Облік виробництва електронних виробів є важливою складовою управління підприємством, що спеціалізується на виготовленні електроніки. Він потребує якісного та своєчасного контролю на всіх етапах виробництва.

Правильна організація обліку дозволяє бізнесу уникнути зайвих витрат, налаштувати виробничі процеси та створити постійний потік постачання замовлень клієнтам.

Для якісного та точного ведення обліку використовують сучасні програмні рішення, які допомагають оптимізувати процеси та знижують ризик помилок через людський фактор. Такою програмою є платформа Skynum, що у своєму функціоналі має широкий спектр можливостей.

Саме тому далі ми на прикладі програми для обліку від Skynum ми розберемо, як саме правильно організувати облік для виробництва електронних виробів.

З якими проблемами стикаються підприємці при обліку електронних виробів?

Перед тим, як розібратись із тим, як налаштувати облік для виробництва електронних виробів, потрібно розпочати з проблематики. Давайте детально розберемо, з якими проблемами можуть зіткнутись підприємці на початку обліку в бізнесі з виробництва електронних виробів:

  • труднощі з контролем запасів - обліку матеріалів, запчастин та готової продукції;
  • відсутність обліку за модифікаціями і як результат хаос в асортименті;
  • проблема зі створенням документації та шаблонів для них;
  • налаштування виробництва, включаючи створення технологічних карт;
  • створення програм лояльності для покупців та замовників;
  • проблема в організації бази постачальників та покупців;
  • відсутність організації усіх напрямків ведення бізнесу в одному місці;
  • неможливість контролювати відправки та відстежувати їх в одній системі;
  • відсутність обліку за серійними номерами і т.д.
  • Усе це викликає чимало питань у підприємців, адже організація обліку - це основа бізнесу. Щоб мати можливість керувати всім з однієї платформи, використовуються програми для обліку Skynum.

Отже, давайте розбиратись більш детально, що ж потрібно знати та зробити для початку обліку виробництва електронної продукції.

Що потрібно зробити для обліку електронних виробів?

Складський облік електронних виробів

Облік електронних виробів має охоплювати усі зміни та переміщення товарів. Платформа Skynum має потрібний функціонал для ведення внутрішнього обліку.

Починаючи від оприбуткування товарів або матеріалів на склад, ви зможете контролювати кожну проведену дію - переміщення, списання, використання у виробництві, резерв в замовленні або продаж. Завдяки наявності однієї системи ви зможете все перевіряти та відстежувати, керуючи складами та магазинами.

Також у кожного товару є своя власна картка товару. В ній зберігається інформація про даний товар - це може бути запчастина для виготовлення виробу, звичайний товар, виготовлена продукція або послуга. Для них встановлюються ціни - роздрібна, оптова, прихідна або будь-яка інша створена вами. Крім цього, в системі зберігаються усі потрібні дані про товари, включаючи актуальні залишки та пов'язані документи.

До речі, якщо ви здійснюєте будь-яку операцію з товаром, то на її основі можна створити відповідний документ, котрий є як в електронному варіанті, так і підлягає друку. Таким чином, ви зможете вести облік усієї документації як онлайн, так і офлайн.

Облік електронних виробів за модифікаціями

Крім стандартного обліку, платформа Skynum у своєму функціоналі має можливість ведення обліку за модифікаціями. Це значно спрощує упорядкування товарів та запобігає утворенню хаосу в асортименті.

Модифікації - це певні варіації однієї і тієї самої моделі товару. Вони часто застосовується при продажі електричних приладів. Наприклад, електронні часи тієї ж моделі можуть мати різні кольори або розміри. Так само може відрізнятись ємність пам‘яті на смартфоні або планшеті. Усе це і є модифікаціями, які потрібно обліковувати.

В Skynum облік за модифікаціями проводиться в картці товару, де вказуються усі необхідні модифікації. Для кожної з них генерується код, артикул та можна встановити ціни. Це дозволить швидко знайти товар та відстежувати актуальність різних модифікацій.

Облік електронних виробів за серійними номерами

Важливим елементом виробництва та реалізації електронних приладів є серійні номера. Облік за серійними номерами використовується при продажах мобільних телефонів, ноутбуків, комп‘ютерів, телевізорів та іншої техніки.

В програмі Скайнум можна усе налаштувати для якісного обліку. Ви зможете створити свої власні серійні номера або ж ввести вже наявні.


За допомогою обліку за серійним номером можна буде швидко знайти певний товар на складі, перевірити його переміщення чи продаж. При цьому інформація стосуватиметься певної конкретної одиниці товару.

Також за допомогою серійних номерів можна впроваджувати гарантійний термін. Це дозволить точно знати, коли і яка одиниця була продана.

Облік виробництва електронних виробів

Програма для обліку Skynum дозволяє реалізовувати не тільки звичайні товари та послуги, а й виробляти їх. Весь процес виробництва повністю обліковується - від оприбуткування матеріалів, запчастин і деталей до безпосереднього виготовлення.

В першу чергу на складі проводять надходження комплектуючих - запчастини, акумулятори, корпуса та усі необхідні елементи для створення електричних приладів в залежності від вашої специфіки роботи. В результаті матеріали знаходяться на складі як звичайні товари, але їх можна використовувати у виробництві.

Для уніфікованого виготовлення створюють технологічні карти. Вони являють собою скорочену інструкцію з виготовлення, а точніше - перелік усіх необхідних витрат для виробництва однієї одиниці продукції. Наприклад, одні навушники чи клавіатура для комп‘ютера.

В технологічній карті представлена інформація про матеріальні та нематеріальні витрати. Таким чином, ви зможете вказати необхідну кількість матеріалів - запчастин та комплектуючих, а також - ціну на додаткові витрати. До прикладу, вартість збору однієї одиниці.

На основі технологічної карти створюються вироби. Для цього в Skynum існує власний документ виробництва, де необхідно вибрати заплановану продукцію для виготовлення. При наявності матеріалів ви зможете провести виробництво.

Зроблені вироби оприбутковуються на склад або магазин і готові до продажу. Їх можна реалізовувати як звичайні товари, використовуючи оптовий або роздрібний продаж.

Програма для продажу електронних виробів

Як вже було сказано раніше, ви можете не тільки вести облік та виробляти товари електроніки, але й продавати їх. Для цього в системі Skynum створено усі необхідні можливості реалізації. Ви зможете продавати через товарну накладну, попереднє замовлення, онлайн-касу з обслуговування клієнтів та навіть через інтернет-магазин.

Кожен з варіантів створено максимально зручно та зрозуміло для роботи. Ви можете попередньо оформити замовлення та зарезервувати товари для покупця. Далі на основі замовлення здійснюється генерація товарної накладної і продаж.

Інший варіант - продати одразу з документа товарної накладної. При цьому усі документи мають як електронний варіант, так і доступні для друку.

Окремо варто сказати про онлайн-касу - Скайнум.Каса. Це якісне автоматизоване робоче місце касира, котре дозволяє обслуговувати пацієнтів швидко. В Скайнум.Каса можна здійснити продаж, зробити замовлення, оформити службове внесення або видачу. В системі є вся необхідна інформація про асортимент, включаючи актуальні залишки на різних магазинах.

А ще Скайнум.Каса може використовуватись для роботи з товарами - оформлення надходжень, списань чи навіть виробництва у швидкому доступі.

Кожна проведена операція в Скайнум.Касі фіксується на платформі, тому ви завжди будете в змозі проконтролювати фінанси, товари та усі зміни.

Ну і останній, але не менш прогресивний варіант, можливість приймати замовлення з інтернет-магазину. При цьому ви можете його самостійно створити на платформі Skynum або ж провести інтеграцію між програмою для обліку та конструктором онлайн-магазинів.

Замовлення надходитимуть на платформу при оновленні і ви зможете їх опрацьовувати та контролювати в єдиній системі.

CRM система для роботи з клієнтами

Що є одним із найважливіших моментів роботи бізнесу? Звісно ж взаємодія з клієнтами. Для отримання якісного результату її потрібно правильно організувати та налаштувати.

В такому випадку найкращим рішенням буде CRM система для роботи з покупцями. Платформа Skynum повністю забезпечує весь необхідний функціонал для контролю взаємодії з клієнтами. В першу чергу створіть клієнтську базу, де для кожного покупця буде своя картка клієнта. В ній зібрано усю детальну інформацію - контактні дані, бонуси, історія покупок і т.д.

Що це вам дасть? По-перше, це дозволить організувати дані про покупців в одному місці. Таким чином буде легко знайти потрібну інформацію та дізнатись все необхідне. По-друге, CRM система допоможе створити та запустити програми лояльності.


Наприклад, ви зможете створити бонусну або знижкову програму лояльності. В програм фіксуються бонуси та знижки за кожним клієнтом.

Також за потреби можна організувати розпродажі, знижки та спеціальні пропозиції. Вони налаштовуються під різні товари, різні контрагенти та дати.

Отже, CRM програма від Skynum забезпечує усі найбільш актуальні та корисні функції. Саме тому ви зможете керувати різними напрямками у взаємодії з покупцями.

Єдина платформа для інтеграцій Skynum

Сучасні технології створені для спрощення роботи і ведення бізнесу, але інколи їх велика кількість тільки плутає. Дійсно, використовувати багато різних систем для обліку - проблематично, адже це витрачає час та знижує продуктивність.

Щоб уникнути такої ситуації, варто використовувати платформу, котра буде єдиною системою для всіх програм. Skynum такою і є.

Крім стандартного функціонала для обліку, ви також можете налаштувати усі необхідні інтеграції - зі службами доставки товарів, з програмним реєстратором розрахункових операцій, з маркетплейсами чи конструкторами інтернет-магазинів.

Інтеграції дозволяють керувати усіма цими програмами з однієї платформи Skynum. Це значно спрощує взаємодію та робить ведення обліку більш ефективним.

Серед популярних інтеграцій в Skynum є Нова пошта, Woocommerce, Пром, Хорошоп і т.д.

Зробимо висновки?

Так, найперше, що потрібно розуміти - облік дійсно важливий і займає провідне місце у веденні бізнесу. Найкращий варіант у його налаштуванні - це робота зі системою, котра оптимізує усі процеси.

Платформа Skynum має потужний функціонал для забезпечення усіх базових потреб обліку - внутрішній облік, робота з документами, створення їх шаблонів, взаємодія з клієнтами, налаштування програм лояльності, можливість ведення різних типів обліку (мультивалютний, за модифікаціями). Це лише короткий перелік базових функцій, але їх набагато більше.

Отже, для обліку виробництва електронних виробів - найкраще використовувати програму Skynum, котра покриває усі потреби для якісного та точного ведення бізнесу.