img

Взаєморозрахунки з контрагентами

Хмарна платформа Skynum включає в себе ведення взаєморозрахунків з покупцями і постачальниками. Оптова та роздрібна торгівля, касова програма, підключення інтернет-магазину.


Контрагент - фізична або юридична особа, яка виступає в ролі клієнта або постачальника. З компанією його пов'язує договір. Робота з контрагентами передбачає проведення різноманітних взаєморозрахунків.

У грошових операціях не можна допустити ні найменшої помилки. Кожна помилка може стати причиною серйозних фінансових втрат, заморожуванням коштів і порушенням термінів виконання завдань. Щоб цього уникнути, потрібно ретельно контролювати і вести облік розрахунків з постачальниками і покупцями. У цьому допоможе хмарна платформа Skynum.

Взаєморозрахунки з постачальниками

Постачальники є фірмами, які забезпечують магазини товарами, надають певні послуги та інші матеріальні цінності.

Облік розрахунків в програмі ведеться по покупкам товарів і матеріальних благ. Такі розрахунки з постачальниками ґрунтуються на договорах обміну, купівлі та продажу.

Коли товар приходить на склад, його оформляють через прибуткову накладну, при активації якої в системі з'являється заборгованість перед постачальником. Вона дорівнює сумі приходу. При реєстрації документа в системі, кількість товарів на складі автоматично збільшується.

У будь-який момент ви можете перевірити всі взаєморозрахунки з постачальниками. Виявити заборгованості, перевірити, чи було здійснено відвантаження і оплата, скласти і підписати звіряльні акти.

При надходженні пошкодженої продукції в програмі можна оформити повернення товарів постачальнику.

Взаєморозрахунки з покупцями

Одні з найбільш відповідальних видів транзакцій - взаєморозрахунки з клієнтами. Сюди входять покупки в роздрібних магазинах і на оптових складах, платежі за надані послуги та внесені аванси.

При оформленні замовлення в програмі створюється Замовлення від клієнта. На його основі формується документ реалізації.

У документі можна встановити умови оплати:

  • спосіб оплати (готівковий, безготівковий)
  • вид взаєморозрахунку (кредит, передоплата, аванс)
  • тип ціни (оптова, роздрібна)

При реєстрації продажу в програмі автоматично зменшується залишок товарів і з'являється заборгованість у клієнта, яка дорівнює сумі замовлення. Заборгованість формується в тому випадку, якщо покупець розраховується не відразу.

Платіж від покупця реєструється в системі за допомогою касового ордера або платіжного доручення.

Картотека контрагентів

У кожного контрагента в програмі є своя картка. У картці контрагента зберігаються всі дані про нього, а також інформація про його поточну заборгованість (або вашу заборгованість йому).

Окремо по кожному контрагенту можна подивитися обороти і документацію за обраний період. У картці контрагента також зберігається історія його замовлень, платежі і баланс взаєморозрахунків.

Дані, що зберігаються в картотеці використовуються для формування прибутково-видаткової документації, платежів, замовлень, рахунків-фактур і зведених звітів.

Програма лояльності покупців

У картотеці контрагентів можна отримати зведену та аналітичну інформацію про покупки контрагентів за обраний період. У картці контрагента можна відстежити всю історію операцій за кожним документом, а також дізнатися суму всіх зроблених покупок.

Кожен контрагент може бути учасником програми лояльності внутрішньої CRM системи. Це програмне забезпечення дозволяє поліпшити взаємини з замовниками і клієнтами, збільшити кількість продажу і поліпшити якість обслуговування покупців.

Платформа підтримує впровадження різних видів програм лояльності. Ви можете підключати бонусні, накопичувальні та дисконтні карти, враховуючи особливості вашого бізнесу.

Як додати в програму контрагента?

Створити нового покупця і постачальника можна в картотеці контрагентів.

Для цього заповніть поля:

  • Номер дисконтної картки контрагента. Для автоматичного вибору контрагента в роздрібній торгівлі цей номер сканується або заповнюється вручну.
  • Банківські та юридичні реквізити. Вони автоматично потраплять в документи, які ви створите для певного контрагента (договори, рахунки, замовлення).

В програму можна завантажити фотографію кожного контрагента.

Після введення всієї інформації в картку контрагента можна зберегти дані, натиснувши на кнопку Зберегти.

При наявності готової бази контрагентів можна імпортувати її. Підтримується імпорт з файлів Excel (xls, xlsx) і CSV.

Створення груп контрагентів

Контрагентів можна групувати за різними критеріями. Можна вибрати групу зі списку або створити нову.

Для груп контрагентів можна налаштувати програму лояльності з використанням різних типів знижок і бонусів. По групах можна фільтрувати списки документів і звіти.

Облік взаєморозрахунків з контрагентами

У будь-якому бізнесі з продажу товарів або послуг важливо контролювати розрахунки з постачальниками і покупцями. Будь-яка похибка, яка сталася під впливом особистісного фактора, може привести до матеріальних збитків і серйозних проблем.

Краща заміна складному ручному обліку - хмарний сервіс Skynum, який автоматизує рутинні операції, облік і аудит. Працювати на хмарній платформі можна віддалено з будь-якої точки світу.

Фінансовий облік в Skynum дозволяє:

  • Створювати велику базу контрагентів.
  • Бачити інформацію про переміщення грошей і товарів.
  • Відстежувати переміщення грошей між фірмою і контрагентами.
  • Створювати фінансові звіти по прибуткам і збиткам за конкретний період.
  • Отримувати відомість по взаєморозрахункам з контрагентами.
Автоматизовані сервіси організовують якісний контроль грошових операцій, які проводяться між фірмою і її контрагентами. Skynum допомагає підприємцям вчасно відправляти платежі, вести облік всіх заборгованостей, оптимізувати співпрацю з контрагентами.

Безкоштовна версія

Автоматизуйте процес взаєморозрахунків з контрагентами. Картотека контрагентів, CRM система, групи контрагентів - все в одній платформі Skynum. Спробуйте основні можливості платформи Skynum в її безкоштовній версії.