Квітковий бізнес завжди користувався популярністю, адже багато підприємців хочуть пов'язати доходи з таким гарним видом діяльності. Незважаючи на те, що квіти мали попит при будь-якій ситуації, тренди на них теж існують. При цьому дуже важливо їм слідувати, якщо хочете перевершити конкурентів.

Велика різноманітність трендів спричиняє широкий асортимент. Щоб не помилитися та вести складський облік зручно та без проблем, спробуйте програму для квіткового магазину від Skynum.

Останні кілька років квіткові композиції змінили свій характер та вигляд. Які тренди прийшли у флористику та як з ними працювати? Давайте докладніше поговоримо про найголовніші.

Тренди у флористиці

Тренд 1. Скажіть «ні» одноманітності

Букети з однакових кольорів на кшталт «101 троянда» є класикою, що не старіє. Проте є категорія людей, які хочуть експериментувати і пробувати щось нове.

Щось незвичайне та цікаве приваблює сучасних покупців та змушує здивуватися. Наприклад, останнім часом все більшою популярністю користуються букети із фруктів чи солодощів. Для чоловіків теж знайдуться варіанти – їстівні букети з ковбасок, овочів та з доповненням алкоголю.

Відповідь на питання “Як залучити клієнтів?” проста і зрозуміла - включайте фантазію і творіть.

Тренд 2. Природність в букетах

Вже давно настав час відійти від ідеальності, яку всі звикли бачити на картинках. Неправильні форми, різнорівневе розташування, додавання акцентів – це створює враження легкості та натуральності букета.

Окремо варто звернути увагу на зелень у композиції. Красиві яскраві гілочки розбавлять загальну картину.

Тренд 3. Правильне поєднання кольорів

Існує два основних способи збору букетів - домінантний і поляна. Є й інші, але зараз вони є менш затребувані.


Збір за типом «поляна» створюється приблизно з рівномірної кількості різних кольорів, які з'єднуються в хаотичному або груповому порядку. Тобто немає певного акценту.

Збір за домінантним типом проводиться з використанням центрального елемента. Ним може бути гортензія, сукулент або екзотична квітка. Навколо цього елемента створюється композиція.

Тренд 4. Упакування має значення

У флористиці сьогодні важливу роль відіграє саме упакування букета. Для цього використовується безліч різних матеріалів – папір різних типів, плівка, сітка і навіть пластик. Наприклад, прозорі пластикові кулі чи куби, де виставляють квіткові композиції.

Радимо приділити увагу саме цьому кроку в оформленні, тому що флористи часто роблять помилки, використовуючи застарілі методики.

Тренд 5. Квіти у коробках

Вже кілька років все частіше зустрічаються композиції квітів у подарункових коробках. Це альтернатива вже застарілим кошикам, адже виглядає набагато витонченішою та святковою.

Чому ж вони стали таким трендом? По-перше, можливість використовувати менші за розміром квіти, що вигідніше флористам. По-друге, довговічність такого букета, він стоятиме довше внаслідок наявності спеціальної просоченої губки всередині коробки. По-третє, можливість поєднувати з іншими презентами. Наприклад, із десертами, макарунсами тощо.

Тренд 6. Колірні переваги

Кольори також займають важливе місце у створенні букетів. Популярними залишаються пастельні відтінки. Наприклад, білий, кремовий, рожевий або персиковий. Вони універсальні.

Крім них використовуються ще й яскраві кольори. Абсолютним хітом є жовтий колір, який наповнює сонцем.

Тренд 7. Польові квіти мають місце бути

Актуальність еко-напрямків не згасає, а лише набирає обертів, тому все частіше можна почути запити на прості букети. Це можуть бути польові квіти або щось схоже.

Ромашки чудово доповнюють такі букети, а ще особливо популярні сухоцвіти.

Тренд 8. Квіти, які "говорять" за вас

Все частіше люди не просто хочуть дарувати квіти, а й передати їхнє значення, адже кожна квітка вміє говорити. Наприклад, про кохання розповідають троянди та тюльпани, а хризантеми та гіацинти допоможуть висловити повагу.

Саме тому флористам варто знати значення кожної з квіток.

Програма для магазину квітів зробить ведення бізнесу простішим та безпечнішим. Дізнайтеся більше цікавого для власників квіткових бутиків.

Як створити свій тренд у флористиці?

Конкуренція серед квіткових магазинів досить велика. Кожен бутік квітів хоче бути кращим і створювати щось особливе. Потрібно вміти виділятися та бути іншим. Саме законодавці трендів мають успіх.


Як створити тренд у своєму місті?

  • Слідкуйте за новинами флористичної моди і не лише. Мистецтво перетинається з флористикою, тому найчастіше у різних галузях одні й самі популярні елементи. Відмінним прикладом є колір року від Pantone, який є актуальним для всіх напрямків.
  • Експериментуйте. Ніколи не знаєш яке поєднання стане вибуховим та сподобається клієнтам, тому постійно працюйте над покращенням своїх навичок флористики. Нові матеріали, екзотичні квіти та незвичайні кольори вміють дивувати.
  • Зробіть свою фірмову деталь. Наприклад, це може бути якась певна квітка, яка додається до кожного букету.
  • Надихайтеся. У Pinterest ви зможете знайти те, що зараз популярне не тільки в Україні, а й у всьому світі. Така наочність дозволить вам бути на хвилі з модою.
  • Будьте в курсі дій ваших конкурентів. Слідкуйте та аналізуйте флористичну ситуацію у вашому місті чи навіть країні. Саме конкуренція спонукає нас на створення чогось нового чи цікавого

Як бачите, головна умова – постійно розвиватися та не стоять на місці. Тоді ви точно зможете бути найкращим у своїй справі. Разом зі Skynum ви завжди будете на крок попереду від своїх конкурентів, завдяки технологіям, які підвищують ефективність квіткового бізнесу.