка повинна бути в касі за підсумком всього продажу.

У програмі можна призначити картинку або фотографію для кожного напою або категорії. Таким чином, ви отримаєте зручну і зрозумілу навігацію по меню.

Онлайн каса для кав'ярні

CRM система для кав'ярні

CRM система для кав'ярні

Автоматизація кав'ярні не може обійтися без CRM системи. Вона сприяє підвищенню кількості продажу і поліпшення якості обслуговування клієнтів. Платформа підтримує впровадження знижкових і накопичувальних карт. Ваші клієнти зможуть скористатися ними в будь-якій кав'ярні всієї вашої мережі. Акції та бонуси відмінно підвищують продаж і залучають нових відвідувачів, особливо в перший час після відкриття кав'ярні.

Ведення бази клієнтів допоможе аналізувати потреби відвідувачів та виявляти найбільш популярні позиції. У Skynum можна зберігати дані про всіх зареєстрованих клієнтів - ім'я, дата народження, телефон, накопичені бонуси.

Skynum дозволяє підключити програму нарахування бонусів - за кожну покупку додається певна кількість бонусів (наприклад, 10 грн - це 1 бал). Накопиченими бонусами можна розраховуватися частково або в повному обсязі. Ви можете встановити обмеження щодо використання бонусів. Наприклад, вибрати яку каву можна оплатити бонусами, який відсоток від ціни може бути оплачений таким способом.

Автоматизація мережі кав'ярень

Програма обліку для кав'ярні Skynum надає єдину точку доступу і базу даних для всіх ваших кав'ярень. Не потрібно турбуватися про синхронізацію даних між офісом, складом і кав'ярнями. Всі дані знаходяться в єдиному захищеному хмарному сховищі.

Всі переміщення товарів між складом і кав'ярнями моментально відображаються в платформі у всіх користувачів, які мають доступ до цих даних. Можна отримувати звіти одночасно по всій мережі або по окремій кав'ярні.

Автоматизація мережі кав'ярень

Програма для кав'ярні безкоштовно

Ознайомтеся з основними можливостями платформи Skynum протягом безкоштовного періоду.

Можливості Skynum для кав'ярні

Можливості Skynum для кав'ярні
  • Повна автоматизація торгівлі в кав'ярні на одній платформі.
  • Облік взаєморозрахунків з постачальниками і клієнтами.
  • Багатокористувацький режим роботи з налаштуванням прав доступу.
  • Формування своєчасних заявок для постачальників на основі залишків на складі.
  • Аналітичні звіти по доходам, прибуткам і витратам в графіках і схемах.
  • Ведення документації у відповідності з усіма нормами і правилами складського обліку.

Додаток для кав'ярні

Скайнум - програма для кав'ярні, яка пропонує комплекс послуг по автоматизації. Контролюйте виручку, доходи, витрати і збитки, ведіть облік товарів, вчасно здійснюйте закупівлю продукції за допомогою хмарної платформи Skynum.

Простий інтерфейс

Програма для обліку кав'ярні проста і зручна у використанні. Для її підключення вам не потрібно наймати програмістів, прокладати локальну мережу і навчати персонал. Щоб почати роботу, потрібно всього лише зареєструватися на сайті. Потім ви зможете продовжити роботу в браузері або завантажити програму на комп'ютер, ноутбук або планшет.

Облік різних сортів кави

Кав'ярні працюють з великою кількістю різних сортів кави. Для цього в Skynum передбачена функція ведення обліку товарів за модифікаціями (різновиди одного і того ж товару). Наприклад, постачальник поставляє вам каву різних сортів, але від одного виробника. Ви створюєте картку кави однієї марки і вказуєте які є сорти.

Облік залишків продукції

Skynum допоможе стежити за залишками в кожній кав'ярні. Залишок продукції автоматично оновлюється в системі після кожної операції. Ви зможете простежити всю історію переміщення товарів від їх початкового приходу до реалізації.

У картці кожного товару можна встановити граничну кількість для мінімального залишку товару.

Програма обліку для кави з собою

Ще один корисний інструмент, який пропонує програма Skynum - формування комплектів з автоматичною збіркою. Наприклад, клієнт хоче взяти лате з собою. По суті це комплект «лате», в який входить одноразовий стакан, кришка, кава, молоко, два пакетики з цукром, паличка для розмішування і вода.

Замовлення «кава з собою» збирається попередньо і продаються вже готовими комплектами. Таким чином, в момент продажу капучино зі складу списуються всі частини комплекту. У товарному чеку вказується тільки кінцеве найменування послуги «капучино з собою», а вся інша інформація з обліку інгредієнтів зберігається в системі.

Автоматизація закупівель у постачальників

У Скайнум ви зможете швидко і легко створювати заявки постачальникам, спираючись на залишки товару на складі і норми запасу товару. Всі дані про постачальників зберігаються в одній системі, все листування документується. У Skynum ви зможете об'єднати заявки відразу з декількох кав'ярень.

Коли прибуває машина з товаром, в системі вже є готові прибуткові накладні, які сформувалися на основі замовлень постачальникам. Вам залишається тільки роздрукувати накладну, звірити ціни і кількість товару і провести накладну.

Підтримка користувачів

З'явилися питання в процесі автоматизації? Відповіді на них ви зможете знайти в нашій Базі знань. У ній розписані всі функції і можливості платформи Skynum.

Хочете, щоб вам допомогли з автоматизацією і розібрали ваш випадок? Зв'яжіться з нашою Службою підтримки. Ми завжди готові відповісти вам.

Читати далі

Програма Skynum для кав'ярні

Почніть автоматизацію вашого бізнесу. Складський облік, касова програма, CRM система, звіти по доходам, прибутку і збиткам - все в одній програмі Skynum.