Ведення складського обліку - це складний процес, котрий варто спростити за допомогою спеціальних програм. Облік складу в зошиті або Excel - минулий вік, адже на зміну цьому прийшла автоматизація. Саме автоматизація складського обліку робить ведення бізнесу простішим та оптимальнішим.

Але постає важливе питання - як вибрати програму для складського обліку? На сьогоднішній день представлено чимало варіантів такого програмного забезпечення, та чи всі вони хороші? Звісно кожен самостійно для себе визначає фаворита, але в цій статті ми зібрали для вас основні критерії для правильного вибору.

  • Український виробник

Вам може здатись дивним, що цей пункт є першим, але враховуючи сучасну ситуацію, це дуже важливий момент. Довгий час наш ринок був переповнений продуктом від країни-агресора, тому більшість бізнесменів просто не знали про наявні альтернативи.

Саме тому радимо з самого початку перевірити з якою країною має звʼязки програма та якого вона походження. Будьте обережні, адже деякі сайти маскуються під українські задля можливості збільшити свої продажі.

Важливо: платформа Skynum є повністю українською, розроблена українцями та працює на благо України.
  • Широкий функціонал

Функціональність програми для складського обліку - це основа, на котру потрібно орієнтуватись при виборі. Більшість платформ пропонує схожі функції - внутрішній облік, імпорт та експорт залишків, картотека товарів та можливість ведення документації з використанням шаблонів.

Тим не менш, якщо ви хочете працювати з дійсно хорошою програмою, то радимо використовувати платформу з різноманітним функціоналом. Переконайтесь у можливості роботи зі сканером штрих-кодів, гнучких налаштуваннях та наявності мультивалютного обліку. Навіть якщо ви не плануєте це використовувати на початках, надалі ви зможете додати ці функції у свою роботу.


Крім того, деякі платформи мають додаткові функції. Наприклад, створення власного інтернет-магазину через платформу без залучення спеціалістів.

Це все значно спростить вашу роботу, тому не варто ігнорувати ці моменти.

  • Наявність інтеграцій

Щоб платформа була максимально успішною, радимо звертати увагу на можливість інтеграції. Інтеграції між різними сайтами дозволяють вдосконалити функціонал та зробити його більш корисним.

До прикладу, це може бути взаємозв’язок з платформою для створення інтернет-магазинів. В Україні особливої популярності набув Хорошоп.

Також мова може йти про підключення програмного реєстратора розрахункових операцій. За допомогою цього ви зможете реалізовувати товар, видавати фіскальні чеки та враховувати все це в обліку.

  • Простота та зручність у використанні

Обираючи свою платформу для автоматизації бізнесу та складського обліку, потрібно пам’ятати про зручність. Інколи широка функціональність може призвести до утруднення сприйняття програми в цілому.

Через таку проблему радимо використовувати ті платформи, котрі мають інтуїтивний інтерфейс та адаптивні налаштування. Саме завдяки адаптивності ви зможете налаштувати усі процеси відповідно до ваших потреб.

Крім того, платформа може використовуватись не однією людиною, а певною кількістю робітників. Обов’язково попіклуйтесь про їх зручність та можливість освоїти програму.

Тобто у висновку можна сказати, що платформа має бути зрозуміла та доступна без особливих знань та додаткових уроків від спеціалістів, адже у простоті криється велика сила.

  • Наявність постійної технічної підтримки

Завжди звертайте увагу на технічну підтримку платформи, адже це дуже важливий фактор. Виникло якесь запитання чи непорозуміння? Ви зможете прокомінкувати та знайти відповідь на запитання.


Насправді зворотний зв'язок від команди програмного забезпечення відіграє важливу роль. При хорошій залученості до роботи, ви, як користувач, зможете не тільки запитати про допомогу, а й вплинути на розробку програми.

Для цього вам необхідно лише залишити заявку з проханням додати певний функціонал, а далі технічна команда опрацює його і за можливості розробить. Через це даний пункт є дуже важливим.

  • Є можливість отримати пільговий період

Маєте декілька варіантів, з якими б хотіли працювати? Але як обрати? Для цього шукайте програми з хорошим пільговим періодом, за який ви зможете реально оцінити роботу на платформі.

Оптимальним безкоштовним періодом є період терміном на один місяць. Саме за цей час ви зможете переглянути основний для себе функціонал, спробувати складський облік, проаналізувати звітність та оцінити програму в загальному.

До прикладу, пробний період на один місяць надає платформа Skynum. Повний набір функцій представляється на цей час, тому ви зможете вдосталь відстежити усе необхідне.

В цій статті ми представили для вас шість базових критеріїв, на котрі потрібно звертати увагу. Звісно кожен підприємець знає свій бізнес краще і має додаткові вимоги. Тим не менш, пам’ятайте, що направляючи ведення складського обліку в автоматизовану сферу, ви не тільки спрощуєте свою роботу, але й робите її більш ефективною.