CRM Skynum дозволяє створювати масові та одиночні SMS розсилки, планувати відправку та налаштовувати автоматизовані сценарії відправки повідомлень. Платформа інтегрована з провідним SMS провайдером України AlphaSMS.

Причини з яких вибирають AlphaSMS:

  1. Точність та оперативність - передові технології швидкісного відправлення повідомлень.
  2. Мультиканальність - надсилання SMS, Viber та RCS повідомлень.
  3. Аналітика та звітність - детальна інформація про повідомлення та статус доставки.
  4. Безпека даних - передача інформації шифрованими каналами зв'язку.

Можливості інтеграції Скайнум та AlphaSMS:

  • Надсилання одиночних повідомлень із картки клієнта, документа або платежу.
  • Масові розсилки за списком та групами клієнтів.
  • Планування надсилання повідомлень.
  • Надсилання стандартних SMS та мультимедійних Viber та RCS повідомлень.
  • Використання змінних у тексті повідомлень.
  • Створення шаблонів з текстом, змінними, посиланнями та зображеннями.
  • Тригерне ​​надсилання повідомлень за автоматизованим сценарієм.
Незалежно від кількості ваших клієнтів та сфери бізнесу, можливості інтеграції CRM Скайнум та AlphaSMS допоможуть вивести вашу комунікацію з клієнтами на новий рівень.

В першу чергу зареєструйтесь на сайті alphasms.ua та подайте запит на отримання альфа імені. У разі потреби ви можете звертатися до служби підтримки AlphaSMS.

Відразу після отримання альфа імені ви можете налаштувати інтеграцію та розпочати розсилку повідомлень. Зайдіть в особистий кабінет AlphaSMS і перейдіть до розділу Налаштування - API і згенеруйте новий ключ.


Скопіюйте отриманий ключ і переконайтеся, що вибрано опцію Активувати API. Тепер можна переходити до налаштувань у платформі Skynum.


Налаштування інтеграції в Skynum

Відкрийте розділ Налаштування - Інтеграції - SMS провайдери та натисніть кнопку "Додати інтеграцію". Введіть зрозумілу для себе назву, і вставте отриманий ключ API з особистого кабінету AlphaSMS.


Далі зробіть інтеграцію активною, виберіть канал надсилання та введіть альфа-ім'я. Ви можете вибрати один з наступних каналів надсилання повідомлень:

  • SMS – стандартне смс повідомлення, враховуйте максимальну довжину смс.
  • Viber – повідомлення на Viber месенджер.
  • Viber + SMS - спочатку на Viber і якщо не вийде доставити, тоді буде відправлена ​​SMS.
  • RCS - повідомлення з фото та кнопкою на пристрій Android.
  • RCS + SMS - спочатку буде відправлено RCS повідомлення і якщо не вийде просте SMS.
  • RCS + Viber + SMS - спочатку RCS, потім спроба відправити на Viber і наприкінці SMS.

В одній інтеграції можна вибрати один канал, але якщо ви хочете використовувати різні канали, ви можете створити необмежену кількість інтеграцій на кожен з каналів і вибирати по якому з них відправити повідомлення.

Введіть своє альфа ім'я SMS. Якщо вибраний канал включає Viber або RCS, то для кожного з них необхідно ввести своє альфа-ім'я, воно не таке саме як для звичайних SMS.

Переваги RCS та Viber повідомлень у тому що можна надсилати фото та текст великого розміру.

Viber підтримує відправку транзакційних повідомлень, вартість яких набагато нижча від звичайних. Такі повідомлення можуть містити лише текст і вони є шаблонними. Кожен шаблон потрібно узгодити з AlphaSMS.

В кінці збережіть інтеграцію. На цьому всі попередні налаштування завершено. Якщо ви хочете надсилати повідомлення по різним каналам, аналогічно створіть окремі інтеграції для кожного каналу.

Одиночне відправлення SMS повідомлень

CRM Скайнум підтримує всі можливі способи надсилання повідомлень, найпростіший з яких це одиночна відправка з картки контрагента, документа або платежу.

Надсилання повідомлення з картки клієнта

Відкрийте розділ Контрагенти та виберіть клієнта, якому хочете надіслати повідомлення. Картці контрагента переконайтеся, що він має номер телефону і йому дозволено відправлення SMS. Натисніть кнопку Дії - Надіслати SMS. Відкриється вікно, щоб надіслати повідомлення.


У вікні надсилання повідомлення виберіть інтеграцію, через яку буде надіслано повідомлення та введіть текст повідомлення. В одне SMS повідомлення може вміститися 70 символів кирилицею, і вдвічі більше через транслітерацію. За замовчуванням повідомлення буде надіслано на номер телефону вказаний у картці контрагента, однак ви можете ввести інший номер прямо у вікні надсилання.


Повідомлення можна надсилати одразу або запланувати точний час відправки, для цього натисніть кнопку "Запланувати" і виберіть дату та час відправлення.

Ви можете використовувати безліч змінних, які будуть автоматично замінені на реальні дані, про це ми розповімо далі.

Якщо в інтеграції вибрано канал, який може надсилати повідомлення на Viber або RCS, з'являться додаткові поля:

Месенджер - текст повідомлення Viber або RCS, можна залишити порожнім і тоді буде використаний текст для SMS повідомлення.

Кнопка - текст кнопки у повідомленні Viber або RCS, при натисканні якої у одержувача відкриється посилання.

Посилання - адреса посилання для кнопки повідомлення.

Зображення – Ви можете завантажити фото повідомлення.


Щоб надіслати повідомлення, введіть текст і просто натисніть кнопку Надіслати. Система в той же час надішле повідомлення. Ви можете також зберегти чернетку і відправити її пізніше.

Надсилання повідомлення з товарного документа

Відкрийте будь-який товарний документ, наприклад, замовлення покупця. Натисніть кнопку Дії - Надіслати SMS, при цьому відкриється таке саме вікно відправки повідомлення.

За замовчуванням повідомлення надсилається на номер контрагента, вибраного в документі, але ви можете ввести будь-який інший номер телефону.


Введіть текст SMS, використовуйте змінні, щоб підставити номер документа, суму або багато інших значень. Натисніть кнопку Надіслати.

Надсилання повідомлення з фінансового платежу

Відкрийте розділ Фінанси та виберіть будь-який касовий або банківський платіж. Натисніть кнопку Дії та виберіть Надіслати SMS. З'явиться вікно надсилання повідомлення. Введіть текст і натисніть кнопку Надіслати.


Масове розсилання SMS повідомлень

Ви можете створювати масові розсилки широкому колу клієнтів. Відкрийте розділ Контрагенти - SMS та натисніть кнопку Нова розсилка. У вікні надсилання повідомлення введіть текст, а для месенджерів завантажте фото та вкажіть кнопку з посиланням.


У полі "Групи контрагентів" ви можете вибрати ціли групи одержувачів, SMS буде надіслано всім контрагентам у цій групі. Додатково можна вибрати окремих контрагентів у полі "Контрагенти". Можна також ввести вільні телефонні номери.

Збережіть розсилку як чернетку, перевірте чи все правильно, адже одержувачів може бути багато. Коли будете готові, почніть розсилку.

Система надсилає всі повідомлення відразу і починає відстежувати статуси доставки кожного телефонного номера. Ви можете переглянути кількість доставлених повідомлень у розділі Контрагенти - SMS, а також усередині розсилки.


Таким чином можна легко робити масові розсилки по групах клієнтів і відстежувати статуси доставки.


Використання змінних у SMS

У тексті повідомлень можна використовувати різні змінні. Це чудовий спосіб персоналізувати ваші повідомлення та використовувати дані з документа чи картки контрагента. Список доступних змінних залежить від того, звідки ви надсилаєте повідомлення. Щоб додати змінну, натисніть кнопку " Змінні ".


У списку виберіть потрібну змінну, вона автоматично опиниться в тексті. Щоб змінна спрацювала в тексті її не можна змінювати - додавати символи або пробіли всередині змінної. Ви можете використовувати багато різних змінних в одному повідомленні.


Перед самою відправкою для кожного повідомлення система замінить змінну на реальні дані і зміст буде, наприклад, таким:

Доброго дня, Марта Весняна
Ми отримали ваш платіж №2233
Очікуйте на відправку товарів найближчим часом.

Таким чином ви можете надсилати одиночні та масові повідомлення персоналізувавши їх за допомогою змінних.


Шаблони SMS-повідомлень

Шаблони допоможуть вам заощадити час на підготовку SMS. Ви можете створити безліч шаблонів на різні випадки, щоб потім просто вибрати шаблон і відразу відправити повідомлення, не витрачаючи час на написання тексту або завантаження фотографій.

Відкрийте розділ Налаштування – Посилання – Майстер шаблонів і натисніть кнопку "Новий шаблон".


Введіть назву шаблону, обов’язково виберіть, що це шаблон для SMS, а також виберіть "Тип шаблону" Натисніть кнопку "Створити".

Відкриється сторінка підготовки шаблону. Тут ліворуч знаходяться змінні, а праворуч — редактор шаблонів, де можна написати текст повідомлення та додати змінні.


Щоб додати змінну, просто натисніть на ній, вона опиниться в тексті. Редактор має кілька вкладок:

  1. Повідомлення – текст SMS повідомлення.
  2. Месенджер - текст повідомлення для Viber та RCS.
  3. Кнопка – назва кнопки.
  4. Посилання – адреса сайту для кнопки.
  5. Зображення – можна завантажити фотографію.

Наприкінці збережіть шаблон. Аналогічно додайте всі необхідні вам шаблони.

Шаблони дуже прості у використанні. У вікні для відправки повідомлення замість написання тексту просто виберіть шаблон, усі дані будуть заповнені автоматично.


За допомогою шаблонів ви зможете миттєво відправляти повідомлення, мінімізувати помилки, та вигадувати щоразу вміст SMS.


Автоматичне відправлення SMS

У Скайнум можна налаштувати автоматичне надсилання повідомлень за допомогою тригерів. Наприклад, можна відправляти SMS клієнту як тільки ваша посилка буде доставлена ​​до відділення Нової пошти. Або можна автоматично поінформувати клієнта про те, що його замовлення зарезервоване і зараз обробляється менеджерами.

Відкрийте розділ Налаштування - Тригери, натисніть кнопку "Додати тригер", введіть зручну для себе назву та збережіть.


Виконайте налаштування тригера за допомогою наступних полів:

  • Змінилася модель - виберіть на яку подію тригер має бути запущений. Для відстеження доставки оберіть "Доставка", а для зміни замовлення виберіть "Замовлення покупця".
  • Властивість - виберіть, яке саме поле змінилося, наприклад, виберіть "Статус".
  • Попереднє значення - з якого значення змінилося поле, ви можете залишити поле порожнім тоді тригер спрацьовувати на будь-яке значення.
  • Нове значення - на яке значення змінилося поле, наприклад, можна встановити "Доставлено" для надсилання повідомлення, коли посилка буде у відділенні Нової пошти.
  • Автоматична дія - виберіть "Надіслати SMS".

Додатково можна налаштувати відкладене виконання тригера, наприклад, можна встановити, що SMS буде надіслано через 3 дні. Якщо вибрати виконання відразу, то надсилання SMS все одно відбудеться не відразу, а через 30 секунд, щоб у вас була можливість скасувати відправлення.

Збережіть зміни. Тригер уже активний і розпочав свою роботу.


Ми розглянули всі можливості інтеграції CRM Скайнум та SMS провайдера AlphaSMS. Надсилання повідомлень клієнтам є критично важливим елементом успішного бізнесу, який допоможе вам тримати в курсі всіх подій ваших клієнтів і збільшить їх лояльність до вашого бренду.

Платформа Skynum щодня активно розвивається, розробка додає нових можливостей, а служба підтримки завжди готова вам допомогти.