ПЗ для торгівлі дозволяє проводити автоматизацію взаємодій з клієнтами. Це сприяє збільшенню продажу і поліпшення якості обслуговування покупців.
Облікова програма підтримує впровадження різних програм лояльності. Можна підключити знижкові, накопичувальні і бонусні карти, з урахуванням особливостей вашого бізнесу. Завдяки хмарній системі зберігання даних, дисконтні карти будуть працювати у всіх торгових точках вашої мережі.
В системі можна вести клієнтську базу з інформацією про кожного зареєстрованого клієнта - ім'я, телефон, дата народження, розмір знижки, історія покупок і т.д. Щоб знайти клієнта під час покупки, потрібно просканувати його карту сканером штрих-кодів або ввести в системі його номер телефону.