Woocommerce - це відома платформа для створення власних Інтернет-магазинів, котру досить часто використовують малі та середні бізнеси. Вукоммерс є зручною системою для реалізації онлайн-продажів, але при цьому її функціонал досить обмежений. Ви можете приймати замовлення, продавати та надсилати товари, але вести їх облік потрібно окремо.

Облік для Woocommerce - це обов’язкова частина ведення бізнесу, адже дуже важливо вміти правильно підбивати підсумки, відстежувати наявність товарів, вчасно здійснювати закупівлі та якісно взаємодіяти з клієнтами.

Для цього потрібно працювати з обліком. Є ряд речей, на які радимо звернути увагу при організації обліку для Woocommerce:

  • контроль як внутрішнього, так і зовнішнього обліку;
  • робота з постачальниками і закупівлею товару;
  • облік товарів в різних варіантах - з модифікаціями, термінами придатності, серійними номерами і т.д.;
  • можливість спрощення роботи з іншими платформами (наприклад, служби доставки);
  • ведення обліку фінансів та витрат;
  • взаємодія з клієнтами зі створенням бази покупців;
  • підключення та запуск програм лояльності;
  • швидке опрацювання замовлень зі створенням резервів;
  • можливість підключити ПРРО для фіскалізації чеків.

Це все базові потреби, без яких досить складно вести якісний облік. Звісно ера обліку в Excel чи в паперовому варіанті поступово відходить. Зараз все більше на просторах Інтернету можна знайти спеціальні програми для обліку.

Однією з найбільш якісною та багатофункціональною платформою можна вважати Skynum. Вона має в собі усі ці можливості.

Саме тому почати свій складський облік та роботу із замовленнями буде набагато простіше з такою платформою.

Давайте детально розберемо, який має бути облік для Woocommerce та як зробити його максимально продуктивним і якісним.

Вибір платформи для обліку

Перший важливий момент обліку - вибір правильного місця для ведення обліку. Ми вже говорили, що багато підприємців відмовляються від Excel та паперового варіанту, адже це займає багато часу.

Саме тому на сьогоднішній день більшість віддає перевагу спеціальним платформам для обліку. Постає наступне питання - як знайти хорошу програму для ведення обліку в Woocommerce?

Ось найосновніші критерії:

  • Якісний функціонал - дізнайтесь про усі можливості платформи, що вам потрібно, які функції будуть корисними у роботі.
  • Постійне оновлення та запуск нових релізів - без розвитку жодна компанія не може йти вперед, тому звертайте на це увагу.
  • Швидка технічна підтримка - допомога у вирішенні питань, нюансів та розбору індивідуальних ситуацій.
  • Наявність інтеграцій - перевіряйте реалізацію інтеграції з Woocommerce.
  • Країна виробництво - обирайте українське та обовʼязково відстежте походження платформи.
Прикладом такої програми для обліку, котра ідеально підійде для магазину в Woocommerce, є Skynum. Її перевага заключається у широкому функціоналі, можливості інтеграції та простим інтерфейсом.

Завдяки гнучким налаштуванням кожен підприємець зможе зробити платформу унікальною під свої потреби. Ви зможете обрати варіанти обліку, встановити різні типи цін та найголовніше інтегруватись з Woocommerce. А це означає, що усі товари залишки та замовлення будуть одночасно у двох системах. При цьому ви не потребуватимете постійного внесення інформації на двох платформах.

Облік товарів для Woocommerce

Повернемось безпосередньо до обліку товарів, адже він має безліч видів та особливостей. В першу чергу потрібно правильно організувати внутрішній облік. Тобто вам необхідно організувати контроль над всіма переміщеннями товарів - починаючи від замовлення постачальникам і закінчуючи реалізацією чи списанням.

Більшість платформ пропонують автоматичний облік залежно від переміщень товарів. Тобто товар надходить на склад, може бути переміщений між складами та магазинами, списаний чи реалізований. При цьому кожна дія фіксується в системі, а зміни в залишках коригується.

Існує багато налаштувань для обліку, котрі насправді спрощують його та дозволяють уникнути хаосу. Наприклад, ви можете розробити для своїх товарів облік за модифікаціями, серійними номерами, терміном придатності чи будь-яким іншим способом. До речі, облік за модифікаціями реалізований в Woocommerce у вигляді обліку з використанням варіацій.

Інтеграція між Woocommerce та платформою для обліку дозволяють синхронізувати інформацію про товари. Таким чином ви можете вносити зміни в назву, кількість, модифікації чи ціни в системі для обліку, а вони будуть представлені і в Woocommerce. Це дозволяє швидко оновити інформацію без постійного дублювання.

При цьому актуальною буде і графа «У наявності» та кількість наявних товарів. Синхронізація даних дозволить зручно та точно вести облік товарів та контролювати їх залишки.

CRM для Woocommerce для роботи з клієнтами

Кожен бізнес з продажу має своїх клієнтів, тому важливо організувати базу покупців. Створення власної клієнтської бази допоможе оцінити цільову аудиторію, дізнатись більше про вподобання та розширити можливості комунікації з покупцями.


З цією метою варто обрати CRM для Вукоммерс для роботи з клієнтами. Що з себе має представляти база? Це місце, де зберігається інформація про покупців, що здійснювали покупки.

Як це може бути реалізовано найзручніше? Створіть картотеку покупців, де кожен з них матиме свою картку товару. В картці зберігатиметься найважливіша інформація - контактні дані, номер телефону, дисконтна чи бонусна картка, історія покупок. Усе це дозволить створювати спеціальні пропозиції для ваших клієнтів та заохочувати їх до повторних покупок.

Що стосується програм лояльності, то це особлива частина в CRM для обліку в Woocommerce. Розберемо на прикладі платформи Skynum. Тут ви можете запустити будь-яку програму лояльності - бонусна, дисконтна, фіксована знижка або спеціальна ціна. При цьому реалізувати це дуже просто. Для зручності можна обрати навіть групу товарів та контрагентів, де діятиме обрана знижка. З переваг - можливість відстежити наскільки та чи інша пропозиція вигідна та чи потрібно щось змінювати.

Облік замовлень та продажів в Woocommerce

Woocommerce - це Інтернет-магазин, тому працювати потрібно в більшості із замовленнями.

Можливі різні продажі - через замовлення, товарну накладну або напряму через автоматизоване робоче місце касира.

Останній варіант буде для вас зручним, якщо ви також маєте офлайн-магазин та бажаєте швидко обслуговувати своїх клієнтів. В такому випадку підключення онлайн-каси стане допоміжним інструментом. До речі, Skynum має АРМ касира - Скайнум.Каса. При цьому на платформі є можливість ще й підключення ПРРО. Чому це так важливо? Усі чеки мають бути фіскалізованими та переданими у податкову службу. Зробити це зі звичайним РРО може бути складніше і довше, тому використання програмного реєстратора розрахункових операцій значно спростить цю роботу.

Що стосується замовлень, то найлегший спосіб - це знову ж таки синхронізація замовлень з Woocommerce та програмою для обліку. І те ж саме питання - чому це так важливо?

По-перше, замовлення набагато легше опрацьовувати в товарообліковій системі. Таким чином у вас перед очима весь ваш бізнес, включаючи залишки, ціни та зарезервовані товари.

По-друге, синхронізацію можна налаштувати під ваші потреби. Наприклад, встановити певний проміжок часу для синхронізації чи обрати потрібний склад, групу товарів.

По-третє, відсутність потреби в постійному перемиканні між системами. Погодьтесь дуже складно вести облік на одній платформі, приймати замовлення на іншій, а здійснювати відправку - ще на одній.

Синхронізація замовлень та їх опрацювання в програмі для обліку скоротить вашу роботу у рази.

Як це працює? Покупець робить замовлення в вашому Інтернет-магазині, системи синхронізуються між собою і інформація про замовлення надходить в товарооблікову систему. В ній ви можете опрацювати замовлення, здійснити відправку, змінити статус та реалізувати у документі товарної накладної. При цьому буде відбуватись резервування товарів.

Інтеграція з іншими системами для спрощення обліку

Будь-який торговий бізнес тісно пов’язаний з іншими платформами. Серед них служби доставки, програми для реєстраторів розрахункових операцій, інтернет-магазини та інші.

Досить складно працювати одночасно з іншими платформами, адже це не завжди зручний варіант для підведення звітів та пошуку інформації. Саме тому найкращим рішенням стануть інтеграції різних платформ між собою.

Товарооблікові платформи обʼєднують між собою різні інтеграції. Наприклад, при роботі з відправками через Нову пошту набагато зручніше створювати експрес-накладні та друкувати їх в системі для обліку. При цьому можна встановити різні статуси доставки, котрі синхронізуються з Новою поштою. Це дасть можливість швидко знайти потрібну інформацію та контролювати відправки.


Інший варіант інтеграції - з ПРРО. Розберемо на прикладі Skynum. Платформа Skynum має Скайнум.Касу, котра має у функціоналі підключення програмних реєстраторів розрахункових операцій. Що це дає користувачам? Вам непотрібно надсилати інформацію про здійснені операції в податкову, це відбуватиметься автоматично. При цьому чеки будуть фіскалізуватись теж в автоматичному порядку.

Ну і звісно ж усім відомий тип інтеграції - задля синхронізації інтернет-магазинів. На сьогодні існує безліч платформ, де можна створити свій онлайн-магазин. Ця функція є на Prom, Хорошоп та звісно ж Woocommerce.

Таким чином ви можете проводити синхронізацію багатьох різних магазинів з товарообліковою системою. Це може бути магазин на платформі і Prom, і Woocommerce. Отже, така оптимізація збільшує продуктивність та зменшує постійну потребу у роботі в різних програмах.

Наявність інтеграції значно спростить ведення вашого бізнесу та зробить продажі простішими.

Отже, які підсумки можна зробити?

В першу чергу ведення обліку для інтернет-магазину з Woocommerce є необхідністю, адже це єдиний достовірний спосіб уникнути хаосу та контролювати свій бізнес.

Найлегший та найзручніший спосіб це зробити - почати вести облік на спеціальній платформі по типу Skynum. Це сучасне рішення для вашого бізнесу.

Облік для Вукомерс є схожим для звичайного обліку в Інтернет-магазині. Єдине виключення - вибирайте ті платформи, котрі мають у своєму функціоналі інтеграцію з Woocommerce.