img

Програма для складського обліку в готелі

Контроль майна, інвентарю та витратних матеріалів у необмеженій кількості кімнат, приміщень та складів.

Програма для складського обліку в готелі

Чим допоможе Skynum готелю?

Складський облік

Багатофункціональна платформа для ведення складського обліку інвентарю готелю.

Інвентаризація

Можливість швидкого проведення інвентаризації на різних складах та приміщеннях.

Необмежена кількість складів

Створюйте будь-яку кількість складів (приміщень) для зручності обліку.

Продаж в барі та ресторані

Зручно реалізовуйте ваші страви та напої в готельному барі або ресторані.

Складський облік готелю

Складський облік готелю

Складський облік у готельному бізнесі має багато особливостей, адже безпосередньо облік стосується в більшій мірі інвентарю. Кожен номер оснащений меблями, декором та іншими деталями. На балансі готелю зазначені усі ці речі, тому необхідно вести складський облік.

Основою автоматизації готелю в такий спосіб є наявність внутрішнього обліку. Переміщайте меблі та різноманітні елементи між кімнатами, списуйте їх та оприбутковуйте нові.

Маєте бар або ресторан в готелі? Складський облік продуктів та алкоголю дозволить вам відстежити розхідники у продажі. Крім того, ви зможете створювати власну продукцію і комплекти, реалізовуючи їх через касу.

Внутрішній облік в готелі

Платформа Skynum підтримує роботу внутрішнього обліку в готелі. Це забезпечує контроль за усім наявним інвентарем, розхідними матеріалами та іншими деталями переміщень.

За допомогою програми для автоматизації складського обліку готелю ви зможете відстежувати усі зміни в наповненні номерів. Фіксуйте переміщення елементів інтер’єру в разі перестановки та забезпечуйте оприбуткування нових меблів при потребі.

Внутрішній облік разом зі Skynum допомагає проконтролювати кожну деталь, що є особливо важливим при роботі в готелі. Завдяки цьому ви будете в курсі кожного моменту - від списання використаних серветок до переміщення рушників в пральню.

Внутрішній облік в готелі

Інвентаризація в готелі

Інвентаризація в готелі

Облік інвентарю в готелі потребує постійної перевірки. Для цього проводиться інвентаризація. Через великий наплив відвідувачів, є ймовірність пошкодження або зникнення певних товарів, тому після кожного виселення проводиться інвентаризація.

Skynum повністю підтримує інвентаризацію як контрольний етап обліку задля виявлення кінцевого залишку товарів. На платформі є декілька основних способів проведення інвентаризації - через зчитувач штрих-коду, через картотеку та через артикул.

Інвентаризація може бути проведена паралельно з декількох комп’ютерів та на різних складах. Крім цього, при використанні серійних номерів для деякого інвентарю ви зможете відстежити кожну конкретну одиницю.

Робота з необмеженою кількістю складів

Складський облік в готелі потребує великої кількості складів. Кожне приміщення вважається окремим складом, де зберігається певний інвентар. Зі системою Skynum ви зможете створити необмежену кількість складів.

Платформа має гнучкі налаштування, тому ви легко зможете адаптувати склади під себе. Створюйте склади для кожного окремого номера, пральні, бару, кімнат покоївок, кухні та інших приміщень.

Складом може бути не лише приміщення, а й окрема категорія товарів, котрі оприбутковуються та списуються. Працюйте зі складами канцтоварів, мийних засобів та навіть з обліком форми персоналу.

Робота з необмеженою кількістю складів

Продаж в готельному барі та ресторані

Продаж в готельному барі та ресторані

Крім складського обліку, Skynum підтримує можливість продажу різноманітних товарів. Це ідеальний варіант для реалізації товарів в готельному барі або ресторані.

Skynum дозволяє продавати будь-які страви та напої через товарну накладну або онлайн-касу Скайнум.Каса. Взаєморозрахунки з клієнтами відстежуються та враховуються у звітності, тому ви будете в курсі ваших доходів та витрат.

Також на платформі для автоматизації ви зможете вести облік продуктів в готелі, створюючи власну продукцію або комплекти. Готуєте коктейлі, каву або тістечка? Всі інгредієнти та кінцевий продукт теж піддається обліку.

Програма для обліку у готелі

Зареєструйтесь на платформі Skynum для ведення обліку у своєму готелі. Підключайте мережу готелів та працюйте з необмеженою кількістю складів.

Складський облік в готелі

Skynum підтримує можливість ведення обліку інвентарю, продажу продукції та створення власних товарів. В готельному бізнесі кожна з цих функцій є важливою та необхідною. Особливо при наявності ресторану, бару або стійки продажу сувенірів. Програма для автоматизації обліку в готелі максимально спрощує можливість відстеження усіх деталей.

Простота використання

Платформа Skynum - це про легкість та зручність у використанні. Завдяки широким можливостям у налаштуваннях ви зможете швидко та більш детально підібрати все необхідне для вашого готелю.

Програма легко опановується новими користувачами і не потребує спеціальних знань, тому кожен зможе без особливих зусиль все зрозуміли і навчитись. Інтуїтивний функціонал забезпечить належне і безпроблемне навчання.

Оприбуткування інвентарю

Здійснили покупку нових меблів? Можливо хочете додати деталей до декору? Кожний елемент має бути оприбуткований задля належного контролю. Саме для цього необхідно створювати документ оприбуткування, котрий дозволить зазначати увесь наявний інвентар в кімнатах, пральних і т.д.

Також оприбуткування є важливим при роботі на барі або в ресторані. Продукти та алкоголь потребують частого поновлення, тому така функція буде просто необхідною.

Переміщення інвентарю

В готелі відбувається постійне переміщення інвентарю. Наприклад, при пранні рушників ви можете їх перемістити в пральню, а далі повернути назад у номер. Так само це працює і з іншими елементами.

Переміщення стосується навіть мінібару в кожному номері, адже вміст мінібару надалі може бути реалізованим. Таким чином документ переміщення є ключовим у веденні складського обліку в готелі.

Списання інвентарю

У роботі готелю використовується велика кількість витратних матеріалів - туалетний папір, мило, одноразові рушнички та інше засоби. Для обліку витратних матеріалів потрібна функція - списання. В результаті після використання можна списати товар.

Також списання є важливим при пошкодженні інвентарю без можливості відновлення. В готелі даний функціонал є незамінним.

Автоматизація мережі готелів

Платформа Skynum підтримує автоматизацію складського обліку на необмеженій кількості готелів. Ви можете створювати будь-яку кількість складів, управляти ними та змінювати налаштування.

Синхронізація між даними складів забезпечується за допомогою використання одної бази даних з наявністю точки доступу. Інформація зберігається в хмарному сховищі, котре повністю убезпечене.

Крім того, завдяки синхронізації ви зможете відстежувати усі переміщення в системі, а в результаті отримаєте загальну звітність.

Технічна підтримка

В Skynum повністю забезпечена підтримка користувачів. В Базі знань ви знайдете відповіді на всі актуальні питання, котрі стосуються роботи на платформі.

Також ви можете завжди отримати консультацію наших фахівців, котрі допоможуть розібрати ваш кейс та дадуть пораду.

Читати далі

Автоматизація складського обліку в готелі

Автоматизуйте свій складський облік в готелі разом зі Skynum. Це значно спростить вашу роботу та контроль за інвентарем та продуктами.