Виробництво меблів вимагає точності розрахунків та якості проробленої роботи. Правильний розрахунок матеріалів, кількості виготовленої продукції, фінансові та товарні потреби - усе це має бути враховано при веденні бізнесу. Саме тому в сьогоднішніх умовах меблеві бізнеси повинні не лише виготовляти якісний товар, але й вміти управляти необхідними ресурсами.

Завдяки сучасним технологіям контролювати та вести облік стало набагато легше та зручніше, адже зʼявились спеціальні програми. Одна з таких платформ для обліку - Skynum. Це програма для ведення бізнесу, розроблена в Україні задля полегшення ведення фінансового, товарного та складського обліку.

Дана програма легко налаштовується під потреби користувачів, тому ідеально підійде для обліку виробництва меблів. З її допомогою ви зможете контролювати свій бізнес та точно будете в курсі того, що відбувається на виробництві.

В цій статті ми хочемо розібрати для чого потрібно вести облік та виробництві меблів, що для цього необхідно та яким чином це зробити. Усі поради будуть практичні, тому радимо нічого не пропускати.

Чому варто вести облік на виробництві меблів?

Почнемо з головного питання - навіщо виробництву меблів вести облік? Насправді облік існував завжди, просто він був представлений в різних варіаціях. До прикладу, записи в зошиті теж свого роду облік. Але звісно ми будемо говорити про повноцінний облік на виробництві.

Для зручності ми організували основні переваги ведення обліку в короткий список:

  • легка взаємодія з постачальниками;
  • своєчасне замовлення матеріалів та отримання поставок;
  • відсутність затримок з виробництвом у звʼязку з нестачею матеріалів;
  • технологічні карти з розрахунком собівартості;
  • облік фінансових операцій - в тому числі контроль заборгованості;
  • оформлення замовлень від покупців;
  • налаштування програм лояльності;
  • створення документації на основі всіх проведених операцій;
  • мультивалютний облік;
  • картотека усього асортименту матеріалів та готової продукції;
  • проведення виробництва та його контроль.

Звісно це не всі можливості обліку виготовлення меблів, але це вагома частина, котра повністю покривається платформою Skynum.

Далі ми детально розкажемо про найосновніші аспекти обліку виробництва меблів.

Складський облік матеріалів на виробництві меблів

Платформа Skynum забезпечує повний облік матеріалів та готових товарів. В системі є можливість створення різних товарів - безпосередньо товар (може бути матеріалом для виготовлення), продукція, послуга та комплект.

Кожен з даних варіантів має свою власну картку, де зберігається інформація про них - усі ціни, найменування, артикули, модифікації, технологічні карти та навіть актуальні залишки. При цьому в картці наявні документи, де дані товари були залучені.

Крім зручної картотеки, в Skynum повністю налаштований внутрішній облік. З програмою для обліку процес переміщень та змін на складах стає простим та контрольованим.

Ви зможете відстежувати надходження матеріалів та готових меблів, їх резерв, списання чи переміщення між складами та магазинами. Для кожної дії створюється відповідний документ, котрий можна роздрукувати або зберегти в електронному варіанті. Це дозволить мати підтвердження усіх проведених операцій.


Ще один важливий момент - мультивалютний облік. Він звісно є лише невеликою частиною загального обліку, але теж дуже серйозно впливає на виробництво. Якщо ви отримуєте поставки з-закордону або ж відправляєте свою продукцію туди, то на платформі Skynum можна проводити операції в різних валютах з подальшою конвертацією за курсом.

Облік меблів за модифікаціями

І матеріали, і готові меблі потребують обліку товарів за модифікаціями.

Модифікації - це різні варіації одного й того ж самого товару або матеріалу. До прикладу, диван може відрізнятись кольором тканини, а шафа-купе - візерунком на склі. Усе це є модифікаціями.

Відсутність обліку за модифікаціями сприяє постійному розвитку хаосу та безладу в асортименті. Як наслідок це ускладнює виробництво через витрати на пошук необхідних матеріалів чи готової продукції.

Платформа Skynum дозволяє вести облік матеріалів та готової продукції за модифікаціями. В кожній картці товару вказується варіації з усіма необхідними характеристиками - колір, розмір, тип матеріалу і т.д. Вони можуть між собою комбінуватись для створення різних модифікацій.

На виробництві для кожної модифікації продукції розробляють окремі технологічні карти, де вказуються необхідні матеріали.

Статистика та кінцевий аналіз в Skynum теж враховують дані модифікацій. Таким чином можна визначити найпопулярніші товари, прибуток, окупність та інші деталі обліку.

Виробництво меблів в Skynum

Програма Skynum забезпечує повноцінні можливості обліку виробництва. В системі можна провести кожен етап та здійснити усі базові операції виготовлення меблів.

Етап 1. Оприбуткування товарів від постачальника

В першу чергу створюється замовлення постачальнику та організовується надходження матеріалів для виробництва. На склад оприбутковуються необхідні для виготовлення меблів матеріали та комплектуючі - різного роду деревина, шурупи, ДСП, метали, тканини, скло.

Вони надходять на склад, де зберігаються до початку виробництва. В будь-який потрібний момент можна дозамовити матеріали.

Етап 2. Створення технологічної карти

Технологічна карта - це запис необхідної кількості матеріалів для виробництва однієї одиниці товару. В технологічній карті вказуються витрати матеріального та нематеріального характеру.

Наприклад, матеріали у вигляді дерева, тканин та металу для виготовлення товару. Нематеріальні витрати - це може бути оплата на виробництво дивану.

В технологічній карті підбивається загальна собівартість однієї одиниці продукції. Ця вартість є попередньою та формується на основі прихідних цін. При зміні прихідних цін собівартість перераховується залежно від партії матеріалів.

Етап 3. Процес виробництва меблів

При наявності технологічної карти та достатньої кількості матеріалів на складі можна розпочинати виробництво.


Система Skynum дозволяє створювати документ виробництва та фіксувати його в процесі роботи. При цьому зі складу списуються матеріали, але на склад нова продукція не надходить.

Тільки при закінченні виробництва, документ виготовлення закривається, а на склад або магазин оприбутковується готовий товар.

На цьому етапи виробництва закінчуються, і ви можете переходити до продажу - оптового або роздібного.

Продажі меблів на платформі Skynum

Після виготовлення меблів постає питання про їх реалізацію. Для цього на платформі Skynum є декілька способів продажу - товарна накладна, Скайнум.Каса та інтернет-магазин. Кожен з цих варіантів має у своєму функціоналі працювати за попереднім замовленням.

Якщо ви відпускаєте меблі через товарну накладну, то це можна робити за замовленням або одразу через документ накладної. Це простий спосіб, адже в системі легко згенерувати даний документ. Його можна роздрукувати або скачати і електронному варіанті.

Інший спосіб - Скайнум.Каса. Це автоматизоване робоче місце продавця, котре не варто недооцінювати у меблевому виробництві. Скайнум.Каса зручна у роботі для продавців в магазині, котрі можуть через касу приймати та оформляти замовлення. Вони автоматично надходять на платформу Skynum.

Також надалі можна проводити продажі на основі замовлення в Скайнум.Каса.

Окремо програма для обліку Skynum має у своєму функціоналі конструктор Інтернет-магазинів та інтеграції з маркетплейсами і іншими конструкторами. Це дозволяє отримувати своєчасно замовлення та одразу брати їх у роботу.

Робота з клієнтами в Skynum

Skynum має усі функції зручної CRM системи для роботи з клієнтами. Ви зможете створити власну базу покупців на основі картотеки.

В кожного клієнта буде власна картка з детальною інформацією - контактні дані про покупця, історія покупок, адреса доставки, оплати, заборгованості. Усе це дозволить контролювати надходження, взаємодії та визначати потреби покупців.

Також система Skynum дозволяє налаштовувати програми лояльності. Для ваших клієнтів можна створити будь-які варіанти спеціальних пропозицій - накопичення бонусів, отримання знижки, дисконти, фіксовані ціни.

Це дозволить працювати з покупцями максимально якісно та клієнтоорієнтовано.


Якщо ж ви працюєте з гуртовими покупцями та замовниками, то для них може бути налаштована окрема ціна. З цією метою створений функціонал - типи цін. Вони дозволяють одномоментно включити потрібну категорію цін для даного контрагента. Це зручно у використанні, адже вартість може різнитись залежно від ситуації.

Обʼєднана інтегрована система для ведення бізнесу

Платформа Skynum - це зручна єдина система з різними інтеграціями для бізнесу. В ній зібрані найважливіші програми, що спростять контроль роботи.

Ви зможете зі Skynum повністю керувати доставками та посилками з Нової пошти, автоматично фіскалізувати чеки з ПРРО Checkbox, розпочати ведення онлайн-бізнесу на маркетплейсі Пром чи за допомогою конструктора інтернет-магазинів Хорошоп.

Завдяки інтеграціям ваш бізнес буде повністю готовим до використання та стане легким у веденні.

Отже, все ж таки чи потрібно вести облік виробництва меблів? Звісно! Але при цьому дуже важливо ще його правильно налаштувати. Вище ми розповіли про те, як це зробити найзручніше та найшвидше.

Платформа Skynum оснащена усім необхідним функціоналом для виробництва меблів - облік матеріалів, проведених фінансових операцій, технологічні карти, процес виготовлення меблів, взаємодія із замовниками та клієнтами. Усе це робить управління виробництвом оптимізованим та повністю контрольованим.

Налаштуйте свій меблевий бізнес вже сьогодні з програмою для обліку від Skynum. Якщо хочете дізнатись більше про платформу та почати ведення обліку, то реєструйтесь на сайті skynum.ua.