Практично кожен з нас замислювався про відкриття чогось нового. Якщо у вас вже є свій магазин, то ви, напевно, хотіли б розширити свій асортимент або додати більше актуальних продуктів. І тут постає питання - як вибрати товар?

Почнемо з того, що абсолютно кожен ваш товар повинен відповідати певним характеристикам, щоб в результаті ви отримали прибутковий бізнес. Давайте поговоримо про ці вимоги:

1. Товар повинен бути якісним. Незалежно від того робите ви товар або ж замовляєте його у постачальників, потрібно подбати про сертифікати якості. Вона підтверджується не тільки на папірці, а й продуктом.

2. Товар повинен окупатися. Не важливо, де ви берете даний товар, але важливо, скільки вам знадобиться грошей, щоб не просто окупити, а й заробити на ньому. Про ціноутворення більш детально ми говорили в нашій статті.

3. Товар повинен бути актуальним. Тут звертаємо увагу на все - сучасну моду, попит, цільову аудиторію і навіть сезонність.

4. Товар повинен бути доступним. Якість роботи вашого постачальника і своєчасні закупівлі допомагають притримувати наявність всього асортименту. Сучасні покупці не люблять чекати, тому хочуть результат «тут і вже».

5. Товар повинен бути потрібним. Хоч і багато підприємців на цьому пункті можуть почати сперечатися, але продажі потрібного для життя товару значно швидше просуваються, ніж дрібнички.

А далі багато що залежить від ніші, яку ви зайняли. Наприклад, для одних потрібен абсолютно унікальний товар, що дозволяє відчути себе особливим, для інших - той, що дешевше по вартості. Тобто, кожна окрема ситуація буде індивідуальною.

Часто можна почути питання «який бізнес найприбутковіший», але ви повинні знати, що прибутковість залежить від безлічі факторів - від взаємодій з клієнтом, безпосередньо від товару або вашої рекламної стратегії.

Методи вибору актуального товару

В першу чергу потрібно зрозуміти, що продажі офлайн і онлайн можуть між собою відрізнятися. Деякі товари краще і вигідніше продавати на інтернет-платформах, інші - тільки в офлайні. Пошук товарів буде ідентичний для двох категорій продажів.

Знайти прибутковий товар буває складно. У більшості випадків виникає нерозуміння, за що хапатися, адже вже всюди осіли професіонали. У цій справі головне - не бояться.

Як знайти актуальні товари для продажу?

1. Пошук товару за допомогою Google Trends

Це один з найбільш зручних способів пошуку зацікавленості потенційних покупців. Ви зможете по певному запиту охопити будь-який період і побачити реальну ситуацію в графіках. Особливо зручно це для перевірки товару на сезонність. До того ж сервіс є безкоштовним у використанні.

До речі, за допомогою Google Trends ми промоніторили ситуацію в Україні і вибрали цікаві зараз ніші. Більш детально читайте в статті - актуальні товари для продажу 2021.


2. Пошук товару за допомогою агрегатору

Чудовим прикладом агрегатора є платформа Publer. Її суть роботи полягає в зборі інформації з багатьох ресурсів, ґрунтуючись на рекламах і продажах. Таким чином, можна визначити, який товар користується великим попитом в режимі реального часу. Крім Publer, є ще і Calltouch і AdvanceTS. З недоліків - такі сервіси зазвичай платні.



Фото взято як демонстративний варіант з офіційного сайту Publer
3. Аналіз «іноземного» ринку

Більшість новинок надходить до нас з-за кордону, тому деякі підприємці для початку аналізують популярні товари в сусідніх країнах. Це можна зробити навіть в соціальних мережах відповідно]держави. До речі, іноді необов'язково дивитися закордонні товари. Дуже часто в менших містах можна стати «першовідкривачем». Так зовсім недавно в невеликих містах України почали з'являтися гонконзькі вафлі, які в столиці вже відомі довгий час.


4. Рекомендації в спеціальних бізнес-чатах

В еру сучасних комунікацій без Інтернету не обійтися. Зараз існує величезна кількість каналів і груп у соціальних мережах, які дозволять вам спілкуватися з підприємцями з усього світу. Таким чином ви отримаєте цінний досвід, інформацію про перевірених постачальників і відгуки про товари.

5. Аналізувати інформацію з Інтернету

На просторах Інтернету є неосяжна кількість статей, які допомагають вибрати нішу або спеціальність. Прикладом може стати наш блог. Бізнес-блог від Skynum буде корисний і починаючому, і досвідченому підприємцю, а платформа дозволить надалі автоматизувати ваш магазин і спростити з ним роботу.

6. Стежити за конкурентами на ринку

Актуальний товар повинен бути актуальним не тільки у вас. Зазвичай найближчі конкуренти теж в курсі всіх бізнес-новинок у вашій сфері. Особливо якщо це масштабні компанії з широким асортиментом. Вони допоможуть вам оцінити ситуацію зсередини ринку, щоб ви могли вибрати цікавіший товар для себе. Також це дозволить вам отримати новий товар у порівнянні з більш дрібними магазинами.

Яскравим прикладом є популярні дитячі іграшки «LOL». Спочатку вони з'явилися у великих мережах, а потім більш дрібні магазини встигли підхопити цю хвилю на піку популярності і сколотити непогані гроші на цьому.


Цей спосіб також актуальний, якщо ви не знаєте як вибрати товар для маркетплейсу. Аналіз конкурентів в цьому випадку - ідеальне рішення.
7. Пошук на китайських сайтах

Більшість товарів потрапляють до нас саме з Китаю, тому не дивно, що китайські маркетплейси можуть нам допомогти. Там ви знайдете різні розділи з новинками, в тому числі і актуальні товари 2021. Для оптових покупок відмінно підійде Taobao або Alibaba. AliExpress теж знаменитий на наших просторах, так що він буде звичнішим.


Пам'ятайте, що прибутковий товар не гарантує вам обов'язковий результат. Це лише предмет, який потребує подальшого постійногопросування. Більше дізнатися про просування товару можна в нашому блозі.