У платформі Скайнум реалізовано інтеграцію з Instagram, яка дозволяє використовувати вбудований месенджер для керування комунікаціями з клієнтами. Ви зможете приймати та відповідати на повідомлення клієнтів, писати коментарі до чатів, маркувати листування як вирішене, створювати замовлення з чату, а також призначати кожному чату його контрагента та відповідального співробітника.

Інтеграція з Instagram вирішує широкий ряд завдань:

  • Керування комунікаціями з клієнтами. Ваші листування стануть упорядкованими та структурованими.
  • Призначення менеджера чи оператора кожному чату. У вас буде відповідальний за кожне листування.
  • Контрагент у системі буде пов'язаний з клієнтом із Instagram. Тепер ви одразу можете отримати всю історію взаємовідносин з клієнтом - здійснені покупки, борги, замовлення.
  • Ланцюжок продажу від першого повідомлення до відвантаження товарів. Ви зможете простежити історію від першого контакту, оформлення замовлення до доставки товарів та оплату.
  • Контроль листування з клієнтами. Навіть якщо клієнт видалить повідомлення в Instagram, воно залишиться в системі перекресленим.
  • Такі випадки як пропущені замовлення залишаться у минулому. Кожне листування має бути відзначене як вирішене, таким чином можна одразу знайти всі незавершені чати.
  • Аналітика продажу та торгівлі. Завдяки професійним аналітичним звітам Skynum ви будете знати все про свій бізнес та отримувати миттєво актуальну інформацію.

Далі ми розглянемо налаштування та підключення інтеграції з Instagram, імпорт існуючих чатів та процес роботи із вбудованим месенджером.

Ви можете підключити тільки професійний або бізнес обліковий запис Instagram. Якщо у вас звичайний обліковий запис, вам необхідно його поміняти на професійний.


Налаштування інтеграції з Instagram

Перейдіть до розділу Налаштування - Інтеграції - Месенджери, натисніть кнопку "Додати інтеграцію" та виберіть "Instagram".

Перед вами відкриється форма створення нової інтеграції. Заповніть наступні поля:

  • Назва інтеграції – введіть будь-яку назву, наприклад Instagram.
  • Інтеграція активна – увімкніть це поле, щоб інтеграція працювала.
  • Канал продажу - (опціонально) виберіть канал продажу, який буде встановлений за замовчуванням для кожному чату.
  • Виконавець за замовчуванням - (опціонально) виберіть користувача, який автоматично буде призначений для кожного листування.
  • Дата початку синхронізації - дата, з якої система імпортує існуючі чати з інстаграм, тобто до цієї дати всі чати будуть проігноровані.

Обов'язково збережіть форму за допомогою кнопки "Зберегти".

Тепер необхідно підключити ваш обліковий запис у Instagram  до платформи. Натисніть кнопку "Підключити", система переадресує вас на сайт Instagram, де необхідно виконати вхід до облікового запису.

Зверніть увагу, вхід в обліковий запис ви робите не на платформі Skynum, а на сайті Instagram. Платформа не зберігає і не має доступу до вашого логіну та паролю. Після входу Instagram надасть платформі токен доступу, з яким будуть виконуватися API запити.

На сайті Instagram виконайте вхід до свого професійного облікового запису.

Після входу Instagram запропонує надати права доступу для платформи Skynum. Вам потрібно дозволити доступ, щоб підключити інтеграцію.

Важливо. Вам необхідно надати всі доступи, які запитує платформа, інакше інтеграція не працюватиме.

В результаті Instagram надасть доступ платформі для обміну даними, а ви будете перенаправлені назад на сторінку з налаштуваннями інтеграції.

Після успішного підключення ім'я та фото вашого Instagram профілю будуть відображені в інтеграції.

Додатково ви можете імпортувати існуючі листування з Instagram у платформу Skynum. Для цього натисніть кнопку "Синхронізувати".

Система розпочне процес синхронізації даних, який може зайняти тривалий час в залежності від обсягу даних.

Імпортованими будуть усі чати після дати, встановленої в полі "Дата початку синхронізації", тому перед початком імпорту обов'язково оберіть бажану дату.

Система імпортує лише останні 25 повідомлень з кожного листування.

Після завершення імпорту можна розпочинати роботу з месенджером Skynum.


Месенджер Skynum

Всі чати та повідомлення з Instagram знаходяться у розділі "Месенджер" головного меню платформи. Тут у режимі реального часу з'являтимуться нові повідомлення.

Всі листування знаходяться зліва месенджера, по центру розташований активний чат, а в панелі праворуч ви можете оновлювати дані чату, залишати нотатки і створювати нові замовлення.

Месенджер розроблений за аналогією з багатьма іншими популярними месенджерами, тому його використання буде легким та інтуїтивно зрозумілим.

Керування чатами

Ви можете легко перемикатися між чатами, просто натиснувши на листуванні ліворуч. Активний чат по центру та бічна панель праворуч завжди відображають поточне листування.

Процес роботи з чатами наступний:

  1. Отримано вхідне повідомлення. Чат автоматично стає невирішеним і чекає на відповідь оператора.
  2. Оператор веде листування та відповідає на всі повідомлення.
  3. Оператор створює замовлення з чату, пише коментарі, призначає контрагента та канал продажу.
  4. Після виконання всіх завдань оператор позначає чат вирішеним.

Кожен чат має два статуси:

  • Вирішений – це чат, який повністю відпрацьований оператором і всі завдання вирішені.
  • Невирішений - це чат, з яким продовжується робота.

Щоб позначити чат вирішеним, натисніть кнопку "Позначити як вирішене" вгорі активного чату. В результаті чат змінить свій статус і буде додано сервісне повідомлення про закриття чату.

Вирішений чат автоматично стає невирішеним, коли в ньому з'являється нове повідомлення. Таким чином ви легко можете зрозуміти чи очікує клієнт відповіді або листування завершено.

Усі чати можна фільтрувати, при цьому зверху чатів розташовані фільтри. Наприклад, ви можете знайти нові та невирішені чати або всі вирішені чати.

Додатково можна знайти чати, закріплені за контрагентом або певним оператором.

У панелі праворуч кожного листування можна залишати коментарі та нотатки, призначати контрагента та оператора.

Листування та повідомлення

Всі повідомлення, надіслані вашому обліковому запису в інстаграм, будуть автоматично з'являтися на платформі. А ваші відповіді на повідомлення через платформу автоматично з'являтимуться у інстаграм.

Повідомлення в чаті бувають декількох типів:

  • Текстове повідомлення - таке повідомлення включає лише текст та смайли.
  • Медіа повідомлення - може включати фотографії, відео та аудіо.
  • Реакція на сторіс - включає історію та реакцію користувача.
  • Коментар до посту - користувач інстаграм може написати коментар до вашої публікації, у цьому випадку в чаті буде вхідне повідомлення з коментарем та публікацією.
Відповіді на повідомлення завжди надсилаються особистими повідомленнями. Щоб надіслати нове повідомлення, просто введіть текст і натисніть ENTER. Додатково, ви можете використовувати смайли та надсилати фотографії.

Якщо потрібно додати новий рядок у тексті, натисніть SHIFT + ENTER.

Після надсилання повідомлення відображається його статус:

  • Доставлено – повідомлення успішно доставлене з платформи до інстаграм.
  • Переглянуто – повідомлення прочитане користувачем.
  • Повторити - відбулася помилка надсилання і ви можете повторити спробу. Щоб прочитати текст помилки, наведіть курсор.

Ви можете відправляти реакцію на повідомлення, для цього просто натисніть двічі на будь-якому повідомленні в чаті. Реакції, надіслані користувачем інстаграм, будуть відображатися в чаті в режимі реального часу.

Створення замовлення

З кожного листування можна створювати замовлення покупця, з якого у подальшому створюється продаж. Детальніше про замовлення покупців ви можете почитати в інструкції або переглянути навчальне відео

Щоб створити замовлення, відкрийте листування та натисніть кнопку "Створити замовлення" на панелі праворуч. Попередньо можете призначити контрагента, канал продажу та виконавця.

В результаті буде створено нове замовлення, пов'язане з листуванням. Таким чином ви зможете відстежити, з якого чату було створено замовлення покупця.

Всі замовлення, створені з листування, відображаються в панелі праворуч, допомагаючи оператору в процесі спілкування з клієнтом.

Міні-месенджер

Завдяки міні-месенджеру ви зможете листуватися з клієнтами з будь-якої сторінки платформи. Ви можете перевіряти наявність товарів, оформляти замовлення та паралельно спілкуватися в чаті.

Міні-месенджер відкривається автоматично одразу після створення замовлення з чату. Однак ви можете відкривати та закривати його за бажанням, коли це потрібно.

Права доступу

Ви можете налаштувати права доступу до месенджера, щоб дозволити або заборонити співробітникам перегляд та редагування листувань. Увійдіть в платформу з правами адміністратора та відкрийте розділ "Параметри - Користувачі - Ролі компанії". Виберіть роль, для якої потрібно змінити права доступу, і перейдіть до вкладки "Контрагенти". Налаштування яке відповідає за листування, називається "Месенджер". Встановіть бажані права доступу та збережіть роль.


Ми розглянули створення інтеграції з інстаграм та підключення вашого облікового запису до платформи Skynum для керування листуваннями. Месенджер дозволяє підключати кілька облікових записів і надає єдину точку доступу комунікації з клієнтами для всіх співробітників вашої компанії.