Програма Скайнум це комплексне рішення для автоматизації аптеки. У програмі підтримується повний цикл складського обліку як для роздрібної, так і оптової торгівлі з використанням кількох типів ціни - облікової, прибуткової, оптової, роздрібної. При цьому облік можна вести по терміну придатності чи цінам продажу.
Система працює онлайн, ви зможете почати роботу прямо зараз. Щоб контролювати свій аптечний бізнес вам буде потрібно тільки доступ в Інтернет.
Роздрібна торгівля
Автоматизація роздрібної торгівлі в аптеці дозволяє скоротити час обслуговування покупців і контролювати продаж лікарських препаратів. Швидкість продажу збільшується завдяки використанню сканера штрих-коду, швидкої перевірки наявності товарів в аптеці через пошук, і автоматичного розрахунку суми покупки.
Для роздрібного продажу в Skynum використовується товарооблікова система разом з автоматизованим робочим місцем фармацевта. Всі складські операції, такі як, оприбуткування товарів, розрахунки з постачальниками, регулювання ціни, інвентаризація, і інші, здійснюються прямо в онлайн-платформі. АРМ фармацевта (або АРМ касира) використовується при реалізації товарів через касу в аптеці.
АРМ касира може працює в режимі онлайн за наявності з'єднання з інтернетом і здатне переходити в офлайн режим і виконувати синхронізацію даних при відновленні підключення.
АРМ касира працює по змінах. На початку роботи фармацевт відкриває свою зміну з фіксацією залишку грошей в касі. Після кожного продажу сума грошей (готівкових та безготівкових) за зміну збільшується. Після закриття зміни відображається фактична сума, яка підлягає здачі в основну касу.
Операції виконані через АРМ касира показуються в онлайн-платформі автоматично. Ви в будь-який момент зможете подивитися виторг на поточний момент, кількість чеків і повернень. Після закриття чека відбувається списання товарів, таким чином, в платформі завжди відображається реальний залишок товарів, на підставі якого можна отримати дані про необхідні закупівлі в аптеку враховуючи норму запасу товарів.
CRM для аптеки
Залучення і утримання покупців - запорука стабільного та успішного бізнесу. Попри постійний попит на ліки, аптеки стикаються з великою конкуренцією. Тому якісне обслуговування і розвиток лояльності покупців одна з пріоритетних задач.
Для налагодження взаємин з покупцями в Skynum реалізована можливість ведення бази клієнтів і створення бонусних і накопичувальних карт. В системі можна створювати картку покупця, в якій відслідковується історія покупок, накопичені і використані бонуси, а також відсоток поточної знижки. Ви можете налаштувати програму лояльності під специфіку вашої стратегії.
Skynum хмарна платформа, тому відразу після створення картки покупця вона стає доступною в будь-якій з ваших аптек. Таким чином, клієнт може користуватися своїми бонусами і знижкою незалежно від місця отримання карти по всій вашій аптечній мережі.
Маркування товарів
Кожному товару в системі можна прописати його штрих-код. Це часта практика і забезпечує швидкий продаж і інвентаризацію товарів за допомогою сканера штрих-коду. Але бувають випадки, коли у товару немає власного штрих-коду або необхідно використовувати додатковий. Для цього передбачена автоматична генерація штрих-коду товару з ціною. Вкажіть необхідну кількість для видруку і можете промаркувати весь товар.
Ви також можете видрукувати цінники товарів для вітрини, в системі є різні варіанти дизайну для цінників і штрих-кодів.
Гуртова торгівля
Оптовий продаж товарів передбачає продаж великими партіями і, як правило, за нижчою оптовою ціною. Програма Скайнум підтримує повний цикл складського обліку в оптовій торгівлі. Реалізовано документообіг з можливістю зв'язування товарних документів з платежами.
При продажу товарів формується документ Оптовий продаж. Оператор може реєструвати товари за кодом, найменуванням або візуальним пошуком. Сума документа розраховується за оптовою ціною товарів, і може включати в себе знижку, націнку, а також вартість додаткових витрат, наприклад, за доставку товарів. На підставі документа можна роздрукувати видаткову накладну на відпуск товарів зі складу.
У платформі можна реєструвати платежі від покупців і розподіляти по декількох документах оптового продажу. Таким чином, утворюється зв'язок між товарами, платежами та покупцями.
Контроль терміну придатності
Всі товари в аптеці мають термін придатності, тому критично важливо своєчасно відстежувати його витікання і не допускати продаж товарів з вичерпаним терміном придатності. Це перш за все імідж компанії та що більш важливо безпека для покупців.
Автоматизація аптеки може повністю взяти під контроль витікання терміну придатності препаратів і медикаментів. При ручному веденні обліку або в Excel це складно досяжне завдання.
У Скайнум кожної партії товару можна задати термін придатності, що дає можливість вести облік по терміну придатності. При продажу пріоритетне списання відбувається по товарах з більш раннім терміном придатності.
Платформа генерує спеціальний звіт і ви в будь-який момент зможете отримати зведення по товарах з терміном придатності та вжити необхідних заходів.
Облік у двох одиницях виміру
Продаж товарів в Скайнум може здійснюється з використанням відразу двох одиниць виміру. У картці кожного товару налаштовується коефіцієнт перерахунку з однієї одиниці вимірювання в іншу.
Розглянемо приклад. В упакуванні є 10 ампул, і оскільки ціле упакування досить дороге ви хочете дати можливість своїм покупцям купити кілька ампул. Для цього в картці товару вибираєте упакування в якості основної одиниці виміру, ампули в якості другої, і ставите коефіцієнт перерахунку 10. Тепер при продажу товару фармацевт зможе перемикати одиницю виміру і продати 1 упакування і/або 2 ампули. Ціна при цьому розраховується системою автоматично.
Автоматизація мережі аптек
У звичайних прикладних або десктопних програмах по автоматизації торгівлі є проблема по синхронізації даних між аптеками. Це питання досить складне, і вимагає професійного налаштування зберігання та обміну даних між комп'ютерами в єдиній розподіленій мережі.
Основна перевага хмарного рішення Skynum це єдина точка доступу і база даних для всіх ваших аптек і складів. Вам не потрібно думати про синхронізацію даних між офісом, складом і аптеками, тому що всі дані - з єдиного джерела в хмарі.
Внутрішні переміщення товарів між складом і аптеками відображаються в системі моментально у всіх користувачів платформи. Аналітичну звітність можна отримувати як в цілому по всій вашій мережі, так і по окремій аптеці або складам.
Наведемо приклад. На склад оприбутковано партію товарів від постачальника і створені нові картки товарів. Далі партія розподілена по всіх аптеках і сформовані документи на внутрішнє переміщення. Після активації документів кожна аптека може моментально побачити картки нових товарів і збільшення залишку товарів. При цьому можна навіть призначити різну роздрібну ціну для кожної аптеки, адже в залежності від розташування аптеки ціна може варіюватися.
Таким чином, Skynum легко вирішує складний процес автоматизації аптечної мережі та дає вам можливість контролювати весь бізнес онлайн.
Інтернет-магазин для аптеки
Онлайн продажі з кожним роком займають все більшу частку виторгу компаній. Будь-який бізнес, в тому числі аптечний, зацікавлений в розширенні географії свого ринку і залучення більшої кількості покупців. Інтернет-магазин є ключовим інструментом в онлайн продажах і повинен бути інтегрований з товарообліковою системою для синхронізації замовлень і наявності товарів.
У Skynum передбачені відразу два інструменти для вирішення цього завдання:
1. Якщо у вас вже є інтернет-магазин. Skynum дає можливість підключити синхронізацію даних з вашим інтернет-магазином. Інтеграція підтримується як з популярними конструкторами інтернет-магазинів, так і з самописними за допомогою API запитів і так званих callback-викликів.
2. Якщо у вас ще немає інтернет-магазину. Skynum має свій власний вбудований конструктор інтернет-магазинів, який спочатку повністю інтегрований в систему і вам нічого не потрібно для цього налаштовувати. Ви отримуєте відразу власний інтернет-магазин, який працює всередині товарооблікової системи. Зовнішній вигляд і функціональність інтернет-магазину легко налаштовується і вам не буде потрібна допомога програмістів.
Створіть або підключіть свій інтернет-магазин аптеки і візьміть під контроль онлайн-продажі разом зі Skynum.
Підтримка користувачів
Використання платформи Skynum інтуїтивне, ви відразу зможете почати автоматизацію своєї аптеки. Складні обчислення і потужний функціонал знаходиться всередині зрозумілого і простого інтерфейсу.
Проте автоматизація аптеки насправді не просте завдання, і в процесі у вас можуть з'явитися питання. Для цього у нас передбачена База знань, де зібрані відповіді на найбільш часті питання.
Наша служба підтримки завжди готова допомогти, і дасть докладні відповіді на ваші питання, і навіть розбере ваші індивідуальні кейси.
Ми також приймаємо запити на додавання нових можливостей в платформу від користувачів. Напишіть нам і ми вирішимо завдання по автоматизації вашого бізнесу.