img

Можливості Skynum

Skynum - програма для автоматизації торгівлі, в якій зібрано все. Роздрібний і оптовий продаж, онлайн-торгівля. Ви зможете управляти продажем, інтернет-магазином, складами і фінансами в одному місці.

Можливості Skynum

Можливості платформи Skynum

Товарний облік

Контроль залишків товарів, проста і зручна інвентаризація, відстеження пересування товарів.

Термінал касира

Зручна касова програма з великим функціоналом для якісного обслуговування клієнтів.

CRM система

Впровадження знижкових, дисконтних карт. Підключення системи накопичення бонусів.

Онлайн-продаж

Розробка інтернет-магазину з нуля без програмістів. Швидка інтеграція онлайн-магазину із Skynum.

Випробуйте можливості Skynum зараз

Протестуйте функціонал платформи в безкоштовному тарифі.

Складський облік

Skynum є комплексною програмою для управління товарообігом (прийом, відвантаження і пересування, списання), проведення інвентаризації, контролю грошових операцій.

Ви зможете відслідковувати історію пересування товарів від оприбуткування до реалізації. У програмі можливий облік товарів по партіях, який є одним з найнадійніших. Залишки і рух товарів можна подивитися по конкретному товару і по кожній його партії.

Облік по серійних номерах

Серійний номер - це код з букв і цифр, який присвоюється кожному товару. Він дозволяє контролювати переміщення певної одиниці товару.

За допомогою серійного номера ви зможете отримати інформацію про конкретний товар - коли і де його закупили, з яким документом він пов'язаний і кому він був проданий.

Облік товарів по модифікаціям

Модифікації - це варіації одного і того ж товару. Вони мають відмінності за кольором, розміром та іншими характеристиками. Модифікації дозволяють вести облік різних варіантів товару в одній картці під однією назвою, артикулом і вартістю.

У кожної модифікації є свій набір характеристик. Наприклад, для однієї кофти можна додати кілька розмірів і кольорів. Кожній модифікації, як правило, присвоюється унікальний штрих-код, за яким ви зможете швидко розпізнати товар.

Контроль терміну придатності

В аптеках і продуктових магазинах надзвичайно важливо стежити за терміном придатності продукції. Це не тільки безпека для ваших клієнтів, але й імідж для компанії.

Skynum може автоматично відстежувати термін придатності товарів. У програмі можна налаштувати партійний метод обліку товарів, в рамках якого товар з найбільш раннім терміном придатності буде списуватися автоматично. Ви в будь-який момент зможете отримати звіт по товарам, у яких закінчується термін придатності, щоб вчасно вжити необхідних заходів.

Проведення інвентаризації

Інвентаризація в магазині або на складі проводиться з метою виявлення нестач і надлишків товарів, а також визначення реального залишку товарів. Інвентаризацію можна проводити вибірково (по категорії товарів) або по всім товарам.

Система самостійно порівнює облікову та реальну кількість товарів, після чого фіксує залишки товарів в програмі.

Касова програма

Для роздрібного продажу товарів розроблена автоматизована касова програма. З її допомогою обслуговування покупців стане більш зручним і швидким. Для реалізації товарів може використовуватися сканер штрих-кодів.

Каса має два режими роботи - онлайн і оффлайн. Можна підключити все необхідне обладнання - принтер цінників і етикеток, термінал оплати і т.п.

CRM система

Платформа включає в себе CRM систему для оптової та роздрібної торгівлі. Ви зможете вести клієнтську базу з детальною інформацією про ваших покупців.

З метою залучення та утримання клієнтів можна створювати різні програми лояльності з використанням бонусів і знижок. Гнучкі налаштування дозволяють налаштувати програму лояльності згідно вашої маркетингової стратегії.

У платформі можна підключати бонусні та дисконтні карти, враховуючи особливості вашого бізнесу.


Інтеграція з інтернет-магазином

Платформа підтримує інтеграцію з популярними двигунами інтернет-магазинів. Ви можете налаштувати синхронізацію даних між своїм інтернет-магазином і системою товарного обліку Skynum. Дані про товари і залишки будуть автоматично потрапляти в інтернет-магазин, а замовлення клієнтів надходити в систему для подальшої обробки.

Конструктор інтернет-магазину

У Skynum є власний конструктор онлайн-магазинів, який вже вбудований в систему товарного обліку. Виберіть найбільш відповідний шаблон і оформлення, створіть товарний каталог. І можете приступати до онлайн-продажу.

Автоматизація мережі магазинів

Skynum відмінно справляється із завданням автоматизації торгової мережі магазинів. Платформа працює онлайн і всі дані розташовані в захищеному хмарному сховищі.

Для підключення нового мережевого магазину до платформи, в ньому необхідно тільки наявність Інтернету.

Пересування товарів і грошових коштів миттєво висвічується у всіх користувачів платформи, у яких є доступ до цієї інформації.

Управління фінансами

Skynum дозволяє контролювати переміщення і залишки грошових коштів. Ведіть облік взаєморозрахунків з постачальниками і покупцями, фіксуйте кожен вхідний і вихідний платіж. Платежі прив'язуються до товарних документів. Один платіж прив'язується до кількох товарних документів і кілька платежів прив'язуються до одного товарного документа.

Взаєморозрахунки з контрагентами

У будь-якому бізнесі з продажу товарів важливо контролювати розрахунки з клієнтами і постачальниками. Будь-яка похибка може привести до серйозних фінансових втрат.

Хмарний сервіс Skynum організовує якісний контроль усіх грошових операцій, які проводяться між компанією і її контрагентами. Програма допомагає вчасно відправляти платежі, вести облік всіх заборгованостей, а також оптимізувати співпрацю з контрагентами.

Маркування товарів

Для більш зручної реалізації та інвентаризації товарам присвоюються штрих-коди. Якщо у будь-яких товарів немає маркування або воно пошкоджене можна використовувати функцію генерації штрих-кодів або відновити існуючий.

Створюйте в Skynum етикетки і цінники для вітрини. В них вказуються основні дані - найменування продукту, артикул, ціна та інші характеристики.

Легке використання

Керувати бізнесом можна з будь-якого пристрою. Не потрібно шукати програмістів, прокладати локальну мережу і додатково навчати співробітників. Для початку роботи необхідно тільки зареєструватися.

Підтримка користувачів

Автоматизація торгівлі - досить складний процес. Щоб вам було простіше в роботі ми створили Базу знань, в якій описали всі функції і переваги програми.

Хочете більш детально дізнатися про вирішення проблеми, напишіть до Служби підтримки. Ми допоможемо з вашим кейсом.

Почніть роботу в Skynum зараз

Товарний облік, термінал касира, CRM система, здійснення онлайн-продажу - все в одному місці в Skynum.