Skynum - програма з потужним функціоналом, яка дозволяє вести розумний складський облік, стежити за пересуванням товарів, знаходити найпопулярніші товарні позиції, проводити взаєморозрахунки та організовувати закупівлі товару, якого бракує.
Легкий старт
З платформою Скайнум у вас не виникне труднощів із підключенням та налаштуванням програми. Для початку роботи потрібно тільки зареєструватися на сайті.
Зручний і простий у використанні інтерфейс допоможе вам і вашим співробітникам швидко освоїти роботу зі Скайнум. Ви можете підключати необмежену кількість користувачів в різних торгових точках.
Роздрібна торгівля
Автоматизація роздрібної торгівлі допомагає прискорити процес обслуговування покупців, контролювати наявність товарів і проводити зручну інвентаризацію. Скайнум підтримує весь цикл складського обліку - від оприбуткування до реалізації.
Продаж товарів здійснюється за допомогою автоматизованого робочого місця касира. АРМ продавця працює в режимі реального часу, тому вся інформація про продажі, повернення і суму виторгу моментально синхронізується. Каса продовжує працювати навіть якщо відсутнє стабільне підключення до Інтернету. Після його відновлення дані за цей період вивантажуються в систему автоматично.
За допомогою АРМ касира продавець може перевіряти наявність товару, його ціну, термін придатності (для корму або вітамін), колірні та розмірні варіації (для аксесуарів, кліток, акваріумів). Реалізація товару проводиться з використанням сканеру штрих-кодів або по найменуванню, якщо товар не промаркований (наприклад, рибки або папуги).
Маркування товарів
Багато зоотоварів не мають своїх штрих-кодів. У Скайнум є функція автоматичної генерації штрих-кодів. Ви можете промаркувати нашийники, іграшки для тварин, клітки, акваріуми, тераріуми та заздалегідь розфасований корм.
При потребі на платформі можна створити цінники для вітрини, на яких вказується вся необхідна інформація - ціна, знижка, назва, деякі характеристики, штрих-код або артикул.
Програма лояльності та знижки
Платформа Скайнум підтримує використання накопичувальних, бонусних і знижкових карт. Хмарна система зберігання даних робить клієнтські карти універсальними для всіх магазинів вашої мережі.
У програмі можна вести власну клієнтську базу, де буде доступна вся інформація про клієнта - його ім'я, номер телефону, зроблені покупки та замовлення, накопичені бонуси або знижки.
Збільшити кількість нових і постійних покупців допоможуть тематичні розпродажі, знижки, акційні пропозиції.
Інтернет-магазин товарів для тварин
Багато товарів для тварин успішно реалізуються через Інтернет. Такий сучасний підхід до продажів значно збільшить ваш заробіток і потік клієнтів.
У Скайнум є два варіанти для інтернет-магазинів:
1. Створити інтернет-магазин. У вас ще немає власного онлайн-магазину? Тоді скористайтеся спеціально розробленим конструктором в Skynum. Ви зможете вибрати оформлення сторінок і вивантажити каталог товарів самостійно.
2. Інтегрувати інтернет-магазин. Якщо у вас вже є онлайн-магазин, то його можна пов'язати з товарообліковою системою. Скайнум підтримує всі популярні конструктори, тому проблеми із синхронізацією не виникне.
Допомога спеціалістів
Автоматизація зоомагазину - на перший погляд, трудомісткий процес, тому у вас можуть виникнути деякі питання. Для цього ми розробили Базу знань, де зібрали всю інформацію про можливості та функції Скайнум, а також відповіли на найчастіші запитання.
Хочете, щоб ваш індивідуальний кейс розібрали? Тоді звертайтеся в Службу підтримки, де вам обов'язково допоможуть.