Соціальні мережі в 2021 році вважаються незмінною частиною повсякденного життя практично кожної людини, тому зовсім не дивно, що безліч магазинів і організацій прийняли рішення вийти на онлайн-майданчики.

На сьогоднішній день однією з найпопулярніших соціальних мереж вважається Instagram. Велика кількість користувачів, думка інфлюєнсерів і широкі можливості платформи роблять Instagram ідеальним місцем для пошуку клієнтів. Але як почати роботу з Інстаграм? Про це ми зараз і поговоримо, використовуючи інструкцію створення бізнес-акаунту для магазину в Instagram, що складається з трьох простих кроків:

Крок 1. Реєстрація та створення облікового запису

Instagram - це в першу чергу мобільна соціальна мережа, тому найзручніше користуватися нею з телефону або планшету. Проте вона доступна і для комп'ютерів, тому починайте роботу там, де вам зручніше.

Кожен створений акаунт можна спочатку прив'язати до мобільного телефону, електронної пошти або ж вашої сторінки в Facebook. Така функція дозволяє в разі втрати пароля або взлому відновити свій акаунт швидше і менш проблематично.

Реєстрація через смартфон:

  • Для IOS: пошук і скачування мобільного застосунку в App Store.
  • Для Android: пошук і скачування мобільного застосунку в Google Play.
  • Заповніть потрібні поля - ім'я, електронна пошта, пароль або ж пройдіть миттєву реєстрацію через свій акаунт у Facebook.



Примітка: поля можуть відрізнятися в залежності від оновлення.

Реєстрація через комп'ютер:

  • Зайдіть на сайт instagram.com і далі так само введіть ім'я, електронну пошту або номер телефону, пароль.
  • Можна користуватися розширенням для браузера Chrome - Instagram for Chrome.


Примітка: поля можуть відрізнятися в залежності від оновлення.

Крок 2. Налаштування бізнес-акаунту

Якщо ви все ж створили сторінку для торгової мети, то потрібно відразу ж перемкнутися на бізнес-акаунт. Багато хто про нього не знає або спеціально уникає, але насправді це дуже корисна функція.

За допомогою бізнес-акаунту ви зможете:

  • встановити категорію свого бізнесу;
  • отримати кнопку зв'язку, щоб ваші клієнти могли швидко написати або зателефонувати вам, а не шукати номер телефону десь серед тисячі постів;
  • стежити за статистикою ваших публікацій і акаунту в цілому;
  • рекламні можливості по типу активного посилання в Stories.

Як підключити бізнес-акаунт в Instagram?

1. Перейдіть на свою особисту сторінку і в правому верхньому куті натисніть на кнопку у вигляді трьох горизонтальних ліній.

2. В меню оберіть пункт «Налаштування», Після чого ви перейдете на нову вкладку.


3. Нажміть пункт «Акаунт» і в самому низу буде «Змінити тип акаунту». У вас буде два варіанти:

  • переключитися на акаунт автора або особистий акаунт;
  • переключитися на бізнес-акаунт.


4. Вибираємо пункт, де вказано бізнес-акаунт.



Акаунт автора призначений для блогерів, лідерів думок, артистів, співаків і авторів різного контенту.

Крок 3. Оформлення профілю

Візуал - головна складова будь-якого Instagram-акаунту, тому що користувачі цієї соціальної мережі «люблять очима». Від того, як ви піднесете свій бренд і товар буде залежати перше враження користувача, який опинився на вашій сторінці. Якщо йому сподобається, то він залишиться і ознайомиться з асортиментом, але в разі хоча б найменших сумнівів він закриє сторінку, а ви втратите потенційного клієнта.

Так на що ж звернути увагу при оформленні акаунту? Давайте розбирати зверху вниз.

1. Ім'я користувача в Instagram

Зазвичай з цим проблем не виникає, якщо у вас вже заздалегідь придумана назва бренду. Але що робити, коли збираєшся створити свій інтернет-магазин? Як не схибити з назвою? Адже саме вона робить будь-яку сторінку впізнаваною.

Рекомендації для ім'я облікового запису:

  • легке для читання і запам'ятовування (не потрібно придумувати складні слова або фрази);
  • бажано, щоб воно було коротким і вміщувало два слова;
  • розділяйте слова знаками у вигляді «_», «-», «.»;
  • не використовуйте багато повторюваних букв за типом «ааа», «uuu», тому що користувачам буде важко вас знайти в подальшому.

2. Ім'я

Головна проблема імені - обмеження в 30 символів, тому намагайтеся використовувати їх раціонально. Не варто вводити в цю графу те саме, що писали в назві. Найкраще написати вашу сферу. Наприклад, «Магазин дитячого одягу» або просто «Нижня білизна». Також тут можна вказати місто, якщо у вас локалізований бізнес, - «Шиномонтаж Київ».

3. Аватар

Від чого залежить аватар акаунту? В першу чергу від стилю вашого блогу. У цій статті ми розбираємо тільки бізнес-акаунти, тому мова буде йти саме про них.

Рекомендації для аватару:

  • якісне зображення товару (але не картинка з Інтернету!);
  • власний логотип, якщо такий є;
  • повинен бути читабельним і розбірливим навіть в мініатюрі;
  • передає суть акаунту і товару, що продається;
  • бажано світлі відтінки, тому що вони краще сприймаються користувачами;
  • відсутність дрібних деталей і колажів.

4. Опис

І знову ми стикаємося з обмеженнями, тільки цього разу вони в 150 символів. Це основна складність опису, адже в такому короткому тексті ви повинні розповісти про вас і ваш продукт так, щоб покупець їм зацікавився. Головне пам'ятати, що це лице сторінки і перше враження, від якого і формується бажання купити.

Рекомендації для опису:

  • Інформативно. В першу чергу користувач повинен зрозуміти, хто ви і чим займаєтеся.
  • Якщо у вас локальний магазин, то напишіть місто і точну адресу, час роботи.
  • Ваші переваги перед конкурентами - досвід роботи, можливість обміну/повернення, безкоштовна доставка і т.д.
  • Посилання на сайт, якщо він є.
  • Уникайте надмірного вживання емодзі, знаків оклику.
  • Багато посилань? Групуйте їх в одному місці за допомогою спеціальних додатків за типом taplink або mssg.me.

Тепер ваш акаунт створений і оформлений відповідно до нових тенденцій. Це тільки мала частина роботи з Instagram. Попереду нас чекає створення контенту і просування в цій соціальній мережі.