Автоматизація комп'ютерного магазину - важливий крок для поліпшення роботи вашого бізнесу, зростання продажів і розширення клієнтської бази. Скайнум допоможе вам вести розумний складський облік, проводити своєчасне поповнення товару, стежити за фінансовими операціями і генерувати документацію відповідно до усіх норм ведення обліку.
Легкість у використанні
Процес автоматизації комп'ютерного бізнесу може здатися складним і незрозумілим, але ми спробували зробити його простим і доступним для кожного. Зі Скайнум у вас не виникне труднощів з веденням товарного обліку.
Наша платформа зручна і легка у використанні завдяки інтуїтивному інтерфейсу. Вам не знадобиться допомога програмістів або проведення локальних мереж. Хочете почати роботу зі Skynum? Досить зареєструватися на нашому сайті.
Роздрібна торгівля
Автоматизація роздрібної торгівлі в комп'ютерному магазині сприяє скороченню часу обслуговування клієнтів і повному контролю продажів техніки та запчастин. Skynum підтримує інтеграцію між автоматизованим робочим місцем касира і товарообліковою системою, так що ви зможете простежити за всіма складськими операціями та наявністю товару в режимі реального часу.
АРМ касира функціонує онлайн, якщо є підключення до Інтернету. При відсутності з'єднання можна перейти в оффлайн режим. Дані за цей період автоматично синхронізуються після відновлення підключення.
Реалізація товару відбувається через онлайн-касу у зв'язці зі сканером штрих-кодів. Покупці можуть оплачувати покупки готівкою або безготівково банківською картою.
Всі операції, виконані через термінал продавця, відображаються на платформі. Ви завжди можете переглянути кількість продажів, повернень і виторгу.
Гуртова торгівля
Продаж товару оптом зазвичай реалізується великими партіями за нижчою ціною. На платформі повністю підтримується складський облік в оптовій торгівлі.
Для продажу оптової кількості комп'ютерів або запчастин створюється документ Оптовий продаж. Всі товари можуть реєструватися по найменуванню, коду, артикулу або візуальному пошуку. Кінцева сума оплати в документі розраховується за вказаною оптовою ціною, до неї можна додати знижку, націнку або вартість доставки.
Картотека товарів комп'ютерної техніки
У Скайнум можна створити картотеку комп'ютерів, ноутбуків, запчастин і аксесуарів до них, щоб мати можливість контролювати наявність і залишок товарів на всіх складах і магазинах або в певній торговій точці.
Для кожного товару створюється індивідуальна картка, де вказуються всі його важливі характеристики - назва, колір, технічні дані, закупівельна, оптова і роздрібна вартість і навіть фотографії. Інформація буде доступна продавцеві, щоб він зміг відповісти на всі питання клієнта.
Платформа підтримує внесення гарантійного терміну до кожного товару. Можна встановити два види гарантії: перша - заводська від виробника або постачальника товару, друга - від вашого підприємства, якщо така є.
Ведення обліку за серійним номером
Наявність серійного номера дозволяє простежити повний цикл руху певної одиниці товару. Кожен товар має свій індивідуальний серійний номер, який не повторюється з іншими.
У Скайнум ви зможете вести облік комп'ютерних товарів за серійним номером - оприбуткування, переміщення на складі, продаж, списання, доставка і повернення по гарантії.
Налаштувати функцію ведення складського обліку за серійним номером можна в картці товару або під час оприбуткування. В одній картці товару може бути необмежена кількість серійних номерів.
Маркування товарів
Платформа Скайнум надає можливість створювати, самостійно оформляти та друкувати цінники для вітрин. На кожному ціннику можна вказати потрібну інформацію - назву, головні характеристики, штрих-код, артикул, вартість і т.д.
Маркування дозволяє проводити зручну реалізацію товарів і швидку інвентаризацію за допомогою сканера штрих-кодів. У Skynum ви можете створити свої штрих-коди або відновити існуючі.
Взаєморозрахунки з постачальниками
Ведення бізнесу тісно пов'язане з грошима, тому контроль всіх взаєморозрахунків важлива частина автоматизації бізнесу. У Скайнум можна простежити всі вихідні і вхідні платежі, розрахувати залишок грошей і з'ясувати заборгованість перед постачальниками на цей момент.
Всі здійснені платежі можна пов'язати з відповідним документом. Після кожної операції грошовий і товарний залишок оновлюються, щоб ви змогли бути в курсі актуальної інформації.
Автоматизація мережі комп'ютерних магазинів
Проблема автоматизації мережі магазинів часто постає перед їх власниками. Не всі стандартні програми можуть впоратися із синхронізацією актуальної інформації між складами і магазинами.
Зі Скайнум такої проблеми не виникне завдяки наявності єдиної точки доступу та загальної бази даних для всіх торгових точок. Інформація знаходиться в хмарному сховищі.
Кожен користувач з відкритим доступом може побачити наявність товару, його переміщення і кількість на всіх складських приміщеннях. Звітність формується як по певній точці, так і по всіх магазинах і складах.
Підтримка користувачів
Виникли питання або труднощі з автоматизацією комп'ютерного магазину? В Базі знань ви зможете дізнатися всю найважливішу інформацію про функції і можливості Скайнум.
Якщо хочете, щоб ваш індивідуальний бізнес-кейс розібрали наші фахівці, то зверніться в Службу підтримки.