CRM для роздрібного магазину від Skynum - комплексна програма для підвищення лояльності клієнтів і збереження постійних покупців. Її головне завдання - реалізація додаткових продажів надалі.
Система є універсальною і підходить під всі сфери торгового бізнесу - магазини одягу, взуття, парфумерії, косметики, продуктові магазини і супермаркети, зоомагазини, магазини з продажу побутової, комп'ютерної, мобільної техніки і т.д. Наявність розширених налаштувань платформи дозволяє налагоджувати CRM складський облік в залежності від специфіки вашого бізнесу.
Автоматизоване робоче місце касира, що використовується для реалізації роздрібного товару, підтримує бонусні, дисконтні та накопичувальні картки. Для кожного клієнта створюється окрема карта з внесенням його даних і відстеженням покупок, зібраних або витрачених бонусів. Ідентифікація клієнта відбувається при зчитуванні сканером штрих-коду карти або пошуку покупця за номером телефону.
Ефективність акцій, знижок і розпродажів можна оцінити в бек-офісі Skynum. Звітність створюється за категоріями товару, групам контрагентів або часовому проміжку.
Визначення знижок програми
Залежно від масштабу і інтересів вашого бізнесу може бути підключена одна або кілька знижкових програм. Використання знижки або нарахування бонусів може відрізнятися.
Якщо у вас одна з наступних програм лояльності, то знижка нараховується наступним чином:
1. Для бонусної програми один з найважливіших моментів - оплата балами. Щоб здійснити оплату балами, продавцеві потрібно скористатися функцією списання з бонусного рахунку. Кількість балів вписується автоматично на основі накопичених, покупцеві потрібно тільки внести різницю між вартістю і погашеною балами частиною товару.
2. Для накопичувальної програми знижка нараховується автоматично. Її розмір залежить від обсягу скоєних раніше покупок клієнтів. Щоб активувати знижкову програму, потрібно пробити карту покупця через сканер штрих-коду.
3. Для персональних і спеціальних знижок встановлення знижки відбувається відповідно до заданих в ній умов. Наприклад, в певні дні або на зазначені товари. При цьому вибирається найвигідніша для клієнта знижка з представлених.
Якщо у вашого магазину кілька програм лояльності, то є два варіанти їх взаємодії:
1. Підсумовування знижок. З усіх доступних видів програм лояльності вибираються найвигідніші для покупця і підсумовуються між собою.
Наприклад, контрагент має персональну знижку в 3% і спеціальну знижку в 5%. Покупець отримає сумарну знижку в 8%.
2. Вибір пріоритетної знижки. Для програм лояльності розставляються пріоритетність, відповідно до якої буде нараховуватися знижка.
Наприклад, спеціальні ціни на товар - найвищий пріоритет, персональна знижка - середній, накопичувальна знижка - нижчий. Продавцеві не потрібно вибирати знижку, при нарахуванні автоматично підтягнеться та, яка має вищий пріоритет.
І в першому, і в другому варіанті бонусна програма працює незалежно від наявності інших акцій.
Платформа Skynum - проста і зручна у використанні, тому і ви, і ваші співробітники зможете швидко освоїти роботу з нею. Для більш докладного опису можливостей і функцій програми ми створили Базу знань.