img

CRM для торгівлі

Онлайн-програма для управління взаємовідносинами з клієнтами.

CRM для торгівлі

Про CRM систему в Skynum

Про CRM систему в Skynum

CRM система обліку продажів Skynum - програмне забезпечення, що дозволяє проводити автоматизацію взаємодій із замовниками і клієнтами для підвищення кількості продажів і поліпшення якості обслуговування покупців. Головне завдання CRM системи - збереження постійного покупця.

Скайнум підтримує впровадження різних видів програм лояльності. Ви можете підключити накопичувальні, бонусні та дисконтні карти, з огляду на спрямованість вашого бізнесу. Завдяки хмарній системі зберігання даних, дисконтні карти будуть функціонувати у всіх магазинах вашої мережі.

На платформі можна вести базу даних клієнтів з закріпленими дисконтом. Клієнтська база містить всю інформацію про ваших покупців - контакти, історію покупок, накопичені бонуси і знижки.

Гнучкі налаштування програми дозволять адаптувати CRM для торгівлі безкоштовно під специфіку вашого бізнесу.

Можливості CRM-системи

База клієнтів

Ведення клієнтської бази з набором аналітичних інструментів для повної клієнтоорієнтованості бізнесу.

Програма лояльності

Підключення та управління всіма видами програм лояльності, включаючи облік накопичених бонусів і знижок.

Знижки та акції

Формування знижкових і акційних пропозицій для клієнтів, початок розпродажів, створення і друк цінників зі знижками.

Ефективність

Повний контроль взаємодій з клієнтом і можливість аналізу основних показників роботи вашого бізнесу.

Ведення клієнтської бази

База покупців в Скайнум - важливий інструмент для аналізу потреб клієнтів і виділення актуальних товарів. Клієнтська база від Skynum охоплює всі магазини мережі незалежно від їх місця розташування.

В системі зберігається інформація про кожного зареєстрованого покупця - ім'я, дата народження, номер телефону, історія покупок, накопичені бонуси і т.д. Знайти покупця можна при зчитуванні карти сканером штрих-коду або за номером телефону під час покупки.

На платформі Skynum є вбудовані аналітичні інструменти. Ви можете створити різні списки клієнтів за заданими характеристиками - сумі покупок за останній рік або категорії пріоритетного товару. 

Ведення клієнтської бази

Бонусна програма лояльності

Бонусна програма лояльності

Програма нарахування бонусів працює на умовах, де за кожну покупку відбувається збільшення бонусів. Конвертація бонусів відбувається по заданих вами параметрам і курсу нарахування (наприклад, за 1 $ нараховують 1 бал).

Після кожної зробленої покупки грошова сума конвертується у бали відповідно до заданого раніше курсу і нараховується покупцеві. Кількість зароблених балів можна перевірити в терміналі продавця після зчитування сканером штрих-коду бонусної картки або пошуку за номером телефону.

Бонусами можна оплачувати покупки частково або в повному обсязі. Списання бонусів відбувається за курсом списання (наприклад, 100 балів оплачують 1 $). При такому вигляді оплати бонуси нараховуються тільки за різницю між вартістю товару і сумою використаних бонусів. Якщо на товар оформили повернення, бонуси за нього анулюються.

У Скайнум можна встановлювати обмеження щодо використання бонусів. Ви можете вибрати які види товарів можна реалізувати, розплатившись бонусами, і який відсоток їх ціни доступний для оплати таким способом.

Накопичувальна дисконтна система

Програма лояльності у вигляді накопичення знижки залежить від суми здійснених покупок раніше і підходить для використання в магазинах косметики, парфумерії, одягу, взуття і т.д.

Відсоток знижки розраховується за встановленими даними. У налаштуваннях програми вказується потрібна сума всіх зроблених замовлень і покупок для активації певних знижки. Скайнум надає можливість задавати кілька умов для накопичувальної дисконтної системи і створення власної шкали отримання знижки.

Скористатися отриманою знижкою можна при наступній покупці. Якщо у покупця є кілька накопичувальних програм, то нарахування знижки буде здійснюватися відповідно до встановлених налаштувань.

Залежно від обраного режиму накопичувальна знижка може підсумовуватися з іншими знижковими пропозиціями або проходити як пріоритетна, якщо вона такою є. У разі повернення товару відповідні накопичення списуються, а знижка надалі не нараховується.

Накопичувальна дисконтна система

Безкоштовна версія

Підключіть безкоштовну версію Скайнум і зробіть свій бізнес клієнтоорієнтованим вже сьогодні.

Знижки та розпродажі

Знижки та розпродажі

Організація акцій та знижок сприяє підвищенню лояльності покупців і розширенню обсягів продажів обраних товарів. У Скайнум представлено три види знижок - накопичувальна знижка, персональна знижка і спеціальна ціна.

Персональна знижка оформляється для певної групи покупців (наприклад, VIP-клієнти), і в залежності від налаштувань може діяти одноразово або постійно. Відсоток знижки вказується при її створенні.

Спеціальна ціна може діяти як для всіх клієнтів магазину або мережі, так і для обраної групи клієнтів. Акція формується на певну категорію товарів із зазначенням розміру знижки або знижкової ціни. У Скайнум можна запускати розпродажі і тематичні акції до свят.

На платформі доступна функція створення і друку знижкових цінників. Оформлення та інформацію для них можна вибрати самостійно.

Переваги CRM-системи від Skynum

  • Повний контроль клієнтської інформації - ведення бази покупців і зберігання даних про клієнтів.
  • Наявність аналітичних інструментів для виявлення актуального попиту і найпопулярніших товарних позицій.
  • Розширена звітність по ефективності впроваджених знижок і розпродажів.
  • Підбір програм лояльності для покупців з урахуванням специфіки вашого бізнесу.
  • Інтеграція CRM для складу з інтернет-магазином і підключення спеціальних пропозицій в онлайн-магазині.
  • Взаємодія з клієнтами, підтримка зворотного зв'язку і відстеження відгуків покупців.
  • Єдина база даних для всіх магазинів мережі, хмарна система зберігання інформації про клієнтів.
Переваги CRM-системи від Skynum

CRM для роздрібної торгівлі

CRM для роздрібного магазину від Skynum - комплексна програма для підвищення лояльності клієнтів і збереження постійних покупців. Її головне завдання - реалізація додаткових продажів надалі.

Система є універсальною і підходить під всі сфери торгового бізнесу - магазини одягу, взуття, парфумерії, косметики, продуктові магазини і супермаркети, зоомагазини, магазини з продажу побутової, комп'ютерної, мобільної техніки і т.д. Наявність розширених налаштувань платформи дозволяє налагоджувати CRM складський облік в залежності від специфіки вашого бізнесу.

Автоматизоване робоче місце касира, що використовується для реалізації роздрібного товару, підтримує бонусні, дисконтні та накопичувальні картки. Для кожного клієнта створюється окрема карта з внесенням його даних і відстеженням покупок, зібраних або витрачених бонусів. Ідентифікація клієнта відбувається при зчитуванні сканером штрих-коду карти або пошуку покупця за номером телефону.

Ефективність акцій, знижок і розпродажів можна оцінити в бек-офісі Skynum. Звітність створюється за категоріями товару, групам контрагентів або часовому проміжку.

Визначення знижок програми

Залежно від масштабу і інтересів вашого бізнесу може бути підключена одна або кілька знижкових програм. Використання знижки або нарахування бонусів може відрізнятися.

Якщо у вас одна з наступних програм лояльності, то знижка нараховується наступним чином:

1. Для бонусної програми один з найважливіших моментів - оплата балами. Щоб здійснити оплату балами, продавцеві потрібно скористатися функцією списання з бонусного рахунку. Кількість балів вписується автоматично на основі накопичених, покупцеві потрібно тільки внести різницю між вартістю і погашеною балами частиною товару.

2. Для накопичувальної програми знижка нараховується автоматично. Її розмір залежить від обсягу скоєних раніше покупок клієнтів. Щоб активувати знижкову програму, потрібно пробити карту покупця через сканер штрих-коду.

3. Для персональних і спеціальних знижок встановлення знижки відбувається відповідно до заданих в ній умов. Наприклад, в певні дні або на зазначені товари. При цьому вибирається найвигідніша для клієнта знижка з представлених.

Якщо у вашого магазину кілька програм лояльності, то є два варіанти їх взаємодії:

1. Підсумовування знижок. З усіх доступних видів програм лояльності вибираються найвигідніші для покупця і підсумовуються між собою.

Наприклад, контрагент має персональну знижку в 3% і спеціальну знижку в 5%. Покупець отримає сумарну знижку в 8%.

2. Вибір пріоритетної знижки. Для програм лояльності розставляються пріоритетність, відповідно до якої буде нараховуватися знижка.

Наприклад, спеціальні ціни на товар - найвищий пріоритет, персональна знижка - середній, накопичувальна знижка - нижчий. Продавцеві не потрібно вибирати знижку, при нарахуванні автоматично підтягнеться та, яка має вищий пріоритет.

І в першому, і в другому варіанті бонусна програма працює незалежно від наявності інших акцій.

Платформа Skynum - проста і зручна у використанні, тому і ви, і ваші співробітники зможете швидко освоїти роботу з нею. Для більш докладного опису можливостей і функцій програми ми створили Базу знань.

Читати далі

Система управління взаємовідносинами з клієнтами

Підвищити якість обслуговування, розширити клієнтську базу і помножити продажі легко разом зі Скайнум.