Власники бізнесів намагаються максимально удосконалити свою роботу заради збільшення прибутку та розквіту власної справи. Для цього використовуються нові технології та пошук цікавих рішень, але при цьому підприємці не звертають увагу на вже наявні помилки. Саме тому в першу чергу потрібно зайнятись усуненням основних помилок.

Які ж помилки у веденні бізнесу є нищівними? Про це і піде мова в цій статті. Ви зможете дізнатись ТОП-7 помилок, що здатні зруйнувати вашу справу.

Помилка 1. Відсутність клієнтоорієнтованості

Чимала кількість власників бізнесів забувають про свою цільову аудиторію, а саме - про клієнта. Головною ціллю стає заробіток та підвищення сум заробітку, але, на жаль, дуже часто це не приводить до чогось хорошого.

Як вирішити цю помилку? По-перше, поєднайте свій план заробітку разом з клієнтоорінтованністю. Увага до покупця, правильний підхід до нього та ввічливе обслуговування - запорука гарного настрою. Люди будуть про вас розповідати в позитивному світлі, а значить таким чином ростиме впізнаваність вашого бренду.

Висновок з помилки №1 - не забувайте про ключову роль клієнта.

Помилка №2. Робота без фінансового обліку

Незалежно від того, який у вас бізнес та чим саме ви займаєтесь, ведення обліку грошей є обов’язковим елементом. Контроль над фінансами допоможе упорядкувати усі надходження, видачі та витрати. Не дарма існує фраза: «Якщо ви не управляєте грішми, то вони управляють вами», тому цей процес має бути максимально налагодженим.

Як вирішити цю помилку? Найлегше і найефективніше відстежувати свої фінансові операції в програмі для автоматизації бізнесу. Платформа Skynum є ідеальним та зручним рішенням для цього. В програмі доступні усі базові бухгалтерські документи, є функція формування звітності та можливість контролю переміщення коштів між касами, банківськими рахунками.

Висновок з помилки №2 - бути в курсі грошових операцій та звітів допоможе відстежити усі напрямки витрат та надходжень.

Помилка №3. Ігнорування суміжних консультантів

Цей пункт також можна назвати самовпевненістю. Деякі бізнесмени вважають, що вони можуть зі всім справитись самостійно і зовсім не потребують допомоги інших суміжних спеціалістів - юристів, бухгалтерів, СММ-ників і т.д. Насправді якщо на початку своєї роботи ви можете вправитись і без інтернет-менеджерів, то без юриста буде важко. Бізнес має працювати згідно з чинним законодавством, тому без кваліфікованої допомоги не обійтись.


Як вирішити цю помилку? Спробуйте консультативний варіант найму таких працівників. Це дозволить зекономити кошти, але при цьому ви зможете отримувати професійну допомогу від спеціалістів.

Висновок з помилки №3 - звертайтесь до професіоналів задля поради та консультації, якщо ви не є в цьому експертом.

Помилка №4. Невміння налагодити контакт з підлеглими

Бути керівником - велика наука, з якою важко справитись. На жаль, мало підприємців приділяють цьому увагу, але взаємодія з колективом відіграє дуже велику роль. Важливо вміти тримати «золоту середину» між лідерськими настановами та дружньою взаємодією з співробітниками.

Як виріщити цю помилку? Покажіть своєму колективу, що він для вас важливий. До прикладу, якщо ваша оцінка роботи може містити зауваження та коментарі, то запитайте співробітника у якому форматі йому зручніше отримувати ці правки. Крім шанобливого ставлення, не забувайте за організаційні зустрічі для спільного відпочинку. Але не назначайте їх у вихідний день! Працівники, навряд чи, будуть радісні від зайнятого вихідного.

Висновок з помилки № 4 - вчіться взаємодіяти зі своїми робітниками та враховуйте їх особливості.

Помилка №5. Відсутність комплексного аналізу

Діяти за покликом серця - не завжди правильне рішення, коли мова йде про створення власного бізнесу. Найкраще - мати план дій, який можна корегувати в залежності від отриманих показників. Питання в іншому - де ж взяти показники та як їх аналізувати?

Як вирішити цю помилку? Існує два варіанти аналізу - самостійний та автоматизований. При самостійному аналізі вам потрібно відстежувати всі показники, вручну їх перераховувати, прописувати звіти за продажами, поверненнями, списаннями. Простіше кажучи потрібно самостійно вести торговельний облік.

Другий варіант - автоматизована платформа по типу Skynum. Вона дозволяє без затрат часу та сил контролювати товари на складах, залишки, недостачі, грошові операції, а в результаті ви можете отримати найдокладніші звіти, котрі потрібно лиш оцінити. Внаслідок такого комплексного аналізу ви зможете скоригувати замовлення в постачальника, цінові категорії, визначити найбільш популярні та затребувані товари.

Висновок з помилки № 5 - аналізуйте свою роботу та коригуйте її відносно отриманих показників.

Помилка №6. Робота без делегування

Про делегування обов’язків можна говорити дуже багато, але це не змінює той факт, що завдяки правильному розподілу справ ви зможете досягти кращих результатів. Ефективність значно збільшується, коли ви перестаєте робити все самостійно. Вчіться делегувати свої обов’язки, але пам’ятайте про контроль виконання.


Як вирішити цю проблему? Це залежить від кожної окремої ситуації. Наприклад, для ресторанного або салонного бізнесу радимо знайти адміністратора, для інтернет-продажів - менеджера по обробці продажів. Також інколи стане в нагоді особистий помічник.

Якщо ви не знаєте, як правильно делегувати обов’язки, то для вас є спеціальна стаття на цю тему. Дізнайтесь покроково, що саме потрібно робити задля зручного та ефективного розподілу обов’язків.

Висновок з помилки №6 - делегування обов’язків допоможе підвищити результативність вашого бізнесу та зекономить ваш час.

Помилка №7. Відсутність постійного розвитку

Щоб бізнес ріс, потрібно використовувати нові різні методики розвитку. Це дозволяє не стояти на місці, а максимально масштабуватись. На прикладі інших бізнесів ви зможете проаналізувати факапи та лайфхаки підприємців.

Як вирішити цю проблему? Читайте професійну літературу (особливо англійською мовою), проходьте спеціальні навчання, стежте за цікавими людьми. На сьогоднішній день існує безліч мастер-класів, курсів та тренінгів, де можна запозичити корисні знання. Але відносьтесь до цього розсудливо, адже, на жаль, існує така ж не мала кількість «інфо-брехунів».

Висновок з помилки №7 - без саморозвитку немає руху, тому не зупиняйтесь, а лиш покращуйте свої знання.

Це сім основних помилок, з якими найчастіше зустрічаються підприємці. Якщо ви бажаєте не сидіти на місці, а удосконалювати свій бізнес, то радимо прочитати ще більше цікавих статей про ведення власної справи в блозі від Skynum.