Коли ваш акаунт успішно створений і оформлений, настає час створення контенту. Насправді це найважливіший пункт у всьому Instagram-просуванні, тому що за допомогою контенту ви демонструєте і продаєте свій товар - будь то інформація, послуги або певний продукт.

Контент - це вся можлива інформація, що знаходиться у вашому акаунті - починаючи від фотографій і закінчуючи хештегами.

Види контенту

Для початку давайте розберемось, який контент буває:

1. Розважальний контент - контент, який не несе за собою сильного смислового навантаження і потрібний для підняття охоплення - написання коментарів, збільшення кількості лайків, спілкування з підписниками. Наприклад, опитування по типу «що краще», цікаві випадки з роботи, добірка лайфхаків для використання вашого продукту.

2. Інформаційний контент - контент, головна мета якого є донесення читачеві інформації про товар. Наприклад, переваги продукту, його властивості, рубрики «Питання-відповіді».

3. Продавальний контент - контент, який стимулює продажі і пряме просування товару. Наприклад, відгуки клієнтів, анонси нових товарів, пости, які заманюють «купити зараз».

4. Особистий контент - контент, який підходить власникам бізнесу та магазину, які не бояться виступати і показати себе. Він дозволяє краще познайомитися з «внутрішньою кухнею» і лаштунками бізнесу і магазину. Наприклад, історія створення, з якими проблемами стикався творець, особисті переконання (будьте обережні і не починайте спірні теми!).

5. Репутаційний контент - контент, що дозволяє підтримувати ваш імідж. Наприклад, участь у благодійних акціях, наявність сертифікатів або перемог в різних номінаціях конкурсних.

На основі комбінацій цих п'яти типів створюється якісний та цікавий контент для будь-якого виду блогу, інтернет-магазину або просто особистого облікового запису.


Тепер поговоримо безпосередньо про Instagram і про те, які варіанти контенту ми можемо використовувати і публікувати. Всього на даному майданчику представлено три типи контенту - пости, stories і IGTV. Розберемо кожен з них.

Пости

Публікації або пости - найперший і найпопулярніший спосіб презентації контенту в Instagram. Хоч багато хто і вважає, що з часом вони йдуть на задній фон, але для інтернет-магазинів - це каталог товарів і можливість заявити про себе.

Щоб публікація була цікавою, потрібно правильно її опрацювати. Звичайно ж, в першу чергу вона повинна бути актуальна і відповідати вашій сфері, але крім цього є ще цілий ряд важливих нюансів.

1. Фотографія

Не забуваємо, що Instagram спочатку вважався візуальною соціальною мережею, тому на фото звернуть увагу в першу чергу. Підхід до створення фотографій тут дуже серйозний, адже має значення абсолютно все - від розміру до якості.

Рекомендації для фотографій в постах:

  • Розмір: 1080 x 1080 px або 1080 x 1350 px.
  • Якісні зображення з хорошим освітленням. Деякі навіть спеціально наймають фотографів для створення таких фотографій.
  • Можливі картинки з текстом. Для їх створення краще використовувати такі мобільні додатки як Canva і Crello.
  • Дотримуйтеся єдиного стилю в ваших фотографіях. Це може бути певна колірна гамма, мінімалізм, симетрія або геометричні фігури - все, чого тільки забажає ваша душа.
  • Якщо на фотографії зображений товар, то він повинен бути центральним об'єктом на знімку, а не губитися десь серед тисячі деталей.

Обробляти чи ні фотографії вирішувати тільки вам. Сьогодні є величезна кількість сервісів, що дозволяють довести будь-яке фото до ідеалу. Прибрати зайве, додати напис, зробити інші відтінки - це тільки частина можливостей. Найпопулярнішими є Snapseed, VSCO, Photoshop Express, Lightroom.

2. Відео

Багато власників акаунтів забувають про те, що відеоролики є також цінним методом просування, адже користувач бачить «живе» і починає більше довіряти вам.

Рекомендації для відео в постах:

  • Тривалість: від 3 секунд до 1 хвилини.
  • Приваблює з перших секунд. Користувач повинен захотіти дивитися його далі.
  • Незвичайні ідеї і оформлення - зйомка з висоти або під водою, розроблена вами анімація, яскраві поєднання кольорів.
  • Розкажіть більше про бренд - бекстейдж, процес створення товару, знайомство з командою, огляди товарів.

При публікації відео вам будуть доступні не тільки лайки, але і перегляди, так що звертайте увагу на співвідношення цих показників.

3. Текст

Скільки б разів нам не говорили про те, що Instagram - це про візуал, про текст можна забувати. Те, як він буде виглядати залежить від мети, з якою ви його використовуєте. Наприклад, до опису товару не потрібні довгі промови, а ось для інформаційного поста - це те, що треба.

Рекомендації для тексту в постах:

  • Розмір 2200 символів, але середньостатистичний користувач долає текст в розмірі близько 800 символів.
  • Для товару: короткий і чіткий текст, опис матеріалу, можливих кольорів, моделей і варіантів.
  • Для інформаційного посту: використання закликів до спілкування з підписниками, додавання емодзі (але не переборщіть!), цікавий матеріал.
  • Намагайтеся зробити дискусію в коментарях, але дуже обережно, щоб не зачепити почуття користувачів.
  • Розділіть довгі тексти на частини, які найзручніше виставляти в «каруселі» - решта дев'ять фотографій в пості.
  • Думайте про першу фразу, тому що саме її користувач побачить спочатку. Instagram показує перші три рядки, так що заголовок повинен бути помітним.
  • Вказуйте ціну! Ні, серйозно, це дуже важливо. Якщо у вас немає відразу прописаної ціни, то користувач в більшості випадків навіть не зацікавиться товаром.

4. Хештег

Хтось скаже, що хештеги вже всі забули і ними не варто користуватися, але багато Instagram-маркетологів готові посперечатися з вами. Вони безсумнівно важливі для просування, але головне використовувати їх в міру.

Рекомендації для хештегів:

  • Використовуйте від 3 до 7 хештегів, але не засмічуйте ними все текстове поле.
  • Створюйте свої особисті хештеги для окремих рубрик публікацій.
  • Вибирайте ті хештеги, які відповідають тематиці вашого бізнесу.
  • Не пишіть найпопулярніші хештеги. Вони не принесуть вам користі, тому що ви швидко опуститесь вниз.

Stories

Stories - це тимчасові (на 24 години) публікації фотографій або відео в окремому розділі контенту в Instagram. На сьогоднішній день без так званих історій ніяк. Покупці звертають увагу на помаранчевий кружечок, що світиться при публікації Stories. Таким чином сторінка виглядає «живою».

До речі, саме сторіс кидаються в очі при підписці на акаунт, адже вони знаходяться вище всіх постів. Велика частина користувачів переглядає виключно їх, а на пости навіть не дивиться.

Рекомендації для Stories:

  • Цікавий формат. Придумайте різні інтерактиви, опитування, тести для своєї аудиторії.
  • Тут можна показати залаштунки створення товару, спілкуватися з підписниками, робити анонси нових надходжень.
  • Показуйте роботу магазину, якщо він у вас локальний. Це підкріпить впевненість покупця у вас.
  • Асортимент товарів можна показувати також в сторіс.
  • Проводьте акції та спеціальні пропозиції для тих, хто стежить за вашими Stories.

Відразу ж в тему Stories потрібно згадати Highlights - тобто, закріплені сторіс. Ви самі вибираєте папки, робите до них оформлення і додаєте потрібні Stories. До обкладинок Highlights раджу ставитися з усією серйозністю. Вони повинні бути в одній гамі і стилі з аватаркою, а також відповідати за обрану папку. Наприклад, країни для тур-оператора або асортимент товарів з цінами для магазину одягу.

IGTV

Мабуть, IGTV є найменш популярним видом контенту в Instagtam. Користувачі продовжують сприймати цю соціальну мережу тільки для швидкого перегляду фото і відео.

Канал IGTV може бути тільки один і той прив'язаний до вашого акаунту. Для просування його використовують рідко, але він все ж має право на існування і вносить свою частину.

Рекомендації для відео в IGTV:

  • Тривалість від 1 хвилини до 60 хвилин.
  • Перша хвилина найважливіша, тому що саме її буде бачити користувач у вашій стрічці. Зумієте зацікавити, то він подивиться до кінця.
  • Слідкуйте за статистикою. У IGTV вона дуже добре опрацьована - кількість лайків, коментарів, відсоток підписників, які побачили відео і т.д.

Створіть контент-план

Тепер, коли ми розібралися з видами контенту, потрібно зайнятися важливим завданням - створенням контент-плану. Написання постів по придуманій в останній момент темі не призведе до гарного результату.


Рекомендації для контент-плану:

  • Продумуйте його наперед. Зручніше за все писати контент на 1-2 тижні, щоб він був і актуальним, і готовим завчасно.
  • Оптимальна кількість постів: 1-2 в день.
  • Оптимальна кількість сторіс: залежить від вашої спрямованості, але мінімум 4-5 в день.
  • Змішуйте різні види постів - інформаційні, розважальні, особисті і т.д.

Крім всіх цих правил потрібно пам'ятати головне - контент повинен бути цікавим і захоплюючим, щоб користувач захотів повернутися до вас в черговий раз. Вдосконалюйтесь, шукайте себе і свій візуал, щоб досягти хороших результатів у торгівлі через Instagram.