Автоматизація магазину сувенірів та подарунків – це необхідний крок заради кращої роботи бізнесу. Skynum допомагає працювати комплексно над вирішенням різних завдань у підприємницькій діяльності. Ведення обліку складі, своєчасні закупівлі, фінансові операції, і взаєморозрахунки з контрагентами - це лише мала частина можливостей.
Легкий старт
На платформі представлений потужний функціонал, але при цьому інтерфейс дуже зручний та інтуїтивний у використанні. Для освоєння програми не потрібно проходити додаткове навчання. При цьому реєстрація та початок роботи не триватиме багато часу.
Маркування товарів
Деякі товари в магазині подарунків та сувенірів не мають штрих-кодів або спеціального маркування. Зі Skynum ви зможете згенерувати штрих-код і закріпити його за певним товаром.
У системі можна самостійно налаштувати цінник та його зовнішній вигляд. Тут можна вказати і артикул, і штрих-код, і вартість, і знижку. Після створення цінник можна одразу надрукувати.
Документація у складському обліку
Абсолютно всі операції з пересування товару реєструються через документи - гуртові та роздрібні продажі, інвентаризація, залишки, замовлення тощо.
Для зручності на платформі є довідники з банків, одиниць виміру, складів та всієї важливої інформації вашого бізнесу.
Технічна робота з клієнтами
Команда Skynum піклується про ваш комфорт, тому програма розроблена максимально зручною для користувачів. У разі виникнення питань створено Базу знань, де є основні відповіді.
Також ви можете звернутися до наших технічних фахівців, які розберуть ваш кейс і допоможуть вирішити проблему.
Автоматизація сувенірного магазину зробить ведення бізнесу простішим та ефективнішим. Почніть уже зараз.