img
  • Головна
  • Автоматизація інтернет-магазину

Автоматизація інтернет-магазину

Хмарний сервіс для автоматизації обліку в інтернет-магазині. Повний контроль переміщення товару і грошей в одній системі.

Автоматизація інтернет-магазину

Інструменти Skynum для інтернет-магазину

Товарний облік

Планування закупівель, контроль пересування і залишків товарів, оприбуткування, проведення інвентаризації, партійний метод обліку товарів.

Аналітика продажу

Створення детальних звітів з інформацією про доходи, виручку, активності покупців, а також найбільш популярні позиції.

CRM система

Впровадження програм лояльності для постійних покупців. Залучення нових клієнтів спеціальними пропозиціями.

Управління замовленнями

Швидке оформлення заявок, резервування товарів під покупців, друк документації і чеків.

Складський облік для інтернет-магазину

Складський облік для інтернет-магазину

Skynum допоможе заощадити ваш час. Внесіть товари, ціни, опис, властивості, а також залишки по складах в програму і вся інформація автоматично вивантажиться в інтернет-магазин.

Можна контролювати залишки товарів - реальні і з урахуванням резерву. Залишок товару оновлюється після кожної операції. Ви можете простежити всю історію пересування товарів від його приходу на склад.

Автоматизація наповнення інтернет-магазину дозволить поповнювати асортимент найбільш продаваними товарами, виходячи з аналітичних звітів про продаж. Ви також зможете автоматично підвищити або знизити ціну на весь модельний ряд певного товару або на всі товари одночасно.

Обробка замовлень покупців

Всі замовлення з інтернет-магазину автоматично надходять і обробляються в платформі Skynum. Замовлення містить інформацію про покупця (ПІБ, адреса, телефон і e-mail) і дані про замовлені товари (найменування, кількість і ціна).

Після оформлення замовлення оператор може зв'язатися з клієнтом і уточнити деякі дані - адреса доставки, номер телефону, спосіб оплати. Після цього оператор відправляє підтвердження прийнятої заявки. Всі отримані дані вказуються в замовленні. Потім формується видаткова накладна і разом з рахунком вона відправляється покупцеві по e-mail.

Клієнти можуть розраховуватися використовуючи платіжні системи або банківську карту. Також можливий накладений платіж (оплата після отримання товару) і оплата кур'єру за фактом отримання замовлення. Після внесення оплати менеджер формує запис з оплаченим рахунком, закриває накладну і оповіщає клієнта про успішну оплату замовлення.

Також система оповіщає менеджера про кожний випадок, коли клієнт намагався оплатити замовлення, але у нього не вийшло. Не кожен клієнт готовий повторювати спробу знову і знову. Завдяки оповіщенню співробітник може негайно зв'язатися з клієнтом, утримати його і не допустити скасування замовлення.

Обробка замовлень покупців

Доставка товарів

Доставка товарів

У програмі передбачено три види доставки - до клієнта, самовивезення і служба доставки. У першому варіанті на підставі замовлень створюється вантажна накладна. У ній вказується адреса, за якою потрібно доставити товари та бажаний час доставки.

Експедитору видають товар зі складу, дають маршрутний лист. Після чого він розвозить товари клієнтам. Якщо експедитор отримує відмову в отриманні товару в програмі оформляється повернення.

У другому варіанті клієнт приїжджає в пункт видачі товарів. Там йому видають замовлення і оформляють оплату товару.

Інтернет-магазини також працюють з кур'єрськими службами і службами доставки. У цьому варіанті спочатку створюється рахунок і ТТН, заповнюється вся необхідна інформація про покупця, вказується варіант оплати (повна оплата, оплата при отриманні). ТТН роздруковується і разом з посилкою передається кур'єру або в відділення служби доставки. Потім товар відправляється покупцю і оплачується (якщо обрана оплата при отриманні).

CRM система для інтернет-магазину

CRM система сприяє стимулюванню повторного продажу, а також допомагає залучити нових клієнтів. Інтернет-магазини впроваджують акційні пропозиції, подарунки до замовлень на певну суму, різні знижки.

В платформі можна вести клієнтську базу. У картці покупця відображається його ім'я, дата народження, номер телефону, історія його замовлень, наявні бонуси та інші показники.

У Skynum можна впроваджувати різні види програм лояльності. Підключайте знижкові, бонусні і накопичувальні картки, з огляду на особливості вашого бізнесу.

CRM система для інтернет-магазину

Підключення інтернет-магазину

Підключення інтернет-магазину

У Skynum ви можете інтегрувати ваш інтернет-магазин з системою товарного обліку і CRM системою і можете приймати і обробляти замовлення на одній платформі.

Немає інтернет-магазину, але ви хочете його створити? Скористайтеся конструктором інтернет-магазинів Skynum. Він уже вбудований в систему товарного обліку.

Не потрібно нічого додатково налаштовувати, всі дані синхронізуються автоматично. Виберіть вподобаний дизайн, додайте фотографії, опис. Ваш онлайн-магазин готовий.

Можливості Skynum для онлайн-магазину

  • Можливість контролювати товарообіг з будь-якої точки світу.
  • Повна інтеграція онлайн-магазину з системою товарного обліку Skynum.
  • Підтримка багатокористувацького режиму роботи.
  • Надійний і зручний функціонал для інвентаризації товарів на складі.
  • Синхронізація всієї інформації між інтернет-магазином і складом.
  • Підтримка необмеженої кількості складів.
  • Створення, збереження і друк всієї документації, починаючи від замовлень постачальникам до оформлення доставки товару клієнтам.
  • Можливість підключення необхідного обладнання - сканери, принтери чеків і етикеток.
  • Формування замовлень постачальникам на основі норми запасу товарів, реального залишку.
Можливості Skynum для онлайн-магазину

Автоматизація інтернет-магазину

Випробуйте функціонал Skynum в безкоштовному тарифному плані. Безкоштовний облік товарів в інтернет-магазині.

Облікова система для інтернет-магазину

Інтернет-магазини набувають все більшої популярності. Кількість онлайн-магазинів стає дедалі більшою. Однак багато потенційних клієнтів дуже насторожено ставляться до інтернет-покупок, боячись, що товар не прийде. Кожна помилка в роботі онлайн-магазину веде до удару по його репутації. Тому робота онлайн-магазину повинна бути ідеально налагоджена. У цьому допоможе автоматизація інтернет-торгівлі Skynum.

Легкий старт

Автоматизація інтернет-магазинів - досить простий і швидкий процес. Щоб почати, необхідно тільки зареєструватися на сайті.

Вашим співробітникам не потрібно проходити додаткові курси, а вам наймати фахівців. Налаштувати складський облік інтернет-магазину можна самостійно, враховуючи при цьому специфіку вашого бізнесу.

Контроль грошей і платежів

Переміщення товарів у інтернет-магазині щільно пов'язане з грошима. Ви платите постачальникам за доставлену продукцію, зарплату персоналу і оплачуєте інші операційні витрати.

Ведіть облік вхідних і вихідних платежів, розраховуйте залишок грошових коштів та реальну заборгованість перед постачальниками, зв'язуйте платежі з товарними документами.

Контроль терміну придатності

Якщо ви займаєтеся продажем продукції з обмеженим терміном придатності, платформа Skynum допоможе відстежувати закінчення терміну придатності товарів. При оприбуткуванні для кожної партії товарів можна вказувати термін придатності або вписувати його в картку товару.

У програмі складський облік для інтернет-магазину можна згенерувати звіт по товарах, у яких закінчується термін придатності. Це допоможе вчасно вжити необхідних заходів.

Картотека товарів

Всі дані про товар зберігаються в його картці - роздрібна та оптова ціна, фотографії, категорія, опис, бренд. Це зручно, коли клієнт хоче уточнити параметри товару, а менеджер знаходиться не на складі, а в офісі. Він швидко заходить в платформу, шукає товар за назвою або іншими параметрами і надає повний комплекс інформації про товар.

У картці кожного товару можна подивитися всі документи, в яких він був зареєстрований, а також дізнатися його реальний залишок.

Підтримка фахівців

Незважаючи на простоту і зручність сервісу, під час роботи можуть виникати питання. Для цього ми створили Базу знань. У ній описано весь функціонал програми та зібрані відповіді на найбільш популярні запитання.

Залишилися питання? Зв'яжіться з нашою Службою підтримки. Наші фахівці нададуть розгорнуті відповіді і навіть створять ваш особистий бізнес-план.

Ведіть облік в інтернет-магазині за допомогою хмарного сервісу Skynum. Слідкуйте за рухом товару, оперуйте цілим комплектом даних про кожен товар з будь-якого місця 24/7.

Читати далі

Почніть роботу в Skynum прямо зараз

Швидка обробка замовлень, контроль грошей і платежів, CRM система, облік продажу інтернет-магазину - все в одній системі Skynum.