Програма автоматизації Skynum - комплексне рішення для бізнесу з продажу годинників. Платформа має великий і потужний функціонал. Ви зможете вести складський облік, здійснювати зручні взаєморозрахунки з постачальниками і покупцями, створювати і друкувати цінники і штрих-коди, управляти документацією і отримувати аналітичні звіти за основними показниками торгівлі.
Контроль залишку товару
Після кожної операції в програмі оновлюється залишок товарів. Ви можете слідкувати за всіма переміщеннями товару, починаючи з початкового приходу.
Skynum підтримує партійний метод обліку товарів. Він є найбільш точним і надійним. Партійний метод - це ведення обліку по партіях. Можна прослідкувати надходження, переміщення, продаж та списання кожної партії продукції.
Проведення інвентаризації
Проводити інвентаризацію в магазинах і складах можна по всім товарам або вибірково (по категорії товарів).
Skynum пропонує два варіанти проведення інвентаризації:
-
Режим сканування. Всім товарам присвоюються штрих-коди. За допомогою бездротового сканера штрих-кодів можна пройтися по всьому магазину і просканувати весь товар, який є в наявності.
-
Стандартний режим. Потрібно сформувати документ інвентаризації та зареєструвати в ньому товари по пошуку і ввести їх фактичний залишок.
Після того, як ви зареєстрували всі товари, програма знаходить і відображає розбіжності між фактичною кількістю товару і обліковою. В кінці інвентаризації фіксується реальний залишок товару в системі.
Картотека товарів
У кожного товару в системі є своя картка, в якій зберігаються всі його дані - фотографії, оптова і роздрібна ціна, опис, бренд, модель, категорія та інші параметри.
Управління товарами здійснюється через картотеку товарів, за допомогою якої можна знайти товар по найменуванню, штрих-коду й іншим характеристикам.
У картці товару вказано кожен документ, в якому був зареєстрований товар і його фактичний залишок у кожному магазині і складі.
CRM для магазину годинників
Залучення і утримання покупців - одне з пріоритетних завдань для підвищення прибутковості бізнесу з продажу годинників.
Для поліпшення якості обслуговування клієнтів і розвитку програми лояльності покупців в програмі Skynum передбачена можливість ведення бази клієнтів та створення накопичувальних і бонусних карт. В системі можна створити картку покупця, в якій буде відображатися історія покупок, використані і накопичені бонуси і відсоток поточної знижки.
Підтримка користувачів
Використання платформи Skynum інтуїтивне. Ви відразу зможете приступити до автоматизації вашого магазину годинників. Усередині простого і зрозумілого інтерфейсу ховається потужний функціонал.
Іноді при автоматизації магазину годинників можуть виникати труднощі. Для таких випадків передбачена База знань, в якій ви зможете знайти відповіді на популярні питання.
Наша Служба підтримки завжди готова допомогти вам і дати докладні відповіді на всі ваші запитання. Ми також допоможемо вам розібрати ваш індивідуальний кейс.
Skynum забезпечить вас повним набором важливих функцій і допоможе підвищити прибуток вашого бізнесу за короткий термін. Щоб приступити до роботи, вам потрібно всього лише зареєструватися на сайті.