Автоматизація магазину розливного пива - важливий і відповідальний крок, який виведе ваш бізнес на новий, більш професійний рівень. Skynum - багатофункціональна платформа, яка допоможе налагодити кожен процес вашого бізнесу - програма для касира, інструменти для здійснення товарного обліку, впровадження програми лояльності, аналітичні звіти.
Швидкий старт
Для початку роботи в Скайнум досить зареєструватися на сайті. Програма має простий та інтуїтивний інтерфейс. Вам не потрібно наймати програмістів і додатково навчати персонал.
Контроль залишків
У платформі можливе здійснення обліку товарів по партіях. Даний спосіб - один з найнадійніших. Цей метод передбачає ведення обліку по партіях, він дозволяє відстежити оприбуткування і продаж кожної партії товарів.
Залишок і переміщення можна подивитися по конкретній продукції і по всій її партії.
Картотека товарів
Для кожного товару можна створити картку. В неї вносяться дані про продукцію, за допомогою яких здійснюються операції оприбуткування і реалізації. Це може бути вартість, опис, марка, смак та інші характеристики.
У картці товару відображаються всі документи, в яких він був зареєстрований. Також в ній можна подивитися залишок товару по всіх магазинах і складах.
Маркування продукції
Кожному виду пива в програмі можна створити етикетки зі штрих-кодами і при продажу промаркувати нею пляшку. Коли напій налитий, продавець сканує штрих-код. Потім з'являється вікно зв'язку з вагами, пляшку з пивом поміщають на ваги, щоб визначити вагу реалізованого товару.
Реалізація пива за вагою, а не за обсягом робить облік товару більш простим і зменшує ризик махінації продавців.
Продаж додаткових товарів
У певних магазинах крім закусок і пива можуть продавати різні аксесуари - келихи для пива, сумки-холодильники, розфасовані закуски. Для обліку такої продукції можна використовувати заводський штрих-код або скористатися генерацією штрих-кодів Skynum. Згенеровані коди можна роздрукувати і приклеїти до товару.
Підтримка користувачів
Під час роботи виникли труднощі? Для цього ми створили Базу знань. У ній описано весь функціонал і переваги платформи.
Залишилися невирішені питання? Напишіть в Службу підтримки. Ми завжди готові допомогти вам і відповісти на всі ваші питання.