Продаж техніки - не завжди таке просте завдання, як може здатися на перший погляд, адже існує безліч питань, які варто врахувати. Одне з головних - правильне оформлення вітрин та зали. Особливо це актуально для внутрішнього приміщення.

Ми підготували для вас добірку основних правил, які дозволять вам оформити ваш магазин техніки та електроніки так, щоб результат був максимально ефективним.

Як правильно оформити магазин техніки?

Існує велика кількість нюансів, що стосуються продажу електроніки. В оформленні дуже важливо згадувати про мерчендайзинг. У продажу техніки все зводиться до зручності. Клієнт повинен мати швидкий доступ до стелажів та отримати всю важливу інформацію про товар для порівняння.

Маркетологи радять відповідати наступним правилам:

Правило 1. Грамотне планування торгової площі

Як вже було вище зазначено, дуже важливо, щоб покупцю було зручно у вашому магазині, тому краще розділити простір на дві частини, якщо це дозволяють розміри.

Перша зона, вхідна, зазвичай відповідає за демонстрацію нових та найпопулярніших продуктів. Наприклад, розрекламовані телефони-флагмани. Тут краще скористатися можливістю та запропонувати клієнтам варіанти у різній ціновій категорії.

Друга зона розташована вглиб зали та заповнена більшою кількістю стелажів, ніж при вході. Тут перебуває основна маса товару.

Правило 2. Поділ товару за групами

В інших видах магазинів ми звикли бачити, як товари поділяють по групах. Наприклад, у тому ж продуктовому гречка розташована неподалік рису і так далі. У магазинах з продажу техніки діє така сама схема.


Розділяйте товари за групами з огляду на їх функціонал. Телефони та планшети можуть бути розташовані разом, різна побутова техніка на кшталт блендерів, міксерів теж виставляються поруч.

Це дозволить клієнту швидко знайти потрібний відділ та переглянути всі запропоновані варіанти.

Правило 3. Цінники з великою інформацією

Поставити звичайний цінник у магазині техніки - погана ідея. До придбання будь-якої електроніки люди підходять дуже серйозно, тому обов'язково розглядають кілька варіантів. При цьому порівнюються їх характеристики.

У зв'язку з цим на цінниках техніки прописують всю важливу інформацію - починаючи від моделі і закінчуючи потужністю. Характеристики залежатимуть від кожної окремої одиниці товару.

Правило 4. Визначення трафік-мейкерів

Трафік-мейкери – це групи товарів, які допомагають збільшити прохідність клієнтів. Простими словами це те, що є найпопулярнішим і популярним серед покупців.

Чому важливо визначити трафік-мейкери? По-перше, це дозволить правильно розташувати товари по залу. По-друге, таким чином ви зможете або збільшити середній чек, або залучити клієнта до нової незапланованої покупки.

Серед актуальних товарів можна назвати смартфони, планшети, телевізори. До речі, саме останні здебільшого виставляються наприкінці залу для великої прохідності.

Правило 5. Викладання товару у межах однієї групи

Часта проблема викладення – різнобій. Насправді кожна окрема група товарів відрізняється. Давайте розберемо на кількох найпопулярніших прикладах, які можна використовувати на практиці:

  • Спочатку розташовуються менші за розміром товари, потім - більші, щоб клієнт не втратив своєї уваги.
  • Мобільні телефони та планшети вибираються залежно від марки, тому їх краще групувати відповідно до цього. Також не забувайте про вартість - від нижчої до найвищої.
  • Холодильники, пилососи та інша габаритна техніка вибирається зазвичай залежно від розміру та кольору, тому варто робити на цьому акцент.
  • У кожній групі товару радимо першою поставити ту модель, що вважається лідером. При цьому немає значення її марка або інші нюанси. Це дозволить привернути увагу та зацікавити покупця.
Правило 6. Правильний підбір кольору

Насправді при продажі техніки краще орієнтуватися на ту колірну гаму, яку ви вибрали на самому початку. Саме ваші фірмові кольори найкраще впораються з оформленням.

Проте зараз у сучасному світі немає жодних обмежень щодо оформлення. Це може бути як яскрава палітра, так і щось суворіше. Не бійтеся додавати креативу та нових віянь, якщо це підходить під вашу концепцію.

Особливо актуальне зараз використання стилістики мінімалізму та лофту.

Правило 7. Фейсинг товару має значення

Фейсинг – це простими словами лицьова сторона товару, яку бачить клієнт. Її розташування дуже важливе, адже так ви зможете презентувати товар покупцеві.


У магазинах техніки зазвичай товари виставляються в одному екземплярі для ознайомлення. Це дозволяє легше привернути увагу, а також використовується з метою безпеки.

Зверніть увагу, що під час роботи з технікою важливо визначити лицьову сторону. Наприклад, принтери розглядають зверху вниз, тому їх зазвичай встановлюють нижче за рівень очей. У той же час гаджети на кшталт смартфонів і планшетів виставляються на рівні очей. Так само роблять з товарами, які мають вище цінову категорію.
Правило 8. Зовнішня вітрина має бути цікавою

Наскільки складно залучити людину вітриною у магазині техніки? Насправді це не така вже й проста задача, адже потрібно зробити незвичайну вітрину.

Маркетологи радять не перевантажувати зовнішні вітрини великою кількістю товарів. Краще вибрати один або кілька хітів продажу та якісно їх обіграти. Наприклад, найчастіше використовуються рекламні вивіски від самих фірм.

Як варіант, можна підійти більш креативно та оформити виставкову вітрину. Цікаві композиції точно привернуть увагу потенційних клієнтів.

Правильне оформлення залу відіграє велику роль у продажу. Це стосується також магазину техніки, тому не варто про це забувати. Впроваджуйте тільки найкраще у свій бізнес разом зі Skynum.