img

Автоматизація магазину канцтоварів

Онлайн платформа для автоматизації магазина канцелярії. Складський облік, робоче місце продавця, власний інтернет-магазин.

Автоматизація магазину канцтоварів

Skynum для вашого магазину канцелярії

Складський облік

Ведіть облік широкого асортименту канцелярії, проводьте інвентаризацію і контролюйте рух товарів.

Термінал продавця

Робоче місце касира з потужним функціоналом для швидкого і якісного обслуговування клієнтів.

CRM-система

Впроваджуйте програму лояльності для вашого магазину канцелярії, залучайте нових клієнтів і зберігайте постійних.

Інтернет-магазин

Створіть свій інтернет-магазин канцелярії або проведіть інтеграцію вже існуючого.

Складський облік канцелярських товарів

Складський облік канцелярських товарів

Скайнум - комплексна платформа для ведення розумного складського обліку, яка надає можливість контролювати весь цикл переміщення товару - від оприбуткування і внутрішніх рухів до реалізації оптом або поштучно.

Автоматизація магазину канцелярії дозволить провести швидку інвентаризацію широкого асортименту товару на складі або в магазині, щоб визначити реальні залишки кожного товару.

Програма підтримує підключення необмеженої кількості магазинів і складів. Отримувати звітність можна як по всіх торгових точках, так і за певною.

Онлайн каса для магазину канцелярії

АРМ продавця від Skynum - це касова програма для швидкого і зручного продажу товарів. Вона може працювати в режимі онлайн або оффлайн. Дані синхронізуються автоматично при підключенні Інтернету.

Програма для магазину канцелярії працює позмінно, можна підключити відразу декілька співробітників і касирів. Кожного користувача можна наділити спеціальними правами та доступом до певної інформації.

Автоматизоване робоче місце касира підтримує використання програми лояльності. Ви можете підключити бонусні та дисконтні карти для своїх покупців.

Онлайн каса для магазину канцелярії

CRM система для магазину канцелярії

CRM система для магазину канцелярії

Багато магазинів канцелярії успішно впроваджують програми лояльності. Автоматизація канцелярського магазину від Skynum дасть можливість ефективно вести свою клієнтську базу.

На платформі можна створити дисконтні або бонусні карти і прикріпити їх до клієнтської бази. Покупці зможуть скористатися картами у всіх торгових точках мережі ваших магазинів канцелярії.

Для кожного клієнта можна створити індивідуальну картку з інформацією про вчинені раніше покупки і замовлення, доступні бонуси на карті або розмір знижки на товар.

Інтернет-магазин канцелярських товарів

Для збільшення продажів і кількості клієнтів ідеально підійде інтернет-магазин. Якщо у вас вже є свій онлайн-магазин, то Скайнум дає можливість повністю інтегрувати його з товарообліковою системою. Платформа підтримує всі найпопулярніші конструктори онлайн-магазинів.

У разі відсутності інтернет-магазину, Skynum дозволяє створити його самостійно в спеціально розробленому конструкторі. Ви зможете підібрати потрібний дизайн і створити каталог товарів без допомоги програмістів.

Синхронізація інтернет-магазину і складського обліку спрощує контроль руху товарів, прийом замовлень, їх оформлення і відправку.

Інтернет-магазин канцелярських товарів

Можливості Скайнум для магазину канцелярії

Можливості Скайнум для магазину канцелярії
  • Автоматизація мережі магазинів канцелярії на одній платформі.
  • Взаєморозрахунки з контрагентами - покупцями, замовниками та постачальниками.
  • Створення та друк документації за всіма стандартами складського обліку.
  • Підтримка режиму для багатьох користувачів із розділенням прав доступу.
  • Маркування товарів для контролю руху товару і швидкої інвентаризації.
  • Організація роздрібної та оптової реалізації канцелярії одночасно.
  • Контроль ефективності продажів і діяльності канцелярського магазину. Звітність за часом або групою товарів.

Безкоштовна версія

Спробуйте весь функціонал Skynum, скориставшись безкоштовним тарифом програми для автоматизації магазину канцелярії.

Програма для магазину канцелярії

Автоматизація канцелярського магазину - важливий крок для поліпшення роботи персоналу і підвищення продажів. Скайнум пропонує велику кількість функцій і рішень найскладніших завдань - розумне ведення складського обліку, контроль доходів, витрат і всіх фінансів, проведення взаєморозрахунків з покупцями і постачальниками, впровадження програм лояльності та клієнтської бази.

Легкий старт

Skynum - проста у використанні програма. Вам не потрібно звертатися за допомогою до фахівців або проводити локальні мережі. Для підключення платформи досить зареєструватися на сайті.

Перевага Скайнум - зручний і інтуїтивний інтерфейс. Вашим співробітникам не знадобиться проходити навчання або курси по роботі з програмою.

Платформу можна налаштувати під специфіку вашого бізнесу.

Роздрібна торгівля

Реалізація роздрібного товару відбувається через автоматизоване робоче місце касира. Співробітники можуть швидко знаходити в каталозі потрібний товар, перевіряти його наявність і актуальну ціну.

Продаж канцелярії може здійснюватися за допомогою сканера штрих-кодів через термінал продавця. Покупці можуть розплачуватися готівкою або банківською картою.

АРМ касира функціонує у двох режимах - онлайн і оффлайн. Наявність Інтернету не впливає на роботу терміналу, тому процес продажу не зупиняється при відсутності підключення. Коли з'єднання відновиться, дані про продажі автоматично передаються на платформу - продана канцелярія спишеться зі складу, а сума виторгу збільшиться.

Оптова торгівля

У Скайнум є можливість оптового продажу канцелярії, тобто продажу товарів великими партіями за нижчими цінами. До кожного товару є спеціальна графа - оптова ціна, куди можна внести потрібну вартість.

Для реалізації товару створюється документ Оптовий продаж. Вартість розраховується за вказаною раніше оптовою ціною. Сюди ж можна додати націнку, знижку або додати вартість доставки.

Програма лояльності

Хочете підвищити кількість продажів, залучити нових клієнтів і зберегти постійних? Підключення програми лояльності - ідеальне рішення такого завдання.

Створюйте сезонні розпродажі, тематичні акції або робіть знижки на певні товари та вносьте їх у систему. Акційна ціна може діяти як у всіх магазинах канцелярії вашої мережі, так і в одній точці продажу.

Маркування товарів

Часто канцелярія приходить на склад без штрих-кодів, тому потрібно маркувати товар. У Скайнум є функція автоматичної генерації штрих-кодів. Ви можете створити його самостійно або відновити пошкоджений. Зі сканером штрих-кодів набагато легше проводити інвентаризацію різноманітного товару - ручки, олівці, зошити, альбоми для малювання і т.д.

На платформі можна створювати цінники. Вибирайте дизайн і оформлення, вказуйте потрібну інформацію - назва, артикул, штрих-код, ціну або знижку. Створені цінники можна надрукувати для вітрини.

Технічна підтримка

Автоматизація магазину канцелярії - нелегке завдання, тому у вас можуть виникнути питання. Більшість відповідей і описів функцій Скайнум ви знайдете в Базі знань.

Якщо хочете більш докладно дізнатися про рішення своєї проблеми, то зверніться в Службу підтримки. Ми розберемо ваш індивідуальний кейс.

Читати далі

Спробуйте Скайнум вже зараз

Автоматизуйте ваш бізнес з продажу канцелярії вже сьогодні. Налаштуйте онлайн-касу, запустіть інтернет-магазин і ведіть розумний складський облік.