img

Виберіть свій тарифний план

Ми вважаємо, що професійна торгова платформа повинна бути доступна як для малого бізнесу, так і для великих компаній. Налаштуйте тарифний план під свої потреби.

Старт

Повноцінний облік для малого бізнесу

грн / місяць
1
1

Прогрес
Оптимальний

Торгівельна платформа з розширеними можливостями

грн / місяць
5

Компанія

Всі можливості Skynum для великої компанії

грн / місяць

Відповідаємо на питання

Що означає 30 днів безкоштовно?

Ми надаємо безкоштовний період, протягом якого ви можете повноцінно використовувати всі можливості платформи безкоштовно. Безкоштовний період починається з моменту створення вашої компанії на платформі.

Що буде після безкоштовного періоду?

До закінчення безкоштовного періоду необхідно сплатити обраний тариф для продовження роботи на платформі. Після закінчення безкоштовного періоду компанія буде переведена в статус очікування оплати, протягом якого доступ до роботи буде закрито. Якщо протягом 3 місяців оплата не буде здійснена, компанія та всі введені дані автоматично видаляються з платформи.

Який тарифний план мені обрати?

Вибір тарифного плану залежить від кількості користувачів та компьютерів Skynum.Каса, а також від можливостей, які вам необхідні для роботи. Порівняйте можливості тарифних планів та встановіть кількість користувачів, які працюватимуть із платформою. Також зверніть увагу на можливості кожного тарифного плану.

Як розраховується підсумкова вартість тарифу?

Вартість тарифного плану складається з базової ціни та додаткових можливостей. Кожна обрана можливість, додатковий користувач та додаткова Skynum.Каса збільшують підсумкову вартість тарифного плану. Платформа автоматично показує перераховану підсумкову вартість відразу після зміни налаштувань тарифного плану.

Чим відрізняються тарифні плани?

Максимальною кількістю користувачів та Skynum.Кас, додатковими можливостями. В описі кожного тарифного плану є перелік можливостей, які до нього входять.

Як сплатити обраний тарифний план?

Ви можете зробити оплату за допомогою банківської картки (Visa або Mastercard), а також через Apple Pay та Google Pay. Ціни вказані у гривнях. Сплатити ви можете в будь-якій валюті, при цьому сума буде конвертована у гривні за актуальним курсом.

Що означає кількість користувачів?

Це кількість активних користувачів, які можуть входити та користуватися платформою. Ви можете активувати та відключати користувачів компанії на свій розсуд, при цьому кількість активних користувачів не може перевищувати кількість користувачів тарифного плану.

Що означає кількість комьютерів Skynum.Каса?

Skynum.Каса є окремим додатком, який використовується для роздрібного продажу товарів через касу. Для роботи програма повинна бути прив'язана до певного пристрою. Ви можете прив'язати пристрої в кількості, що не перевищує число, задане в тарифному плані.

Що означає максимальна кількість?

У кожному тарифному плані є ліміт на максимальну кількість користувачів, складів та Skynum.Кас. Вам необхідно вибрати той тарифний план, який припускає необхідну вам максимальну кількість. Якщо ви вже обрали та підключили тариф, але згодом кількість користувачів збільшилася за межі максимальної кількості, тоді вам необхідно перейти на інший тарифний план.

Як змінити тарифний план?

Ви можете перейти на інший тарифний план або модифікувати поточний (наприклад, змінити кількість користувачів). При збільшенні тарифного плану ви доплатите тільки різницю з перерахуванням днів, що залишилися до продовження тарифного плану. При зменшенні поточний тарифний план діятиме до дати його продовження, після чого буде вимкнений та почне діяти новий тарифний план.

Чи є повернення оплати?

Поверненню підлягає лише перший здійснений вами платіж. Продовження тарифного плану (у тому числі зміненого на інший тарифний план) та повторні платежі поверненню не підлягають. Ви можете подати заявку на повернення першого платежу впродовж 14 днів з дня його оплати. Будь-які платежі виконані після 14 днів із моменту першої оплати поверненню не підлягають. Вашу заявку буде оброблено і повернення буде здійснено протягом 30 днів після її отримання. Після повернення компанія та всі введені дані будуть видалені з платформи.

Скільки триває період дії оплаченого тарифу?

30 днів із моменту першої оплати. Далі тариф продовжується при його оплаті.

Що станеться, якщо не сплатити продовження тарифу?

Почне діяти період відстрочення оплати 10 днів. У цей період ви можете продовжувати працювати з платформою і здійснити оплату в будь-який момент до його закінчення. Після закінчення періоду відстрочення обліковий запис компанії буде заблоковано. Після 3 місяців компанія та всі введені дані будуть видалені з платформи. Дні роботи під час відстрочення не змінюють дати продовження тарифного плану.

Чи можна використовувати одного користувача на різних пристроях?

Так, але не одночасно. Коли користувач заходить з нового пристрою, його сесія на попередньому пристрої завершується.

Чи можна працювати з тим самим компьютером Skynum.Каса на різних пристроях?

Ні, але ви можете змінити пристрій, наприклад, якщо він вийшов з ладу. При зміні пристрою сесія користувача на попередньому пристрої завершується, а всі синхронізовані дані поточної зміни касира переносяться на новий пристрій.

Як розпочати роботу в Skynum?

Виберіть тарифний план та зареєструйтесь. Після створення компанії почне діяти безкоштовний період. Детальні інструкції щодо роботи з платформою можна знайти в розділі Підтримка.