Автоматизація канцелярського магазину - важливий крок для поліпшення роботи персоналу і підвищення продажів. Скайнум пропонує велику кількість функцій і рішень найскладніших завдань - розумне ведення складського обліку, контроль доходів, витрат і всіх фінансів, проведення взаєморозрахунків з покупцями і постачальниками, впровадження програм лояльності та клієнтської бази.
Легкий старт
Skynum - проста у використанні програма. Вам не потрібно звертатися за допомогою до фахівців або проводити локальні мережі. Для підключення платформи досить зареєструватися на сайті.
Перевага Скайнум - зручний і інтуїтивний інтерфейс. Вашим співробітникам не знадобиться проходити навчання або курси по роботі з програмою.
Платформу можна налаштувати під специфіку вашого бізнесу.
Роздрібна торгівля
Реалізація роздрібного товару відбувається через автоматизоване робоче місце касира. Співробітники можуть швидко знаходити в каталозі потрібний товар, перевіряти його наявність і актуальну ціну.
Продаж канцелярії може здійснюватися за допомогою сканера штрих-кодів через термінал продавця. Покупці можуть розплачуватися готівкою або банківською картою.
АРМ касира функціонує у двох режимах - онлайн і оффлайн. Наявність Інтернету не впливає на роботу терміналу, тому процес продажу не зупиняється при відсутності підключення. Коли з'єднання відновиться, дані про продажі автоматично передаються на платформу - продана канцелярія спишеться зі складу, а сума виторгу збільшиться.
Оптова торгівля
У Скайнум є можливість оптового продажу канцелярії, тобто продажу товарів великими партіями за нижчими цінами. До кожного товару є спеціальна графа - оптова ціна, куди можна внести потрібну вартість.
Для реалізації товару створюється документ Оптовий продаж. Вартість розраховується за вказаною раніше оптовою ціною. Сюди ж можна додати націнку, знижку або додати вартість доставки.
Програма лояльності
Хочете підвищити кількість продажів, залучити нових клієнтів і зберегти постійних? Підключення програми лояльності - ідеальне рішення такого завдання.
Створюйте сезонні розпродажі, тематичні акції або робіть знижки на певні товари та вносьте їх у систему. Акційна ціна може діяти як у всіх магазинах канцелярії вашої мережі, так і в одній точці продажу.
Маркування товарів
Часто канцелярія приходить на склад без штрих-кодів, тому потрібно маркувати товар. У Скайнум є функція автоматичної генерації штрих-кодів. Ви можете створити його самостійно або відновити пошкоджений. Зі сканером штрих-кодів набагато легше проводити інвентаризацію різноманітного товару - ручки, олівці, зошити, альбоми для малювання і т.д.
На платформі можна створювати цінники. Вибирайте дизайн і оформлення, вказуйте потрібну інформацію - назва, артикул, штрих-код, ціну або знижку. Створені цінники можна надрукувати для вітрини.
Технічна підтримка
Автоматизація магазину канцелярії - нелегке завдання, тому у вас можуть виникнути питання. Більшість відповідей і описів функцій Скайнум ви знайдете в Базі знань.
Якщо хочете більш докладно дізнатися про рішення своєї проблеми, то зверніться в Службу підтримки. Ми розберемо ваш індивідуальний кейс.