Взаємодія з клієнтами відіграє вирішальну роль у формуванні лояльності до бренду. Швидка та зручна комунікація з покупцями дозволяє якісно та доступно надавати інформацію. Одним зі способів такої взаємодії є сервіси для SMS-розсилки.

Сьогодні існує безліч платформ, що забезпечують розсилання СМС клієнтам. Це дійсно зручний спосіб комунікації, що вирішує чимало питань. Наприклад, оповіщення про акції, нагадування про наявні бонуси, створення спеціальних пропозицій чи повідомлення про відправлення товару поштою. Усе це забезпечується СМС-розсилкою.

Таким чином, якщо у вас є Інтернет-магазин, звичайний офлайн-магазин або ж бізнес з надання послуг, сервіси SMS-розсилок стануть для вас помічником у спілкуванні з клієнтами.

Наявність розсилок СМС - це хороший маркетинговий хід, що спрощує взаємодію та зберігає клієнтську базу, роблячи її постійною.

До речі, не тільки сервіси СМС-розсилок роблять ведення бізнесу легшим. Також існують платформи для обліку. Приклад - система Skynum, котра допомагає вести облік, проводити швидку інвентаризацію, контролювати готівкові та безготівкові фінанси, працювати з клієнтами та створювати акційні пропозиції. Саме на основі цих акційних пропозицій можна створювати СМС-розсилки з метою залучити більше покупців.

Отже, технології не стоять на місці, і в еру цифровізації варто максимально йти в ногу з новинками. Це надійний спосіб зберегти клієнтів та збільшити дохід.

В цій статті ми зібрали для вас інформацію про SMS-розсилки - що це таке, як вони працюють, які бувають та які ж вибрати для свого бізнесу. Не гаймо час і почнемо більш детально розбиратись в цьому.

Що таке сервіси для SMS-розсилки та як вони працюють?

Сервіси СМС-розсилки - це спеціальні платформи з інструментами, що допомагають бізнесу здійснювати односторонню комунікацію з клієнтами у вигляді текстових повідомлень на їх мобільні телефони. Розсилки можуть здійснювати як безпосередньо СМСка або ж на месенджери (зазвичай, Viber).

Для чого це потрібно? Клієнтська база може бути дуже об’ємною, а коли потрібно здійснити розсилку, ручне введення займе багато часу. В такому випадку набагато зручніше скористатись сервісом для розсилок. Це економить час та дозволяє швидко сповістити ваших клієнтів про знижки, спеціальні пропозиції чи статус відправлення замовлення.

Таким чином, SMS-розсилка - надійний спосіб реклами та окрема частина маркетингу, адже сповіщення надходить саме вашій цільовій категорії, а тим паче - вашим покупцям.

Прикладом використання СМС-розсилки є супермаркет “Сільпо”, який сповіщає про акції, вигідні пропозиції. Така сама стратегія і великих магазинів техніки. Наприклад, “Comfy” або “АЛЛО” часто роблять розсилку зі знижками на певні товари. Це стосується й аптек, магазинів косметики, магазинів одягу та взуття, платформ для навчання, книжкових магазинів і т.д. Тобто в більшості випадків будь-яка ніша може створити СМС-розсилку та таким чином просувати свій товар чи послугу.

Принцип роботи сервісів для SMS-розсилки дуже простий. Зазвичай користувачу потрібно зареєструватись на певній платформі та додати або завантажити туди базу телефонів. Після цього варто написати якісний текст для повідомлення, додати посилання та розіслати потрібним отримувачам.

Задача сервісу розіслати текст повідомлення всім обраним клієнтам.

Ще один важливий момент - які ж розсилки можна запускати через СМС-сервіси?

  • Масові рекламні повідомлення - інформація про знижки, розпродажі, спеціальні ціни, нові колекції і т.д.
  • Масові технічні повідомлення - інформація про зміну правил оферти або ж стан обробки замовлення.
  • Тригерні повідомлення - виникають на певну конкретну дію (при зміні пароля, після запису на прийом в клініку, після оплати товару).

Звісно в кожної платформи є свої особливості та нюанси. Про те, як обрати програму та які вони бувають поговоримо далі.

Критерії вибору сервісу СМС-розсилки

Насправді можна створити довгий список критеріїв для відбору сервісу. В результаті кожен підприємець самостійно обирає для себе найкращий варіант, адже в кожного можуть бути різні потреби та уподобання.


Поговоримо про найважливіші моменти:

  • Хороший функціонал платформи

Звісно ж найперше, на що звертаємо увагу - це функціонал сервісу. Серед найважливіших моментів - сегментування клієнтської бази, персоналізація повідомлень, тестування розсилки, верифікація користувачів, багатозадачність та широка географія, багатокористувацький режим.

Цього функціоналу буде повністю достатньо для роботи.

  • Можливість доставляти великої кількості повідомлень

Переконайтесь, що ваш сервіс в змозі впоратись з великими об’ємами та кількостями розсилок. Це дуже важливо при масштабного бізнесу чи мережі магазинів.

  • Обов’язкова наявність тестового періоду

Чомусь підприємці часто нехтують цим, але безкоштовний пробний період дозволить швидко оцінити функції сервісу та наскільки він підійде.

  • Інтуїтивний інтерфейс

Користування платформою для розсилок має бути простим та зручним. Чим легше виглядає сервіс, тим краще для роботи. Пам’ятайте, що інтерфейс повинен бути доступним.

  • Вартість користування

Тарифи повинні бути прозорими. На сайті сервісу обов’язково вказуються ціни за надсилання одного повідомлення, вартість за користування спеціальним іменем для відправлення, використання різних месенджерів. Усе це має правильно тарифікуватись, без додаткових списань.

  • Якісна служба підтримки

В будь-який момент система може дати збій, адже це лише техніка. Саме тому дуже добре, коли платформа має швидку та якісну службу підтримки. Обов’язково дізнайтесь про можливості тех. підтримки.

Сервіс для SMS розсилок AlphaSMS

AlphaSMS вважається одним із лідерів ринку. Завдяки зручному дизайну інтерфейсу та потужному функціоналу, налаштувати розсилку легко. В Інтернеті можна наткнутись на хороші відгуки про роботу платформи.

Серед клієнтів AlphaSMS інтернет-магазини, навчальні платформи, кафе, бари та ресторани, салони краси, виробники товарів і т.д. Тобто це універсальний сервіс, котрий підійде будь-якому бізнесу.

AlphaSMS стане чудовим рішенням як для комерційної, так і для некомерційної діяльності.

Можливості AlphaSMS

Співпраця за різними варіантами - франчайзі-партнер (готові рішення “під ключ”), самостійне підключення

Збереження конфіденційності баз даних клієнтів та інформації

Здійснення розсилок через СМС або в месенджері Viber чи WhatsApp

Наявність послуги для перевірки валідності номера та отримання інформації про нього (в тому числі визначення мобільного оператора)

Надсилання міжнародних СМС розсилок

Платні СМС-повідомлення від клієнтів (оплата за послугу чи товар SMS на короткий номер)

Інтелектуальний аналіз бази клієнтів та таргетована розсилка СМС

Наявний сервіс голосових розсилок (верифікація дзвінком, холодні продажі, опитування чи повідомлення)

Автоматичні голосові розсилки з озвучкою тексту

Вартість користування платформою залежить від того, які саме СМС ви обираєте - на Viber або звичайні СМС.

Зверніть увагу, чим більша кількість повідомлень, тим дешевше користування.

Наразі при відправці від 1 до 500 тисяч повідомлень ціна за 1 одне повідомлення на українські оператори становить 0,69 грн. Якщо потрібна більша кількість, то вартість визначається індивідуально.

При цьому зміна ім’я відправника, інтеграція через АРІ, тестування послуги та підключення будуть повністю безкоштовні.

Для інших країн діють інші тарифи. Наприклад, в Польщі ціна починається від 1,53 і сягає 5,4 грн за повідомлення залежно від мобільного оператора. А в Великобританії - від 0,693 до 3,06 грн.

Ціна ж Viber-повідомлень становить орієнтовно 0,009 євро або ж в загальній вартості 200 євро як мінімальний щомісячний платіж. 

Сервіс для SMS розсилок TurboSMS

TurboSMS - сервіс з відправки СМС, який працює з 2007 року. Щомісячно їм вдається відправити близько 90 мільйонів. При цьому TurboSMS є офіційними партнерами різних мобільних операторів та Viber.

Даний сервіс використовують інтернет-магазини, магазини іграшок та дитячих товарів, салони краси, онлайн-платформи для навчання, медичні клініки, готелі, сервісні центри, магазини одягу, косметики, весільного салону і т.д.

Розсилка можлива у 200 країн світу зі швидкістю 300 СМС за 1 секунду.


Можливості TurboSMS

Створення імені відправника повідомлень (наприклад, назва магазину)

Налаштування розсилки на певну дату та час

Персоналізація повідомлень на розсилку (надсилання індивідуальних бонусів, знижок, звертання до клієнтів за іменем)

Зберігання шаблонів тексту СМС-повідомлень

Звіти про доставку повідомлень, наявні автосповіщення

Безкоштовне тестування сервісу з відправкою 10 тестових повідомлень

Підтримка міжнародних розсилок у 200 країн

Відправка і в Viber, і в СМС звичайних операторів

Якісна технічна підтримка та можливість замовити консультацію з експертом

Ціни відрізняються для звичайних СМС та для СМС у Viber. Вартість залежить від так званого кроку поповнення. Тобто чим більшою буде сума платежу при поповненні рахунку на платформі, тим дешевше коштуватимуть повідомлення.

При поповненні від 1 грн до 999 грн ціна становить 0,66 грн за одне повідомлення.

При поповненні від 1 000 грн до 9 999 грн ціна становить 0,65 грн за одне повідомлення.

При поповненні від 10 000 грн ціна становить 0,64 грн за одне повідомлення.

Viber-повідомлення мають іншу вартість. Вона також залежить від кроку поповнення, а також від типу повідомлення. Воно може бути транзакційне (наприклад, інформація про здійснену оплату), рекламне (для залучення клієнтів та збільшення продажів), чат-сесія (для комунікації з клієнтами).

Вартість починається від 0,51 грн за одне транзакційне СМС, від 0,91 грн - за чат-сесію, від 1,03 грн - за рекламу.

Мінімальна місячна оплата за користування Viber-повідомленнями становить 8 400 грн. Ці гроші будуть витрачені на повідомлення.

Сервіс для SMS розсилок SMS Club

SMS Club працює за тим же принципом, що і два минулих сервіси. Він також здійснює розсилки у вигляді звичайних SMS та Viber-розсилки. Крім цього, ви завжди можете налаштувати не тільки інформативні чи рекламні СМС, а й тригерні.

Платформа SMS Club у своєму функціоналі також містить розробку чат-бота на спеціальному конструкторі або ж окремим кодом. Це дозволить якісно комунікувати з клієнтами. Чат-боти доступні в Instagram, Facebook, Telegram, Whatsapp, Viber.

SMS Club працює з магазинами іграшок, меблів, освітніми платформами, магазинами будівельних матеріалів, брендового аутлета, усіх видів онлайн-магазинів.

Можливості SMS Club

Просте та зручне підключення сервісу

Можливість створювати каскадні розсилки

Налаштування тригерних розсилок після певних здійснених дій

Персоналізація повідомлень для відправки

Планування СМС-повідомлень в розсилці

Простий та інтуїтивний інтерфейс у роботі

Наявність програми лояльності при великих обсягах

Робота у 158 країнах світу

Швидкість відправки повідомлень до 11 секунд

Вартість розсилки залежить від кількості повідомлень на місяць - чим більше повідомлень, тим нижча їх ціна. Для звичайних СМС діє наступна ціна:

  • від 1 до 10 000 SMS - 0,68 грн за 1 штуку;
  • від 10 001 до 50 000 SMS - 0,67 грн за 1 штуку;
  • від 50 001 до 200 000 SMS - 0,66 грн за 1 штуку;
  • від 200 001 до 500 000 SMS - 0,65 грн за 1 штуку;
  • від 500 001 до 1 000 000 SMS - 0,64 грн за 1 штуку;
  • від 1 000 000 - за домовленістю.

Для Viber розсилки ціни інші:

  • від 9 000 до 18 000 - 0,0222 євро (0,95 грн);
  • від 18 000 до 200 000 - 0,0212 євро (0,90 грн);
  • від 200 001 до 500 000 - 0,0210 євро (0,89 грн);
  • 500 001 і більше - договірна.

При цьому мінімальна місячна вартість - 200 євро.

Зверніть увагу, що ціна залежить від типу повідомлення.

Створення чат-ботів залежить від пакета, який ви оберете. Стартує вартість - від 8 000 грн.

Сервіс для SMS розсилок ADWISOR від Київстару

ADWISOR - сервіс для розсилки СМС-повідомлень виробництва відомого мобільного оператора Київстар. По своєму функціоналу він відрізняється від попередніх варіантів, але все ж таки може бути досить цікавим.

Завдяки даному сервісі ви можете працювати не лише зі своєю базою клієнтів, але й знаходити нових, вказуючи цільову аудиторію і здійснюючи для них розсилку.


Існує три типи розсилок в ADWISOR:

  • SMS для потенційних клієнтів серед абонентів Київстар;
  • SMS для власної бази клієнтів в межах України;
  • Viber-розсилки SMS для власної бази клієнтів.

Можливості ADWISOR

Можливість знайти нових клієнтів за допомогою Big Data

Налаштування персоналізованої комунікації з клієнтами

Вибір власної аудиторії для залучення клієнтів

Робота з власною базою або новими клієнтами

Можливість розсилок через Viber

Швидкість відправки СМС - від 100 шт за 1 секунду

Планування розсилки на певну дату та час

Налаштування тригерної комунікації

Безкоштовний тестовий період - 30 днів

Вартість таргетної розсилки з пошуку нових клієнтів залежить від фільтрів. Наприклад, для загальних фільтрів - 0,75 грн, для подорожей та інтересів - 1 грн, для стилю життя - 1,25 грн.

Звичайні SMS коштують від 0,62 грн, а Viber-повідомлення вираховується індивідуально.

Отже, перейдемо до висновків.

Сервіси для SMS-розсилок грають досить важливу роль у роботі бізнесу. По-перше, вони підвищують лояльність клієнтів за рахунок зручного інформування про відправки чи стан замовлення.

По-друге, це зручний спосіб комунікації та реклами. На основі розсилок будуються окремі лінії маркетингу, адже це хороший спосіб збільшити продажі та навіть залучити нових клієнтів. Ну і звісно, це можливість нагадати про себе покупцям, котрі лише один чи два рази здійснили покупку.

Вибір сервісу для розсилки повністю залежить від побажань бізнесу, адже цінова політика у них схожа. Саме тому потрібно звертати увагу на функціонал, можливості й простоту використання.

Цих самих критеріїв варто притримуватись і при виборі програми для обліку. Ми вже наголошували про важливість використання сучасних технологій, тому не SMS-розсилками єдиними!

Обов’язково зверніть увагу на платформу для обліку товарів, фінансів, формування документів та звітності, продажу та оформлення замовлень. Усі ці функції це лише маленька частина потужного функціонала Skynum. Завдяки інтерфейсу, якісній технічній підтримці та усім важливим функціям ведення бізнесу стане набагато легше.

Спробуйте самостійно, зареєструвавшись на сайті платформи - skynum.ua. Перший місяць користування буде повністю безкоштовним для нових користувачів.